Toch wel liev van je... En ja, kreeg net mail...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:05 schreef APK het volgende:
LekkerSimpel, met grote voorsprong.
quote:
Aalsmeer, 25 juli 2006
Beste Big Brother-fan,
Na een lange selectieperiode met een overweldigend aantal aanmeldingen voor Big Brother 6 is de casting inmiddels voorbij. De kandidaten zijn gekozen en helaas moeten wij u mededelen dat u niet tot een van de gelukkigen behoort.
Toch hoeft uw BB-avontuur hier niet op te houden. Wij willen u als Big Brother-fan namelijk de kans geven om de nieuwe bewoners toe te juichen als zij voor honderd dagen de deur naar de buitenwereld dichttrekken. Op 18 augustus zal de kick-off plaatsvinden in de Endemol-studio’s in Aalsmeer. Als u het leuk vindt om hierbij als publiek aanwezig te zijn, kunt u een email sturen naar publiek@big-brother.nl <mailto:publiek@big-brother.nl> met daarin uw naam, adres, telefoonnummer en emailadres. Ook vragen wij u uw leeftijd te vermelden (de minimumleeftijd is 16 jaar!) en het aantal kaarten dat u voor deze avond wilt reserveren. Reageer wel snel, want OP=OP!
De avond begint om 18.30 en zal duren tot 22.30. Bij de studio’s is voldoende gratis parkeergelegenheid.
Wij hopen u terug te zien op 18 augustus bij de kick-off van Big Brother 6!
Met vriendelijke groet,
Team Big Brother 6
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop