abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:29:02 #1
3767 Herald
Come get some
pi_40167083
Welke persoon die zich heeft ingeschreven maar niet is geselecteerd staat jou het dichts bij je hart?

Bij mij is dat toch wel SunChaser
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 juli 2006 @ 14:50:52 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_40167682
Jeromar

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40167878
Bij mij is het Herald
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:05:48 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_40168172
LekkerSimpel, met grote voorsprong.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_40168220
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:05 schreef APK het volgende:
LekkerSimpel, met grote voorsprong.
Toch wel liev van je... En ja, kreeg net mail...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quote:

Aalsmeer, 25 juli 2006

Beste Big Brother-fan,

Na een lange selectieperiode met een overweldigend aantal aanmeldingen voor Big Brother 6 is de casting inmiddels voorbij. De kandidaten zijn gekozen en helaas moeten wij u mededelen dat u niet tot een van de gelukkigen behoort.

Toch hoeft uw BB-avontuur hier niet op te houden. Wij willen u als Big Brother-fan namelijk de kans geven om de nieuwe bewoners toe te juichen als zij voor honderd dagen de deur naar de buitenwereld dichttrekken. Op 18 augustus zal de kick-off plaatsvinden in de Endemol-studio’s in Aalsmeer. Als u het leuk vindt om hierbij als publiek aanwezig te zijn, kunt u een email sturen naar publiek@big-brother.nl <mailto:publiek@big-brother.nl> met daarin uw naam, adres, telefoonnummer en emailadres. Ook vragen wij u uw leeftijd te vermelden (de minimumleeftijd is 16 jaar!) en het aantal kaarten dat u voor deze avond wilt reserveren. Reageer wel snel, want OP=OP!

De avond begint om 18.30 en zal duren tot 22.30. Bij de studio’s is voldoende gratis parkeergelegenheid.

Wij hopen u terug te zien op 18 augustus bij de kick-off van Big Brother 6!

Met vriendelijke groet,

Team Big Brother 6
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:13:43 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_40168407
LekkerSimpel dan maar, ik ken niemand die zich heeft aangemeld.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop