te laat kan leuke taferelen opleveren. ze worden niet zo hoog, maar de steel wordt waarschijnlijk lekker dik. dingen door laten groeien, zoals uien of sterkers, kan ook leuk zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:14 schreef popolon het volgende:
Heb eind juni dus hier en daar wat zaadjeds rond lopen slingeren voor de gein. Veel te laat natuurlijk maar goed.
Komen er nu zes op een rij opzetten, en ze groeien als een Speedy Gonzales.
Ik zal volgende week even foto's plaatsen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
te laat kan leuke taferelen opleveren. ze worden niet zo hoog, maar de steel wordt waarschijnlijk lekker dik. dingen door laten groeien, zoals uien of sterkers, kan ook leuk zijn.
planten zijn kannibalen, zonder gevoel laten ze met alle gemak een buurplantje niet groeien en zuigen ze zijn sappen langzaam leeg. ruimte is belangrijk.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zal volgende week even foto's plaatsen.
Een ding weet ik wel, ze staan veel te dicht op elkaar, dat wordt dringen.
Dat weet ik zoals, alleen dit was meer een ludieke actie als protest tegen dat wilde konijn dat al mijn zonnebloempjes had opgegeten eerder dit jaar.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
planten zijn kannibalen, zonder gevoel laten ze met alle gemak een buurplantje niet groeien en zuigen ze zijn sappen langzaam leeg. ruimte is belangrijk.
succes amigo.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat weet ik zoals, alleen dit was meer een ludieke actie als protest tegen dat wilde konijn dat al mijn zonnebloempjes had opgegeten eerder dit jaar.
Nu staan ze achter een hekje.
nummer drie van rechts zal wel groot worden. zal ik wat zaadjes van stokrozen toesturen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:39 schreef popolon het volgende:
Dit zijn ze dan:
[afbeelding]
Veel te dicht op elkaar, nooit verwacht dat 't wat zou worden.
Toen ik merkte dat 't wat werd heb ik een zwaar amateuristisch anti-konijn hekje in elkaar geflanst. Gewoon met iets wat ik nog 'op voorraad' had.
Ik denk dat ik meer heb aan zaadjes van plantenscheidsrechters.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nummer drie van rechts zal wel groot worden. zal ik wat zaadjes van stokrozen toesturen?
wat jij wilquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer heb aan zaadjes van plantenscheidsrechters.
Wat heb je nog meer in de aanbiedingquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:47 schreef zoalshetis het volgende:
nummer drie van rechts zal wel groot worden. zal ik wat zaadjes van stokrozen toesturen?
Jaquote:Op zondag 29 juli 2007 09:34 schreef freecell het volgende:
Ik heb kleine zonneblommen op mijn balkon in een emmer, telt dat ook?
het leuke van pompoen is dat het opkomt met een flink pompenblad. ik hoop dat je in elk gaatje meerdere pitjes hebt gestopt.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:40 schreef lucky_birdie het volgende:
Paar weken geleden wat pitten uit het muizenvoer geplant. Wonderbaarlijk wat een verschillende soorten zonnebloemen er uit kwamen..
Ik heb een paar gewone zonnebloemen, twee met meerdere bloemenzonnebloemen met kleine bloempjes, lichtgele bloemen, en andere zijn juist weer donkergeel
![]()
Ik heb ook nog een pompoen staan, zaadje daarvan ook uit het voer gevist, ben benieuwd of dat nog wat word![]()
een beetje de zaaddonor spelen hier.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |