Misschien dacht hij dat het meteen neuken zou worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:37 schreef BertV het volgende:
Ga je haar met onbloot bovenlijf ontmoeten?
Als je met kleding aan duidelijk niet lijkt op die schriemel op de foto dan ga je het niet in een 1 maand redden.
Misschien is het wel het broertje van AnthonuZeus (ofzo)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Misschien dacht hij dat het meteen neuken zou worden.
Ja, lekker nog meer liegen en bedriegen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:40 schreef Everett het volgende:
Als ik jou was zou ik zeggen dat je sindskort een hele erge ziekte hebt waardoor je lichaam is veranderd. Daar heeft ze vast wel begrip voor.
Goede tip! Lichamelijke gebreken zijn altijd uitermate boeiende gespreksstof op een eerste date!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:40 schreef Everett het volgende:
Als ik jou was zou ik zeggen dat je sindskort een hele erge ziekte hebt waardoor je lichaam is veranderd. Daar heeft ze vast wel begrip voor.
Zal ik dat maar voor je doen, scheelt jou wat werk joh.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:41 schreef goudensteef het volgende:
kga geen foto van mezelf plaasten maar kan wel zoeken naar wat er op lijkt?
nee we willen jou torso zienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:41 schreef goudensteef het volgende:
doe dat dan maarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:41 schreef goudensteef het volgende:
Godverdomme, door dat hete weer gieren mijn hormonen al alle richtingen uit, ga je ook nog eens een lekkere kerel postenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:42 schreef XiChico het volgende:
[..]
Zal ik dat maar voor je doen, scheelt jou wat werk joh.
[afbeelding]
Ik moet ineens denken aan een slak..quote:
misschien is het haar wel niet om je lichaam te doen, maar om je diepzinnigheidquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:47 schreef goudensteef het volgende:
nee ioko maar hoop houd je in leven geeft je kracht kijk maar naar alle gelovige
Als dat het geval is, is hij hoe dan ook genaaidquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef Frollo het volgende:
Er zijn ook vrouwen die op brains vallen. [afbeelding]
De pruimentijd, of wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef goudensteef het volgende:
wat is wel de goede tijd??
Zo simpel maar effectiefquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:51 schreef Untouchables het volgende:
[..]
De pruimentijd, of wanneer pasen en pinksteren op 1 dag vallen.
Sint juttemis schijnt ook goed te zijn voor dit soort transformaties.
Het gaat je wel lukken op de langere termijn, maar in zo'n korte tijd is het alleen haalbaar met anabolen spuiten met alle risico's en gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:59 schreef goudensteef het volgende:
grumpey ik wil wel gaan fitnes maar moet wel n doel hebbem om aan te raken ik heb de wil om te doen maar ik geloof ook de andere dat ze zeggen dat het niet gaat lukken
weet het ff niet meer
Door die zure appel heen bijten en de waarheid zeggen zou een optie kunnen zijn ...quote:
Bel Brad Pitt even, misschien mag je zijn torso even aanraken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:59 schreef goudensteef het volgende:
grumpey ik wil wel gaan fitnes maar moet wel n doel hebbem om aan te raken
20 KM hardlopen is geen goed idee, dan valt hij waarschijnlijk alleen maar afquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:02 schreef Grumpey het volgende:
nouja, we zullen je allemaal steunen.
Als je nu gewoon elke dag naar de fitnes gaat, 9 uur, savonds nog even 20 km hardloopt, dan zullen wij elke avond (na het zien van de fotos uiteraard) je nieuwe moed inpraten.
Kans van je leven man!
wel de beste optie voor je buikspieren trainen overigens.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:03 schreef XiChico het volgende:
[..]
20 KM hardlopen is geen goed idee, dan valt hij waarschijnlijk alleen maar af.
Leugenaar!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:17 schreef goudensteef het volgende:
ben geen leugenaar
De Ab-Roller of Ab King Proquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wel de beste optie voor je buikspieren trainen overigens.
goudensteef komt online:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:09 schreef goudensteef het volgende:
snap wel dat t vertellen het juiste is maar ben bang dat het dan overgaat we hebben er vaak over gesproken, ga natuurlijk niet vertellen wat maarhet ging vaak over mij lichaam \
TS wil spieren kweken, dan moet je juist geen cardio doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wel de beste optie voor je buikspieren trainen overigens.
Vet kan je inderdaad omzetten naar spieren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:15 schreef goudensteef het volgende:
martijn fijn word vet dan spier? want het vet dat dan heb is niet veel kan het tussen mij vingers klemmen bij mn navel maar ik dacht dat je moet gaan rennen dat dan buikspieren te zien zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |