Had bijna altijd korte mauwen... Maar volgens mij die avond geen last gehad van de hitte... nooit trouwens savondsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is het nu niet warm met zo'n hemd aan? Ga de 10e en volgens het weerbericht is het 's avonds daar 21 graden ofzo, laat staan in zo'n volle tent. Of hebben ze er airco?
21 graden is het als de zon bijna opkomt. om 12 uur is het nog makkelijk 25 gradenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is het nu niet warm met zo'n hemd aan? Ga de 10e en volgens het weerbericht is het 's avonds daar 21 graden ofzo, laat staan in zo'n volle tent. Of hebben ze er airco?
Ik ben ook naar Malia geweest en ik vond het 3x niks.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:17 schreef Tito het volgende:
ben vrijdag terug gekomen uit malia, ook in chersonissos wezen stappen, maar wat is dat dan kut
Elke tent draait de zelfde muziek, je hoort detroit wel 10x op een avond.
Van dat is malia veel mooier, leukere kroegen en discotheken, veel in de buitenlucht en opstraat
Bijna geen vechtpartijen.
Alleen je moet wel van engelsen houden en die zijn opzich nog best beleefd. zeggen sorry als ze tegen je aan lopen, kan je in nederland wel vergeten.
en de engelse vrouwen zijn net als barbie en bloedgeil!!
Ik ga 18 aug naar Hotel Evaquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:48 schreef WillieWapper het volgende:
Ik ga 13 aug naar Hotel Agrabela te Chesonissos.
Nog meer mensen die die kant op gaan?![]()
Ik ga morgen nacht naar porto village.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:58 schreef SimtekF1 het volgende:
Ben net terug en damn wat een vakantie.
Porto Village is echt super, wat een service daar, relaxte mensen, echt super.
Alles was eigenlijk top daar, alleen die tyfus krekels, daar werd ik wel helemaal beroerd van, maarja je kan niet alles hebben he.
Dan zit je echt goed.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:47 schreef ioor het volgende:
[..]
Ik ga morgen nacht naar porto village.
Wij hadden ook vlucht MP252, vanacht nog wat gevoetbald op straat voor de hal bij het vliegveld.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:31 schreef Knucklezz het volgende:
[..]
nee vlucht mp252maar wel raar dat ie et bij jou ook niet doet.. kun je ff zeggen als je weet waar et aan ligt?
thnx
wel redelijk ruim qua assortiment, niet qua ruimtequote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef 3rr0r het volgende:
Akcent - Jokero Que Te Gusta
Haha, bedoelen ze nou het spaanse "yo quiero" (ik wil) en schrijven ze het als jokero?
Vraagje: Hoe zijn de supermarkten op Kreta, beetje ruim gesorteerd vergelijkbaar met hier of puur basics?
zonder je post hierboven gelezen te hebben weet ik dat je veel in de Havana hebt gezetenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:23 schreef BramKVO het volgende:
de absolute hits op Chersonissos waren Hips don't lie, Boten Anna, Detroit, Maneater, Mas Que Nada, en dan ook vaak klassiekers zoals Grease Megamix en Summer of 69 naturlijk.
Pfff het is echt balen, ik wil terug !!!![]()
alle excursies gaan via je travelagency. dach dat jeepsafari 50e pp was. verder wat bootreisjes. tripje naar een waterpark iets verder het binnenland in, duiken natuurlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:29 schreef JeroenV het volgende:
Wat kan je er eigenlijk verder allemaal doen aan excursies enzo? Je hebt de Samariakloof, maar dat is ver weg en veel lopen. Verder een jeepsafari? Waar kan je die huren en hoe duur is dat? En wat is er nog meer?
geen ervaring mee, maar ik dacht van nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:11 schreef JeroenV het volgende:
Moet je voor duiken een papiertje ofzo hebben?
Ik dacht dat je dan wel eerst een cursus moest doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:11 schreef JeroenV het volgende:
Nee dat hoeft niet. Ik heb gedoken op het Starbeach park, bij Padi. Je krijgt eerst een korte introfilm te zien, en daarna gaat je instructeur met je om de tafel zitten om alles nog een keer door te nemen. Dan ga je gelijk de zee in. Was wel heel leuk, maar je gaat niet zo diep, hoogstens tot vijf meter. Er waren niet zo erg veel vissen, maar dat weet je van te voren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:11 schreef JeroenV het volgende:
Ik en wat vrienden hebben zelf nog zoon snorkelsetje van een euro of 6 gekocht, en met zijn 5-en best ver de zee in gegaan en kijken wat er allemaal leefde, maar zo heel veel vissen zag je eigelijk niet nee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:59 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Ik heb gedoken op het Starbeach park, bij Padi. Je krijgt eerst een korte introfilm te zien, en daarna gaat je instructeur met je om de tafel zitten om alles nog een keer door te nemen. Dan ga je gelijk de zee in. Was wel heel leuk, maar je gaat niet zo diep, hoogstens tot vijf meter. Er waren niet zo erg veel vissen, maar dat weet je van te voren.
Ik had geen rijbewijs, maakte niet uit... Maar dan moet je geen ongeluk maken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Moet je een rijbewijs hebben voor die quads?
Grappig wij zijn dezelfde berg opgereden. Heen gingen we over een asfaltweggetje omhoog, terug hebben we eerst een deel van dat weggetje gepakt maar daarna zijn we off the road verder gegaan. In het begin was het weggetje dat we hadden gekozen gewoon een normaal gravelpad waar goed overheen te rijden was. Maar de stenen werden steeds groter en het pad steeds kleiner. En toen kwam er een hek dus dat hek moest plat want wij konden niet terug omhoog met de qaudjes.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:32 schreef Ace1 het volgende:
Ja, wij ook 40 per quad (incl verzekering). We hebben bijna constant offroad geredenWas super, 2x getankt. Wel dus je quad helemaal afspuiten voordat je hem terugbrengt dan.
Als je richting heraklion rijd (dus niet richting malia) zie je op een gegevene moment 2 grote schotels op een grote berg, kun je helemaal offroad heenrijden, is erg tof! Die plek daarboven is helemaal verlaten, allemaal gebouwtjes enzo, en een mooi uitzicht... Foto's daarvan:
[[url=http://img135.imagevenue.com/loc458/th_24705_IMG_6122_458lo.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img156.imagevenue.com/loc424/th_24696_IMG_6124_424lo.JPG]afbeelding][/URL]
Met wie was jij?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:59 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Ik heb gedoken op het Starbeach park, bij Padi. Je krijgt eerst een korte introfilm te zien, en daarna gaat je instructeur met je om de tafel zitten om alles nog een keer door te nemen. Dan ga je gelijk de zee in. Was wel heel leuk, maar je gaat niet zo diep, hoogstens tot vijf meter. Er waren niet zo erg veel vissen, maar dat weet je van te voren.
Ja, aan de voet van die berg was een soort vallei... daar kun je goed offroad rijden over kleine weggetjes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:51 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Grappig wij zijn dezelfde berg opgereden. Heen gingen we over een asfaltweggetje omhoog, terug hebben we eerst een deel van dat weggetje gepakt maar daarna zijn we off the road verder gegaan. In het begin was het weggetje dat we hadden gekozen gewoon een normaal gravelpad waar goed overheen te rijden was. Maar de stenen werden steeds groter en het pad steeds kleiner. En toen kwam er een hek dus dat hek moest plat want wij konden niet terug omhoog met de qaudjes.
Sorry voor de late reactie. Het was 50 euro per persoon.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:22 schreef JeroenV het volgende:
En hoe duur was dat, coltje?
Dit berichtje had ik nog niet gezien. Wij waren niet met een organisatie, gewoon zelf geregeld. Het is het waard, je zit ongeveer 30 tot 40 minuten onder water.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Met wie was jij?
Ik heb even op de site van GoGo gekeken, daar kost het 50 euro. Is dat het waard? Duiken lijkt me al heeeel lang vet, maar als je niet zo diep gaat is het niet echt duiken natuurlijk.
En de jeepsafari is ook zo duur, mensen daar ervaring mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |