afhankelijk van wat ze eten natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef freddygonzales het volgende:
Ik word er altijd wel een beetje geil van![]()
ik vind wel geilquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:59 schreef Punjab het volgende:
[..]
afhankelijk van wat ze eten natuurlijk![]()
GAATVERDAMMEquote:
Ze stinken, en daarom heb ik er een probleem mee. "De andere kant op kijken" is er meestal ook niet bij, want dikke mensen staan nooit voor je, maar altijd om je heenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:02 schreef VonHinten het volgende:
Waarom erger je je eigenlijk aan dikke mensen? Als ZIJ er geen probleem mee hebben, waarom jij dan wel?
Ik zelf kijk trouwens ook wel met een beetje walging naar dikke mensen, maar ze moeten het zelf weten..
niet naar den dikke mens zelf, alleen wel naar de combinatie van dik en ranzig dingen opeten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:02 schreef VonHinten het volgende:
Waarom erger je je eigenlijk aan dikke mensen? Als ZIJ er geen probleem mee hebben, waarom jij dan wel?
Ik zelf kijk trouwens ook wel met een beetje walging naar dikke mensen, maar ze moeten het zelf weten..
Tsja, dan nog liever een dikkerd dan een LBO'er.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:01 schreef veldmuis het volgende:
En dan altijd maar zo gewichtig kijken van "kijk mij nou eens" terwijl ze al weten dat niemand langs hun heen kan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |