Dat is dan alleen bij jou. Je hebt je blocker zeker weer aanstaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:25 schreef Litso het volgende:
Je kunt er het kapotte icon van Snakey mee opvegen..
Of hij staat in jouw cache. Hotlinking is disabled staat er.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is dan alleen bij jou. Je hebt je blocker zeker weer aanstaan.![]()
Eh, als je ze platslaat ofzo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:26 schreef Troel het volgende:
Je kan er van eierstokken eierkoeken mee maken.
Tis geen hotlink, je bent dus geblokkeerd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:26 schreef Litso het volgende:
[..]
Of hij staat in jouw cache. Hotlinking is disabled staat er.
Of ik ben geblokkeerd op die server, maar dat lijkt me stug.
Ja precies.quote:
Zie jij dat kuticoon van mij?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja precies.
Je kan er overigens ook iets mee opvegen.
Ik zie geen kut, maar wel een icoon. Niks mis mee, nooit last van gehad. Niet op mijn werk, niet thuis. Ligt dus aan die ander. Zal wel geblokkeerd zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zie jij dat kuticoon van mij?
[/serieuze vragen]
Dank u.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zie geen kut, maar wel een icoon. Niks mis mee, nooit last van gehad. Niet op mijn werk, niet thuis. Ligt dus aan die ander. Zal wel geblokkeerd zijn.
Boefjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:23 schreef Snakey het volgende:
Met het blik kun je iemand een lekker pak op de billen geven.![]()
en wat moet je dan met de stoffer?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:23 schreef Snakey het volgende:
Met het blik kun je iemand een lekker pak op de billen geven.![]()
Met het blik sla je de stoffer langzaam zn poepgaatje in natuurlijk..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |