Okay. Als het MOET.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Je moet er straks een keer met mij naartoe. Heb er een leuk kastje gezien voor m'n tv.
Of doe zoals ik doe, zorg dat je geen vrienden hebt, hoef je je ook niet te verantwoorden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg tegen al je vrienden en vriendinnen dan je hebt gekozen voor een minimalistische stijl en je bent meteen een trendsetter ook!
Vandaar dat je vib en mij iedere keer uitnodigt om langs te komen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Of doe zoals ik doe, zorg dat je geen vrienden hebt, hoef je je ook niet te verantwoorden.
Ik moet interieuradviseur worden!quote:
Het Amersfoort van Zuid Holland!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
Ja, dat doe ik dus, en dan zeggen jullie dat ik naar Zoetermeer moet.![]()
Heb ik wel een beetje view in de ivoren toren trouwens?quote:
Amersfoort heeft nog een soort ziel, Zoetemeer heeft niets.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het Amersfoort van Zuid Holland!![]()
Dit is een test om te kijken hoe loyaal je bent...![]()
Kom op, jij bent als kasthomo vast dol opquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
Ja, dat doe ik dus, en dan zeggen jullie dat ik naar Zoetermeer moet.![]()
Die is gejat in de darkroom van de gaybar. Vast door die ene neger met die grote pik.quote:
Uiteraard, prins Litpho kun je al van verre zien aankomen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb ik wel een beetje view in de ivoren toren trouwens?
Ah, ik wist niet dat we daar weer warenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard, prins Litpho kun je al van verre zien aankomen!
Alleen het feit dat ik er 22 jaar heb gewoond geeft Zoetermeer al meer elan dan Amersfoort ooit zal hebben...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Amersfoort heeft nog een soort ziel, Zoetemeer heeft niets.
hebben jullie nou nog niet gedate?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat we daar weer waren
Komkommertijd he...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat we daar weer waren
Tenzij jij nu naar Amersfoort verhuist en er tot je dood blijft wonen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen het feit dat ik er 22 jaar heb gewoond geeft Zoetermeer al meer elan dan Amersfoort ooit zal hebben...![]()
Het verklaart je geestelijke gesteldheid in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen het feit dat ik er 22 jaar heb gewoond geeft Zoetermeer al meer elan dan Amersfoot ooit zal hebben...![]()
Nee, fijn dat ik er even van op de hoogte ben!quote:
In Amersfoort ben je binnen een jaar dood. Minimaal geestelijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Tenzij jij nu naar Amersfoort verhuist en er tot je dood blijft wonen..
Bij deze... Namens u verslaggever ter plaatse, een goedenavond nog...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, fijn dat ik er even van op de hoogte ben!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |