De versie van The Ramones vind ik leukerquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:35 schreef tong80 het volgende:
Tom Waits - Closing time 'I don't wanna grow up'
Allebei geweldigquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
De versie van The Ramones vind ik leuker![]()
Wow! Anthrax, Bring the noise!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:22 schreef tong80 het volgende:
Anthrax - Sound of white noise Bandje uit 93 dus iets meer kans dat ie het nog doet.
Ja man en dat na 12 jaar weer horenquote:
dat heette Thrashmetal geloof ik he?quote:
Ja maar dan ook echt goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:05 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dat heette Thrashmetal geloof ik he?
Geniaal, die heb ik zelf ook nog op bandje gehadquote:
the Melvinsquote:
Dat is het mooie juist. En een beetje waar dit topic voor is bedoeld.Ik draaide net Gravel, had ik zeker tien jaar niet meer gedraaid. Maar wat een geweldige band was dat'. En zo kwam ik er al meer tegenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:19 schreef D.Rose het volgende:
ik ben nu al mijn bandjes aan het doorspitten naar materiaal wat ik van de ondergang wil redden en ik kom nummer tegen waarvan ik het bestaan al was vergeten
Ik luister nu naar een kussengevecht tussen mij en een vriendje waarbij ik met mijn hoofd tegen de muur knalquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het mooie juist. En een beetje waar dit topic voor is bedoeld.Ik draaide net Gravel, had ik zeker tien jaar niet meer gedraaid. Maar wat een geweldige band was dat'. En zo kwam ik er al meer tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |