Ja dat is waar maar ik dacht dat hij gewoon 30 sit ups ofzo zou doen , weet ook niet waarom maar ik had een beeld in mijn hoofd van de TS die zat te puffen *1, 2, 3 en weer genoeg*quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:32 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Als je nooit sport en ineens een dag alles gaat geven is het toch logisch dat je spierpijn hebt.
wtf dat is van een filmpje is hij dat echt?quote:
nee natuurlijk nietquote:Op zondag 30 juli 2006 21:58 schreef 2609 het volgende:
[..]
wtf dat is van een filmpje is hij dat echt?
Die kerel durfde toch niet meer buiten komen enzo, hè?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:09 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/numa.php
![]()
Het heeft een ware rage ontketend:quote:Op zondag 30 juli 2006 22:15 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Die kerel durfde toch niet meer buiten komen enzo, hè?
Jammer, ik vind het geniaal.![]()
Verdomme, leer eerst ook typen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:59 schreef goudensteef het volgende:
sorry jongens maar de date is uit t gaat toch niet door
gisteren gbelde ze me op ze zegt van het zit op mn maag nudat jii eerlijkt egen mij ben geweest moet ik ook tegen jouw zijn en toen zij ze dus dat ze n bril heeft ookal stuurde ze fotos van datz e geen bril had en ze weet dfat ik niet van brillenhoud
dus ik heb gezegt zie jwat zonder bril maar dat was niet zo dus zeg ik nee sorry ik laat me niet bedriegen het is over
spreek haar nog wel op msn maar ontoeten hoeft niet meer
Wat een doorzettingsvermogen heb jij man!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:49 schreef goudensteef het volgende:
dank je wel bvoor jullie steun ik heb het nog geprobeert maar had de volgende dag superveel spierpiujn dat ik dacht vertel nou maar de waarheid jongen
Nee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef Frollo het volgende:
Er zijn ook vrouwen die op brains vallen. [afbeelding]
Ik heb een keer een half jaar met een jongen op msn gezeten, vond ik ook erg leuk en hij mij, toen hebben we op een gegeven moment afgesproken in de efteling.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:04 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Leuk dat deze naar boven is gehaald. Hilarisch gewoon!
Je bouwt een "band" op en hebt dagelijks telefonisch contact en je knapt af op een bril! Ook erg kansloos om een foto van iemand anders te sturen.
Maargoed, ik heb ook ooit een meisje leren kennen via MSN en dat werd ook steeds closer. Helemaal verliefd enzo, super leuke gesprekken gevoerd. Ook (echte) foto's uitgewisseld enzo, en toen hebben we ook een datum geprikt voor een afspraakje.
Toen ik haar eenmaal voor het eerst zag,gingen alle vlinders in m'n buik opeens dood.En ik voelde dus opeens niets meer speciaals voor haar. Niet omdat ze anders was dan ik had verwacht, maar het was gewoon weg.
Wederzijds was het gelukkig ook zo, dus eind goed al goed. Het afspraakje was trouwens ook best saai, want we hadden geen goede gespreksonderwerpen meer. We hadden ons hele leven al via MSN besproken.
![]()
We zijn nog steeds goeie vrienden en het blijft een geweldig mens, maar daar zal het bij blijven.
Niet echt vergelijkbaar met dit kansloze verhaal, maar de ware ontmoet je meestel face2face en dat is mijn punt eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |