abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:08:26 #126
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_40860638
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:05 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Klopt.. die dure bakker idd
Ik ging altijd om stukken pizza een eindje verderop, tegenover die terrasjes. Er waren natuurlijk bijna allemaal terrasjes , maar ff denken waar het precies was. Als je van de New York kwam lopen iig nog voor het straatje van Hof van Holland.
Zo niet, dan toch...
pi_40860919
Is ook zo'n nummer he.. Los in Chersonissos

Wist heel niet dat je er cd's kon kopen.. ff kijken of ik er nog aan kan komen dan Was iig prachtig op Starbeach.. en elke dag dezelfde muziek heeft ook wel iets.. hangt gelijk een soort sfeertje

Wij gingen weleens pizza halen tegenover de New York, heerlijke pizza hadden ze daar
Signature
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:21:10 #128
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_40861074
Is dat een nummer ja? Wist ik eigenlijk niet... Je kon er verschillende cd's kopen. 2 cd's met een mix van R&B nummers. 2 cd's met een mix van dance nummers. En een paar losse cd's van DJ Billy
DJ Billy, mijn held!

Was 2 cd's voor 25 euro. 1 voor 15. Ik heb er 5 gekocht voor 50 pleuro.
HET nummer van de vakantie was wel DJ Basshunter - Anna boten
Zo niet, dan toch...
pi_40861523
Wie is DJ Billy? Die kerel die 's middags draaide? Die draaide echt lekker gewoon Alleen jammer van dat "Put your hands up" er steeds tussendoor.. één keer is leuk, twee keer is leuk.. maar bij elk nummer..

Boten Anna idd.. en dan vooral de Gebroeders Ko versie

Liepen wij bij het hotel.. zet er één in.. "Ik heb een boot" en dan de rest meebulken, iedereen kijken

Oh wat lekker.. gewoon doen wat je wil en je van niemand wat aantrekken..

Staan we op het balkon van de hotelkamer.. gaan we dat Tjoeke Tjakke dansje doen.. na driehonderd keer komt er een keer een Duitser langs.. Again.. again.. ging ze het filmen

[ Bericht 2% gewijzigd door FritsFluitketel op 16-08-2006 12:54:31 ]
Signature
pi_40861738
Oja en ze draaiden er ook een goeie versie van Pakito - Living On Video, erg lekkere versie was dat
Signature
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:43:42 #131
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_40861811
DJ Billy, die draaide meestal op Starbeach ja. En bij het uitgaan draaide hij in de Amnesia.
Wat hij nog vaker riep was: Oh Yeah,you wanna rockin with the best 10000 keer gehoord ofzo.

Ik vond de zweedse versie eigenlijk wel beter, die hoorde ik voor het eerst in de Baja volgens mij, en toen had ik gelijk aan zoon barman gevraagd hoe dat heette.

Wij ook hele tijd ja, Ik heb een boot
Zo niet, dan toch...
pi_40862123
Ja klopt dat riep hij ook vaak, alleen dat vond ik niet echt hinderlijk..

Dat "putya putya putya put your hands up" vond ik echt vervelend worden

Btw.. Topmaat.. heb je nog iemand zien lopen die erbij liep als Mr. Puta? (Cowboyhoed op (die je in de stad overal kon kopen), (nep)RayBan zonnebril op en een handdoek of kleed als cape om zich heen en steeds allerlei Puta dingen riep? Dat was ik de laatste paar dagen in een rare bui )

Had eerst die hoed een keer gekocht in een dronken bui (ik ging afdingen, ding kostte 10 euro.. op een gegeven moment zei hij dat ik hem voor 2 euro mocht hebben, ik: I buy it for 4, no more )

Later kocht ik die zonnebril.. en toen ik beide op deed vond ik mezelf wel iets op de Puta lijken zoals die bij Showtek op Sensation Black stond dit jaar, alleen de cape mistte nog. Daarna elke keer als ik naar Starbeach liep of bij het hotel of over Starbeach liep, liep ik er zo bij.. en maar schreeuwen.. "A pussy is nice huh?" "I came all the way from Mexico, to fuck your mama" "I fucked your mama last night huh".. best wel schik erom gehad

Dus als je dat figuur tegengekomen bent.. dát was ik
Signature
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:20:04 #133
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_40862953
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:54 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ja klopt dat riep hij ook vaak, alleen dat vond ik niet echt hinderlijk..

Dat "putya putya putya put your hands up" vond ik echt vervelend worden

Btw.. Topmaat.. heb je nog iemand zien lopen die erbij liep als Mr. Puta? (Cowboyhoed op (die je in de stad overal kon kopen), (nep)RayBan zonnebril op en een handdoek of kleed als cape om zich heen en steeds allerlei Puta dingen riep? Dat was ik de laatste paar dagen in een rare bui )

Had eerst die hoed een keer gekocht in een dronken bui (ik ging afdingen, ding kostte 10 euro.. op een gegeven moment zei hij dat ik hem voor 2 euro mocht hebben, ik: I buy it for 4, no more )

Later kocht ik die zonnebril.. en toen ik beide op deed vond ik mezelf wel iets op de Puta lijken zoals die bij Showtek op Sensation Black stond dit jaar, alleen de cape mistte nog. Daarna elke keer als ik naar Starbeach liep of bij het hotel of over Starbeach liep, liep ik er zo bij.. en maar schreeuwen.. "A pussy is nice huh?" "I came all the way from Mexico, to fuck your mama" "I fucked your mama last night huh".. best wel schik erom gehad

Dus als je dat figuur tegengekomen bent.. dát was ik
haha, nee niet gezien. Ik ben trouwens al terug vanaf 7 augustus.
Showtek op sensation was idd Vooral dat stukje van Mr Puta
Bij ons de eerste week, je zag vrijwel geeneen lelijk meisje op starbeach. Alleen maar knappe mensen. 2de week werd dat wel een stuk minder.
Maar so, dat was echt de hemel daar

Ze riepen trouwens ook vaak allemaal namen van landen en als laatste dan HOLLAND !!! Deden ze ook 20 keer op een dag...
Zo niet, dan toch...
pi_40863316
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:35 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wie is DJ Billy? Die kerel die 's middags draaide? Die draaide echt lekker gewoon Alleen jammer van dat "Put your hands up" er steeds tussendoor.. één keer is leuk, twee keer is leuk.. maar bij elk nummer..

Anna Boten idd.. en dan vooral de Gebroeders Ko versie

Liepen wij bij het hotel.. zet er één in.. "Ik heb een boot" en dan de rest meebulken, iedereen kijken

Oh wat lekker.. gewoon doen wat je wil en je van niemand wat aantrekken..

Staan we op het balkon van de hotelkamer.. gaan we dat Tjoeke Tjakke dansje doen.. na driehonderd keer komt er een keer een Duitser langs.. Again.. again.. ging ze het filmen
Boten Anna.
pi_40864037
Klopt Ace1

Topmaat idd.. dat was vet.. dat geroep van die landen..

Maargoed.. ik vertrok 7 augustus pas en ben sinds gisteren thuis.. dus niet gek dat je het nie tgezien hebt..
Signature
pi_40865061
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:19 schreef Knucklezz het volgende:
Hieronder een lijstje met nummers uit kreta

*lijstje*

Heb dit lijstje dus even langsgelopen en wat ik nog niet had gedownload, het nummer met die bellen (klokken) wat ik bedoelde was dus Vorwerk - Cambodia
Signature
pi_40876033
pas wel op voor pinpasfraude
Martin en 3 andere jongens zijn er net achtergekomen dat hun pinpas gecopieerd is (Penilliniabank Chersonissos ) Ondertussen reeds 790,00 afgehaald bij Martin. Nu geblokkeerd, maar rekening was al leeg. De schade van de anderen is nog niet bekend
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:50:38 #138
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_40885181
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Heb dit lijstje dus even langsgelopen en wat ik nog niet had gedownload, het nummer met die bellen (klokken) wat ik bedoelde was dus Vorwerk - Cambodia
Ja ik dacht vanmiddag al ff zoiets, maar ik dacht nee dat zal wel niet want dat is vrij bekend.
Maar het is um dus toch
Idd een heel goed nummer
Zo niet, dan toch...
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:52:39 #139
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_40885297
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:53 schreef kastanova het volgende:
Martin en 3 andere jongens zijn er net achtergekomen dat hun pinpas gecopieerd is (Penilliniabank Chersonissos ) Ondertussen reeds 790,00 afgehaald bij Martin. Nu geblokkeerd, maar rekening was al leeg. De schade van de anderen is nog niet bekend
Dat verhaal komt me bekend voor. Vrienden van iemand die met ons mee ging hadden dat ook gehad, en daar was al 2200 euro van hun rekening gehaald.
Bij mij kloppen mijn afschriften ook niet helemaal, maar dat weet ik niet hoe dat komt. Als het ik het zo loop is er bij mij iets van 150 euro teveel afgeschreven.
Maar ik heb geen zin om dat uit te gaan zoeken hoe dat zit.
Ik heb alles in mijn gsm gezet wat en hoeveel ik gepind heb, maar het klopt op sommige punten niet met mijn afschriften.
Maar goed, het zal allemaal wel
Zo niet, dan toch...
pi_40942172
Volgens de site hoor ik een week van te voren de tickets via mail te krijgen, vandaag nog. Heb ze nog niet gehad. Hoe lang van te voren kregen jullie ze? Volgens mij kreeg ik ze vorig jaar ook heel laat, maar omdat het via mail vind ik het nu toch wat minder betrouwbaar. Maar zal wel goed komen.
pi_40942455
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 18:53 schreef kastanova het volgende:
Jup, ze waarschuwden ons in de bus van het vliegveld naar het hotel. Alleen pinnen bij pinautomaten waar een echte bank achter zit, óf in het hotel
Signature
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:22:46 #142
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_40943012
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 17:41 schreef JeroenV het volgende:
Volgens de site hoor ik een week van te voren de tickets via mail te krijgen, vandaag nog. Heb ze nog niet gehad. Hoe lang van te voren kregen jullie ze? Volgens mij kreeg ik ze vorig jaar ook heel laat, maar omdat het via mail vind ik het nu toch wat minder betrouwbaar. Maar zal wel goed komen.
Ik kreeg mijn tickets precies een week van tevoren binnen. Op een woensdag, en de woensdag daarna gingen we op vakantie.
Was via Ferio Vakanties... via internet besteld.
Zo niet, dan toch...
pi_40943753
Oke, ik via GoGo. Maar dat zal nog wel komen.
pi_40964463
Als je een leuke avond wil hebben moet je naar de temple bar gaan.
Hij zat volgens mij naast de status en er hing altijd een relaxte sfeer.
Vorige keer heb ik hier ook bijna mijn hele vakantie doorgebracht.
Bijna elke avond trad daar een duo op (broers) die slap lulden en goede nummers speelden.
Om 2 uur stopten ze en dan draaide een dj stevige/commerciele nummers dus op zich gevarieerd.
Ik weet alleen niet of ze er nu nog spelen, want ze (de broers) hadden een beetje mot met de baas (en elkaar )
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:16:55 #145
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_40973427
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:22 schreef Vortex24 het volgende:

Ik weet alleen niet of ze er nu nog spelen, want ze (de broers) hadden een beetje mot met de baas (en elkaar )
Je bent erin getrapt... dat speelden ze namelijk ook.
Zo niet, dan toch...
pi_40974677
Wij waren hoofdzakelijk in de Mouragio te vinden...
Een soort van kruising tussen een foute R&B tent en simpele dance...
Maar hé, een overschot aan mooie vrouwen, waar je bij bijvoorbeeld in Hof van Holland voornamelijk tegen zwetende, dronken boeren aan zat te kijken...

Het leuke was ook dat je er juist mensen tegenkwam die je er totaal niet verwachtte .

Stond ik op de pot te pissen, komt er een Ier naast me staan dus ik zeg "Hé dude, don't wave that thing around too much ok?" .
- "It's okay mate, I will only piss on my own shoes ."
Daarna hem nog even uitgelachen vanwege het Ierse elftal waarna hij me complimenteerde met m'n "Marco is my homeboy" shirt .

Kwam ik die vent later weer tegen aan de bar, bleek hij daar met een groepje of 15 vrienden te zijn.
Dus hij een grote bek "You see that big guy over there? He's the man to drink with! If he falls down, he'll get up and starts drinking again like nothing happened."

Dus hup, omstebeurten tequila en sambucca aan laten rukken... Na een paar glazen begint die bolle ineens te kwijlen .
Echt letterlijk kwijlen, slierten uit z'n bek, kokhalzen, alles er op en eraan.
Dus tja, vanaf dat moment was er sprake van wederzijds respect en zijn we de hele avond met elkaar op stap gegaan.
Binnenkort gaan we maar eens met de hele zooi op bezoek in Ierland, daar een kroegentocht houden en konden bij hem blijven maffen .
Diezelfde avond wel bijna het hotel uitgeschopt aangezien de buren het "Fuck the Irish" gelal niet echt op prijs konden stellen, maar dat mocht de pret niet drukken.

Of een andere avond, sta je daar aan de bar rustig je biertje te doen, komt er een ventje naar me toe "Hé, ik moest je van een vriend even wat vragen..."
- Brandt los...
"Ben jij toevallig Kastanova van Fok?"
- Ik lachend beamen, komt die vriend van hem direct naar me toe "Wat ben jij een onwijze lul zeg!"
Whehehe... Naja, ondanks dat ze net aangekomen waren, hebben ze hun watertjes weggezet en toch nog even een paar tequilaatjes en zooi meegedaan en toen waren we weer vriendjes .

Heb alleen geen flauw idee meer wat nu in godsnaam ook weer zijn nickname was hier; iets met 'poep' ofzo .
pi_40974935
lol, altijd lachen met die Ieren. op zich wel een goede reden om een keer een weekend Dublin te doen en 3 dagen achtereen gaan stappen

maar, volgens mij zijn Ieren hele andere mensen dan Engelsen. waarschijnlijk willen ze het ook zo hebben
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_40975010
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
maar, volgens mij zijn Ieren hele andere mensen dan Engelsen. waarschijnlijk willen ze het ook zo hebben
Ze hebben echt een grafhekel aan de Engelsen, we hadden ook afgesproken allemaal een shirt van een Grieks elftal te kopen en vervolgens in een Engelse kroeg Engeland - Griekenland te kijken .

Maar die vent had zijn 06-nummer gegeven en bij gebrek aan een pen zouden een vriend en ik allebei een deel van het nummer onthouden... Naja, dat bleek de volgende morgen toch niet zo'n goed plan geweest te zijn .
pi_40975168
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ze hebben echt een grafhekel aan de Engelsen, we hadden ook afgesproken allemaal een shirt van een Grieks elftal te kopen en vervolgens in een Engelse kroeg Engeland - Griekenland te kijken .

Maar die vent had zijn 06-nummer gegeven en bij gebrek aan een pen zouden een vriend en ik allebei een deel van het nummer onthouden... Naja, dat bleek de volgende morgen toch niet zo'n goed plan geweest te zijn .
je hebt je telefoon niet altijd bij je? kan me niet voorstellen hoe dat is
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_40975257
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:21 schreef Yankee_One het volgende:
je hebt je telefoon niet altijd bij je? kan me niet voorstellen hoe dat is
M'n telefoon...

Niet echt een telefoon die je ff meeneemt bij een avondje stappen .

En m'n andere telefoon was ik op dat moment ff kwijt, bleek later tussen het bier in de koelkast te liggen, nog steeds geen flauw idee hoe die daar terechtgekomen is .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')