Ik ging altijd om stukken pizza een eindje verderop, tegenover die terrasjes. Er waren natuurlijk bijna allemaal terrasjes , maar ff denken waar het precies was. Als je van de New York kwam lopen iig nog voor het straatje van Hof van Holland.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:05 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Klopt.. die dure bakker idd
haha, nee niet gezien. Ik ben trouwens al terug vanaf 7 augustus.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:54 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ja klopt dat riep hij ook vaak, alleen dat vond ik niet echt hinderlijk..
Dat "putya putya putya put your hands up" vond ik echt vervelend worden
Btw.. Topmaat.. heb je nog iemand zien lopen die erbij liep als Mr. Puta? (Cowboyhoed op (die je in de stad overal kon kopen), (nep)RayBan zonnebril op en een handdoek of kleed als cape om zich heen en steeds allerlei Puta dingen riep? Dat was ik de laatste paar dagen in een rare bui)
Had eerst die hoed een keer gekocht in een dronken bui (ik ging afdingen, ding kostte 10 euro.. op een gegeven moment zei hij dat ik hem voor 2 euro mocht hebben, ik: I buy it for 4, no more)
Later kocht ik die zonnebril.. en toen ik beide op deed vond ik mezelf wel iets op de Puta lijken zoals die bij Showtek op Sensation Black stond dit jaar, alleen de cape mistte nog. Daarna elke keer als ik naar Starbeach liep of bij het hotel of over Starbeach liep, liep ik er zo bij.. en maar schreeuwen.. "A pussy is nice huh?" "I came all the way from Mexico, to fuck your mama" "I fucked your mama last night huh".. best wel schik erom gehad
Dus als je dat figuur tegengekomen bent.. dát was ik![]()
Boten Anna.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:35 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wie is DJ Billy? Die kerel die 's middags draaide? Die draaide echt lekker gewoonAlleen jammer van dat "Put your hands up" er steeds tussendoor.. één keer is leuk, twee keer is leuk.. maar bij elk nummer..
Anna Boten idd.. en dan vooral de Gebroeders Ko versie
Liepen wij bij het hotel.. zet er één in.. "Ik heb een boot" en dan de rest meebulken, iedereen kijken![]()
Oh wat lekker.. gewoon doen wat je wil en je van niemand wat aantrekken..
Staan we op het balkon van de hotelkamer.. gaan we dat Tjoeke Tjakke dansje doen.. na driehonderd keer komt er een keer een Duitser langs.. Again.. again.. ging ze het filmen
Heb dit lijstje dus even langsgelopen en wat ik nog niet had gedownload, het nummer met die bellen (klokken) wat ik bedoelde was dus Vorwerk - Cambodiaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:19 schreef Knucklezz het volgende:
Hieronder een lijstje met nummers uit kreta![]()
*lijstje*
![]()
Ja ik dacht vanmiddag al ff zoiets, maar ik dacht nee dat zal wel niet want dat is vrij bekend.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Heb dit lijstje dus even langsgelopen en wat ik nog niet had gedownload, het nummer met die bellen (klokken) wat ik bedoelde was dus Vorwerk - Cambodia
Dat verhaal komt me bekend voor. Vrienden van iemand die met ons mee ging hadden dat ook gehad, en daar was al 2200 euro van hun rekening gehaald.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:53 schreef kastanova het volgende:
pas wel op voor pinpasfraude
Martin en 3 andere jongens zijn er net achtergekomen dat hun pinpas gecopieerd is (Penilliniabank Chersonissos ) Ondertussen reeds 790,00 afgehaald bij Martin. Nu geblokkeerd, maar rekening was al leeg. De schade van de anderen is nog niet bekend
Jup, ze waarschuwden ons in de bus van het vliegveld naar het hotel. Alleen pinnen bij pinautomaten waar een echte bank achter zit, óf in het hotelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:53 schreef kastanova het volgende:
pas wel op voor pinpasfraude
Martin en 3 andere jongens zijn er net achtergekomen dat hun pinpas gecopieerd is (Penilliniabank Chersonissos ) Ondertussen reeds 790,00 afgehaald bij Martin. Nu geblokkeerd, maar rekening was al leeg. De schade van de anderen is nog niet bekend
Ik kreeg mijn tickets precies een week van tevoren binnen. Op een woensdag, en de woensdag daarna gingen we op vakantie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:41 schreef JeroenV het volgende:
Volgens de site hoor ik een week van te voren de tickets via mail te krijgen, vandaag nog. Heb ze nog niet gehad. Hoe lang van te voren kregen jullie ze? Volgens mij kreeg ik ze vorig jaar ook heel laat, maar omdat het via mail vind ik het nu toch wat minder betrouwbaar. Maar zal wel goed komen.
Je bent erin getrapt... dat speelden ze namelijk ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:22 schreef Vortex24 het volgende:
Ik weet alleen niet of ze er nu nog spelen, want ze (de broers) hadden een beetje mot met de baas (en elkaar)
Ze hebben echt een grafhekel aan de Engelsen, we hadden ook afgesproken allemaal een shirt van een Grieks elftal te kopen en vervolgens in een Engelse kroeg Engeland - Griekenland te kijkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:11 schreef Yankee_One het volgende:
maar, volgens mij zijn Ieren hele andere mensen dan Engelsen. waarschijnlijk willen ze het ook zo hebben
je hebt je telefoon niet altijd bij je? kan me niet voorstellen hoe dat isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze hebben echt een grafhekel aan de Engelsen, we hadden ook afgesproken allemaal een shirt van een Grieks elftal te kopen en vervolgens in een Engelse kroeg Engeland - Griekenland te kijken.
Maar die vent had zijn 06-nummer gegeven en bij gebrek aan een pen zouden een vriend en ik allebei een deel van het nummer onthouden... Naja, dat bleek de volgende morgen toch niet zo'n goed plan geweest te zijn.
M'n telefoon...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:21 schreef Yankee_One het volgende:
je hebt je telefoon niet altijd bij je? kan me niet voorstellen hoe dat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |