Een van mijn speciale eigen toipcs bedoel je Ingridquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Niek, spammen met jezelf doe je maar lekker weer in je speciale eigen topic op QF!![]()
![]()
Die batterijen moeten zeker in z'n kont gestopt wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:09 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik moet eerst even batterijen halen, er moeten 3 AAA batterijen in, maar die gebruik ik normaal nooit. Waar kun je filmpjes uploaden?
Neen. Volgens mij in zijn hier welgevormde borstkas. Nou ja, aan de achterkant dan. Ik ga straks wel even naar de winkel voor batterijen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:25 schreef NiekL het volgende:
[..]
Die batterijen moeten zeker in z'n kont gestopt worden
je moet het ff aanvinken bij de instellingen van je foboquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef NiekL het volgende:
[..]
Een van mijn speciale eigen toipcs bedoel je Ingrid
Kunnen jullie trouwens mijn fotoboek zien? Ik zie 'm zelf naemelyck niet
Ja hoor, ik zie um...sta er zelfs al in!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:24 schreef NiekL het volgende:
[..]
Een van mijn speciale eigen toipcs bedoel je Ingrid
Kunnen jullie trouwens mijn fotoboek zien? Ik zie 'm zelf naemelyck niet
I love you cause you're sweet, I love you cause you're naughtyquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:35 schreef NiekL het volgende:
Ik denk dat dit Brian's bedankje is voor Soul Brother.
Freddie schreef Soul Brother voor en over Brian. en Brian schrijft op zijn beurt Tear it Up voor en over Freddie :d
Leuke discussie...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:35 schreef qu63 het volgende:
ik vind Tear it Up ook meer een Roger song eigenlijk
Denk dat Freddie iedereen wel kon verleiden ZELFS de andere drie.Het waren vroeger net 4 ladyboys. Geilheid spat ervan af:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
I love you cause you're sweet, I love you cause you're naughty
I love you for your mind, baby give me your body![]()
Ik mag toch hopen dat Brian dit niet voor Freddie heeft geschreven, dat kunnen nog heftige onthullingen worden![]()
![]()
JUIST Roger!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:49 schreef Ingetje79 het volgende:
He bah...ik wil er niet eens aan denken!!!
Hij zou Roger toch niet...? Nee toch!!!!!![]()
*stopt vingers in de oortjes en schud hoofdje*quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
*stopt vingers in de oortjes en schud hoofdje*
Neeej man, dat zou Roger de vrouwelijk fans (en mss. de mannelijke) noooooooooooit aandoen!![]()
Nou... gewoon nietquote:
Nou ja als je Roger's sexvideo hebt gezien weet je waarom.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou... gewoon niet![]()
En vanwaar die kwijlsmilie?![]()
Yeah rightquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:01 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nou ja als je Roger's sexvideo hebt gezien weet je waarom.![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:01 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nou ja als je Roger's sexvideo hebt gezien weet je waarom.![]()
Je was me voor! Uploaden dan!!!quote:
Bereid je voor op een sopsessie!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je was me voor! Uploaden dan!!!
Wacht ff...pak er ff wat drinken bij! Is popcorn ook verstandig?![]()
![]()
Dat kan ik uiteraard pas zeggen als ik het gezien heb!quote:
You wanna c? U have to put out!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kan ik uiteraard pas zeggen als ik het gezien heb!![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:08 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Bereid je voor op een sopsessie!![]()
Wat moet uit?quote:
Ik wou al zeggenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:13 schreef NiekL het volgende:
Gadverdamme, wat zijn jullie voor ransbakken (die 2 kerels dan) schaem je
Ikke? Ja, inderdaadquote:
Hoezo? Tis bijzonder Queengerelateerd hoor!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Kan de topictitel veranderd worden in Queen naar Queer aub![]()
Zijn gewoon z'n initialen Niek!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:50 schreef NiekL het volgende:
Oh man, iedereen weet gewoon ook nog wat ik bedoel
Hoe geniael is het, om je eigen afkorting te hebbben
Geloof me, als FVTB er in mee speelt, wil je die video NIET zien!!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:22 schreef Furia het volgende:
[..]
Speelt die erin mee?
Maar een sexvideo van Roger?? Posten!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch Freddie vt B?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geloof me, als FVTB er in mee speelt, wil je die video NIET zien!!!!![]()
Maar die speelt niet mee hoor... mocht ie willen!![]()
wat? .. de pop of z'n lul?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:55 schreef Furia het volgende:
Ik heb mijn zingende en bewegende Freddiepop binnen!
Hij is echt heel groot
ja, hij speelt wel eens de look-a-like van Freddy. Gelukkig vinden ze mij niet lijken en wordt ik nooit gevraagdquote:
Er schiet mij direct weer zo'n succesvol QF topic in gedachten!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:57 schreef Hankster het volgende:
FVTB .. voor al uw feesten ende pathyen
Heb je gezopen of zo?quote:wat? .. de pop of z'n lul?
He Tass...jij hier?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:32 schreef tass het volgende:
Waar blijft die video nou??? Ik zit hier maar te wachten :-(
wie heeft er nu gezopen hier?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
He Tass...jij hier?
Ik zit ook met smart op die video te wachten!![]()
johquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er schiet mij direct weer zo'n succesvol QF topic in gedachten!![]()
Kom op zeg...Queenfans onder elkaar zijn normaal gesproken altijd heel schappelijk hoor!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:41 schreef Megalomaniac het volgende:
OMG Weet je hoeveel ik heb BETAALD voor de video. Phat chance dat ik em ga posten!!! xD
Je hebt wel humor...Queenfans en schappelijk in één zin.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kom op zeg...Queenfans onder elkaar zijn normaal gesproken altijd heel schappelijk hoor!
Klein stukje dan?![]()
![]()
Ik ben een hele schappelijke Queenfan ja!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:49 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Je hebt wel humor...Queenfans en schappelijk in één zin.![]()
Maar ik krijg uiteraard een gratis kopietje toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:29 schreef NiekL het volgende:
Ruilen tegen Face it Alone? Dan ga ik 'm tegen woekerprijzen verkopen
Ik poch nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:46 schreef tass het volgende:
Niek schei eens uit met dat gepoch over je Face It Alone, dat weet iedereen inmiddels wel :-D
NVTB!!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:25 schreef NiekL het volgende:
[..]
Ik poch nietIk bied iedereen een mogelijkheid om deze demo te horen. Ik moet er zelf alleen ook beter van worden
Geen video dus...quote:Op maandag 31 juli 2006 09:32 schreef Megalomaniac het volgende:
Neen...waarom niet? Omdat ik het gewoon NIET heb!!! I woz just playin with you guys. xD
Er gaan wel geruchten dat ie bestaat..maargoed de geruchten zijn in de wereld geholpen op Queenzone...dat zegt al genoeg lijkt me.
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen video dus...![]()
En Q2 hier ook favoriet (met SHA, ANATO en Jazz)
![]()
Ik geloof der helemaal niks van!!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 12:57 schreef Hankster het volgende:
bij mij is Return of the Champions favoriet
die site ziet er gaaf uit!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:47 schreef Megalomaniac het volgende:
Nieuwe Freddie-site staat online!
http://www.loveroflifesingerofsongs.com/
Image shack werkt niet op Fok...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:25 schreef qu63 het volgende:
http://img134.imageshack.(...)emixes2006proiv5.jpg
te lui om em ergens anders te uploaden
eerste single is dus al uit
link knippen en plakken in een nieuw venster misschien?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Image shack werkt niet op Fok...
Mss toch uit de luie stoel en elders proberen te uploaden?![]()
![]()
Ook niet, krijg een kikker in beeld!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
link knippen en plakken in een nieuw venster misschien?
op iedere pagina staat een ander fotoalbum van welgeteld 8 foto's hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:42 schreef NiekL het volgende:
Ohh man wat een slechte website die van Freddie.
Het lijkt wel een doolhof, de animaties gaan traag en de fotos zijn volgensmij van internet geplukt, want sommige zijn van erg slechte kwaliteit!
En een fotogallery van welgeteld 8 fotos!
Queen Centraal (deel 8) Tear It Up!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet, krijg een kikker in beeld!![]()
Waar heb je em gehaald?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:25 schreef qu63 het volgende:
http://img134.imageshack.(...)emixes2006proiv5.jpg
te lui om em ergens anders te uploaden
eerste single is dus al uit
maak eens gebruik van het feit dat je me toegevoegd heb op msnquote:
Mag het hier niet openbaar ofzo? Ben ook wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
maak eens gebruik van het feit dat je me toegevoegd heb op msn
heb je gezien wat er op het cd-tje staat? "for promotion only"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mag het hier niet openbaar ofzo? Ben ook wel nieuwsgierig![]()
m s nquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Als je het nou heeeeeeeel zachtjes intypt, dan beloof ik dat ik het niet doorvertel![]()
![]()
Done....quote:
och....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:00 schreef Megalomaniac het volgende:
Vond de Wolf Euro mix van Love Kills veeeeel beter.
*Groet Queenfanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:01 schreef GooseFM het volgende:
*Queen-fan meldt zich*
Ja op zich heb je gelijk, maar ik vind Queen zoals het nu is gewoon geen Queen meer. Het klinkt op de een of andere manier gewoon veel duffer zonder Freddie en John (je was vergeten dat die laatste er ook bij was volgens mij).. Dat merkte ik al op toen ze met koninginnedag in Amsterdam speelden. Het energieke en ruige wat Queen had is totaal weg. Brian en Roger speelden hun nummers hartstikke prima en het was gaaf dat ze dat onverwachts deden daar niet van, maar ja.. je mist wel effe twee belangrijke personen van de band. Dat vind ik gewoon jammer, hierdoor krijgt de band een andere uitstraling en daarom hoefde ik ze niet per sé te zien met de tour.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:05 schreef Hankster het volgende:
ik snap echt niet dat je dan blij bent dat je niet bent gegaan. Okay, al vind je Paul's stem niks, okay dan is eht logisch natuurlijk. Maar niet gaan omdat het niet de originele Queen is terwijl dat zowiezo nooit meer terug komt...dat snap ik niet.
Net als van die mensen die niet naar The Who willen alleen maar omdat Moon en Entwisle er niet meer bij zijnHet gaat toch om een lekker stukkie muziek? Lekker boeiend hoe de groep zich dan noemt en wie er nog van over zijn, als het nog lekker klinkt
Ik had zelfs graag naar Axl ... ehm...Guns N Roses willen gaan (kijk..dát vind ik wel een beetje doorzichtig om jezelf de naam van je voormalige groep te geven
) , ookal blijft het jammer dat vooral Slash niet mee doet. Maar ruzie vind ik toch altijd nog anders dan overlijden...
Dit is iets heel nieuws, terwijl het oude nooit meer terug komt. Liever iets dan niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |