abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:09:01 #51
137621 SignOff
Build God Then We'll Talk
pi_40498707
en sorry dat ik er af en toe zo lomp op sta...
If You Can't Convince Them, Confuse Them...
pi_40504788
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Is het nu niet warm met zo'n hemd aan? Ga de 10e en volgens het weerbericht is het 's avonds daar 21 graden ofzo, laat staan in zo'n volle tent. Of hebben ze er airco?
Had bijna altijd korte mauwen... Maar volgens mij die avond geen last gehad van de hitte... nooit trouwens savonds Gewoon een lekker temperatuurtje daar.
pi_40515344
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:06 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Is het nu niet warm met zo'n hemd aan? Ga de 10e en volgens het weerbericht is het 's avonds daar 21 graden ofzo, laat staan in zo'n volle tent. Of hebben ze er airco?
21 graden is het als de zon bijna opkomt. om 12 uur is het nog makkelijk 25 graden

maar de meeste clubs hebben airco, maar tegen een vol cafe kan geen enkele airco opboksen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:29:15 #54
137621 SignOff
Build God Then We'll Talk
pi_40516698
ik vond het goed te doen in al die clubs daar...
helemaal als je kijkt naar de temperatuur buiten en het aantal mensen binnen...
If You Can't Convince Them, Confuse Them...
pi_40520775
Welke tent raden jullie aan als je van r&b houdt? En reggaeton, draaien ze dat daar uberhaupt?

Ik ben zelf niet zo van de richting hardhouse enzo namelijk.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 21:17:32 #56
14938 Tito
speelt spelletjes.
pi_40521402
ben vrijdag terug gekomen uit malia, ook in chersonissos wezen stappen, maar wat is dat dan kut
Elke tent draait de zelfde muziek, je hoort detroit wel 10x op een avond.
Van dat is malia veel mooier, leukere kroegen en discotheken, veel in de buitenlucht en opstraat
Bijna geen vechtpartijen.
Alleen je moet wel van engelsen houden en die zijn opzich nog best beleefd. zeggen sorry als ze tegen je aan lopen, kan je in nederland wel vergeten.
en de engelse vrouwen zijn net als barbie en bloedgeil!!
pi_40521751
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:17 schreef Tito het volgende:
ben vrijdag terug gekomen uit malia, ook in chersonissos wezen stappen, maar wat is dat dan kut
Elke tent draait de zelfde muziek, je hoort detroit wel 10x op een avond.
Van dat is malia veel mooier, leukere kroegen en discotheken, veel in de buitenlucht en opstraat
Bijna geen vechtpartijen.
Alleen je moet wel van engelsen houden en die zijn opzich nog best beleefd. zeggen sorry als ze tegen je aan lopen, kan je in nederland wel vergeten.
en de engelse vrouwen zijn net als barbie en bloedgeil!!
Ik ben ook naar Malia geweest en ik vond het 3x niks.
Allemaal schijt-Engelsen die altijd dronken en irritant zijn.
Chersonissos was echt veel mooier!
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_40546884
Ben net terug en damn wat een vakantie.

Porto Village is echt super, wat een service daar, relaxte mensen, echt super.
Alles was eigenlijk top daar, alleen die tyfus krekels, daar werd ik wel helemaal beroerd van, maarja je kan niet alles hebben he.
pi_40555508
Ik ga 13 aug naar Hotel Agrabela te Chesonissos.

Nog meer mensen die die kant op gaan?
wapper de wap
pi_40555539
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:48 schreef WillieWapper het volgende:
Ik ga 13 aug naar Hotel Agrabela te Chesonissos.

Nog meer mensen die die kant op gaan?
Ik ga 18 aug naar Hotel Eva
pi_40557269
Ik vlieg morgen
15 dagen!
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_40565631
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:58 schreef SimtekF1 het volgende:
Ben net terug en damn wat een vakantie.

Porto Village is echt super, wat een service daar, relaxte mensen, echt super.
Alles was eigenlijk top daar, alleen die tyfus krekels, daar werd ik wel helemaal beroerd van, maarja je kan niet alles hebben he.
Ik ga morgen nacht naar porto village.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_40567583
Ik vlieg straks om 19.15

Hotel Eri
Signature
pi_40570275
Goed voor elkaar, Eri is briljant!
pi_40580478
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:47 schreef ioor het volgende:

[..]

Ik ga morgen nacht naar porto village.
Dan zit je echt goed.
Have fun!!
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:26:39 #66
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_40582241
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:31 schreef Knucklezz het volgende:

[..]

nee vlucht mp252 maar wel raar dat ie et bij jou ook niet doet.. kun je ff zeggen als je weet waar et aan ligt? thnx
Wij hadden ook vlucht MP252, vanacht nog wat gevoetbald op straat voor de hal bij het vliegveld.

Ik heb trouwens 5 cd's bij Starbeach gekocht. 2 R&B mix cd's, 2 dance mix cd's ... en Dance with the best of zoiets. Ik heb alleen die laatste nog maar geluisterd.

De rest van mijn verhaal vertel ik vanavond of morgen wel, nou geen zin in. Wel echt klote dat we weer terug thuis zijn ik baal ervan!
Zo niet, dan toch...
pi_40583228
Nog maar 5 dagen wachten en dan vertrek ik eindelijk ook deze kant op
pi_40633139
Net terug thuis van Zaventem. Het was zalig in Chersonissos ! Havana Club was echt onze favoriete stek , waren er wel elke avond te vinden. Alleen is nog maar es gebleken dat Zweedse meisjes moeilijk te benaderen zijn als je zelf geen Zweed bent, maar ze zijn toch o zo lekker allemaal ... Heb een mix cd gekocht van de dj vd Havana ook. Met als meest gedraaide plaat Boten Anna
Hof van Holland ben ik één keer geweest, vind ik niks aan, zatte hollanders die staan te hakken op een houseversie van 'lief klein konijntje'
Verder was ons hotel Heronnisos Beach best wel goed, goede all in met diverse cocktails. En op amper 100 meter van de Havana en Bio Bio.
Alleen was het uitgaan er wel vrij duur, al maakte all in ih hotel veel goed natuurlijk. Ik wil teruuuuuuug !!!
pi_40636154
Boten Anna.
Slechte herinneringen aan dat tering nummer.
pi_40641352
Hieronder een lijstje met nummers uit kreta

Switch - A Bit Patchy
Fedde Le Grand - Put Your Hands Up 4 Detroit
Bob Sinclar - Rock This Party (Everybody Dance Now)
Pakito - Living on video
BassHunter - Boten Anna
Gebroeders Ko - Ik heb een boot (Boten Anna)
Sander Kleinenberg - This Is Sensation (not miami)
Akcent - Jokero Que Te Gusta
Outwork feat Mr Gee - Electro
proyecto uno - el tiburon
Christina Aguilera- Ain't No Other Man
Justin_Timberlake - SexyBack
Vorwerk - Cambodia
Black Eyed Peas feat. Sergio Mendez - Mas Que Nada
Infadels - Love Like Semtex
The Pussycat Dolls - Buttons
Pirates Of The Carribbean - He's a Pirate (DJ Tiesto Mix)
Phunk-A-Delic - Rockin
Till West & DJ Delicious - Same Man
Showtek - Puta Madre
DJ Chuckie ft. QF - Kan Niet Van Die Sletten Houden
Fat Joe - Lean Back
Fat Man Scoop - Be Faithful
Mandy Vs Booka Shade - Body Language (Original Mix)
Clubbscene Investigators - Direct dizko
DJ Darkraver - komt ie dan he
Don Diablo Ft. The BeatKidz - Blow Your Speakers - Sidney Samson Remix
Funkerman & Raf - We Rule The Night (Sidney Samson Remix)
Grooveyard - Mary go wild (Ron van den Beuken 2006 mix)
Laidback Luke - Rocking with the Best
Marcella - Stabbing Sally
Mylo - In Your Arms (Tocadisco's Mix)
Pakito - Moving on stereo - (Original version)
The drill - The drill (original mix)
Warp Brothers - Blade (2005 Club Remix)
Daddy Yankee - Rompe
Ali B ft. Yes-R en Partysquad - Rampeneren
DJ Felix Project - On The Floor
Erick E - Boogie Down
G-Spott - Sadness (Radio Edit)
Nelly Furtado - Maneater
Tony Touch Feat1. Nina Sky B.Real - Hey DJ (Reggaeton Remix)
Who's Who - Not So Dirty
Yves larock - zookey (lift your leg up)
H&G - A bit more catchy

pi_40642178

Haha, bedoelen ze nou het spaanse "yo quiero" (ik wil) en schrijven ze het als jokero?

Vraagje: Hoe zijn de supermarkten op Kreta, beetje ruim gesorteerd vergelijkbaar met hier of puur basics?
pi_40643834
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef 3rr0r het volgende:

Haha, bedoelen ze nou het spaanse "yo quiero" (ik wil) en schrijven ze het als jokero?

Vraagje: Hoe zijn de supermarkten op Kreta, beetje ruim gesorteerd vergelijkbaar met hier of puur basics?
wel redelijk ruim qua assortiment, niet qua ruimte verder is het duur! chips voor 1,50 per zak. liter sap zelfde prijs. alcohol (behalve bier) is iets goedkoper dan in nederland
pi_40647891
de absolute hits op Chersonissos waren Hips don't lie, Boten Anna, Detroit, Maneater, Mas Que Nada, en dan ook vaak klassiekers zoals Grease Megamix en Summer of 69 naturlijk.

Pfff het is echt balen, ik wil terug !!!
pi_40648064
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:23 schreef BramKVO het volgende:
de absolute hits op Chersonissos waren Hips don't lie, Boten Anna, Detroit, Maneater, Mas Que Nada, en dan ook vaak klassiekers zoals Grease Megamix en Summer of 69 naturlijk.

Pfff het is echt balen, ik wil terug !!!
zonder je post hierboven gelezen te hebben weet ik dat je veel in de Havana hebt gezeten

vergeet je Bob Sinclair - World, hold on niet

en stonk het nog steeds daar binnen (ongeveer tussen de voorste en de grote bar in)?
pi_40650961
havana was binnen echt een kots tent idd

terras was wel weer relax
hardcoholic
pi_40652156
ik zat idd elke avond id Havana Zelfs de kotsgeur vond ik iets hebben Zalige club, mooie Zweedse dames (alhoewel die moeilijk te benaderen zijn), leuke muziek, relaxt sfeertje. Heb me Havana-polo en cd aangeschaft
  woensdag 9 augustus 2006 @ 19:39:35 #77
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_40653991
Ik vond New York echt een goeie tent, vooral de laatste paar dagen veel geweest.
Leuke muziek, veel vrouwen

Amnesia vond ik ook altijd wel vet om op het begin (uur of 1) naar toe te gaan.
Zo niet, dan toch...
pi_40714061
Wat kan je er eigenlijk verder allemaal doen aan excursies enzo? Je hebt de Samariakloof, maar dat is ver weg en veel lopen. Verder een jeepsafari? Waar kan je die huren en hoe duur is dat? En wat is er nog meer?
pi_40715293
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:29 schreef JeroenV het volgende:
Wat kan je er eigenlijk verder allemaal doen aan excursies enzo? Je hebt de Samariakloof, maar dat is ver weg en veel lopen. Verder een jeepsafari? Waar kan je die huren en hoe duur is dat? En wat is er nog meer?
alle excursies gaan via je travelagency. dach dat jeepsafari 50e pp was. verder wat bootreisjes. tripje naar een waterpark iets verder het binnenland in, duiken natuurlijk
pi_40715434
Moet je voor duiken een papiertje ofzo hebben?
pi_40715599
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:11 schreef JeroenV het volgende:
geen ervaring mee, maar ik dacht van niet
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:10:10 #82
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_40718734
quote:
Ik dacht dat je dan wel eerst een cursus moest doen.
Quads huren schijnt ook echt heel vet te zijn, ik heb er echt spijt van dat ik dat niet gedaan had. Een paar van mijn vrienden wel... en dat was echt super.
Ik wou die dag liever naar Starbeach. Volgende keer beter
Zo niet, dan toch...
pi_40720127
quote:
Nee dat hoeft niet. Ik heb gedoken op het Starbeach park, bij Padi. Je krijgt eerst een korte introfilm te zien, en daarna gaat je instructeur met je om de tafel zitten om alles nog een keer door te nemen. Dan ga je gelijk de zee in. Was wel heel leuk, maar je gaat niet zo diep, hoogstens tot vijf meter. Er waren niet zo erg veel vissen, maar dat weet je van te voren.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:07:39 #84
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_40720359
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:59 schreef coltje87 het volgende:

[..]

Nee dat hoeft niet. Ik heb gedoken op het Starbeach park, bij Padi. Je krijgt eerst een korte introfilm te zien, en daarna gaat je instructeur met je om de tafel zitten om alles nog een keer door te nemen. Dan ga je gelijk de zee in. Was wel heel leuk, maar je gaat niet zo diep, hoogstens tot vijf meter. Er waren niet zo erg veel vissen, maar dat weet je van te voren.
Ik en wat vrienden hebben zelf nog zoon snorkelsetje van een euro of 6 gekocht, en met zijn 5-en best ver de zee in gegaan en kijken wat er allemaal leefde, maar zo heel veel vissen zag je eigelijk niet nee.
Zo niet, dan toch...
pi_40720799
En hoe duur was dat, coltje?
pi_40722140
Hoeveel kost dat quads huren?
pi_40723636
Wij hebben dit jaar 40 euro per qaud betaald. Daarnaast moet je er nog benzine ingooien dus dat gaat je ook nog een aantal euro kosten. Kan je in principe het beste doen bij een benzinestation daar is het het goedkoopst. Dit jaar waren we zo stom geweest om dat via de verhuurder te regelen en hebben we 20 euro betaald voor een volle tank.

En ze schoon terugbrengen anders krijg je gezeik en kan je achteraf nog extra gaan betalen omdat je off the road hebt gereden. Maar dat heb ik in deel 1 al gezegd.

Ik denk trouwens dat je het beste even bij een aantal verhuurders kan kijken hoeveel het kost en wat er gedekt wordt enzo.
Boodschap van algemeen nut.
pi_40724564
Ja, wij ook 40 per quad (incl verzekering). We hebben bijna constant offroad gereden Was super, 2x getankt. Wel dus je quad helemaal afspuiten voordat je hem terugbrengt dan.

Als je richting heraklion rijd (dus niet richting malia) zie je op een gegevene moment 2 grote schotels op een grote berg, kun je helemaal offroad heenrijden, is erg tof! Die plek daarboven is helemaal verlaten, allemaal gebouwtjes enzo, en een mooi uitzicht... Foto's daarvan:

pi_40724783
jullie betaalden 40e voor een dag?

bij ons in het hotel was het 25e per dag
pi_40726103
Zijn die dingen een beetje in bedwang te houden? Opzich lijkt het me wel leuk om zelf eens te doen, maar heb er niet zo'n goede ervaring mee. Paar jaar geleden had ik met mn ouders zo'n ding gehuurd en toen vloog mijn ma telkens van de weg af en zelfs een keer tegen een auto aan

Waar laten jullie ze schoonspuiten?

En hoe duur is dat duiken?
pi_40727149
Dingen van ons gingen 65 ofzo.. trokken wel redelijk op. Slipten op dat asfalt, moet je mee oppassen, zelfs oude busjes slippen daar nog bij het optrekken, het asfalt is heel glad.

Jetski's op starbeach gingen harder volgens mij, die gingen 45 mph.
pi_40728209
Moet je een rijbewijs hebben voor die quads?
pi_40731787
Morgenavond gewoon present in Chersonissos
pi_40735976
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Moet je een rijbewijs hebben voor die quads?
Ik had geen rijbewijs, maakte niet uit... Maar dan moet je geen ongeluk maken.
pi_40736177
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:32 schreef Ace1 het volgende:
Ja, wij ook 40 per quad (incl verzekering). We hebben bijna constant offroad gereden Was super, 2x getankt. Wel dus je quad helemaal afspuiten voordat je hem terugbrengt dan.

Als je richting heraklion rijd (dus niet richting malia) zie je op een gegevene moment 2 grote schotels op een grote berg, kun je helemaal offroad heenrijden, is erg tof! Die plek daarboven is helemaal verlaten, allemaal gebouwtjes enzo, en een mooi uitzicht... Foto's daarvan:

[[url=http://img135.imagevenue.com/loc458/th_24705_IMG_6122_458lo.JPG]afbeelding][/URL]

[[url=http://img156.imagevenue.com/loc424/th_24696_IMG_6124_424lo.JPG]afbeelding][/URL]
Grappig wij zijn dezelfde berg opgereden. Heen gingen we over een asfaltweggetje omhoog, terug hebben we eerst een deel van dat weggetje gepakt maar daarna zijn we off the road verder gegaan. In het begin was het weggetje dat we hadden gekozen gewoon een normaal gravelpad waar goed overheen te rijden was. Maar de stenen werden steeds groter en het pad steeds kleiner. En toen kwam er een hek dus dat hek moest plat want wij konden niet terug omhoog met de qaudjes.
Boodschap van algemeen nut.
pi_40746735
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:59 schreef coltje87 het volgende:

[..]

Met wie was jij?
Ik heb even op de site van GoGo gekeken, daar kost het 50 euro. Is dat het waard? Duiken lijkt me al heeeel lang vet, maar als je niet zo diep gaat is het niet echt duiken natuurlijk.

En de jeepsafari is ook zo duur, mensen daar ervaring mee?
pi_40748621
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 09:51 schreef hetsjhokleek het volgende:

[..]

Grappig wij zijn dezelfde berg opgereden. Heen gingen we over een asfaltweggetje omhoog, terug hebben we eerst een deel van dat weggetje gepakt maar daarna zijn we off the road verder gegaan. In het begin was het weggetje dat we hadden gekozen gewoon een normaal gravelpad waar goed overheen te rijden was. Maar de stenen werden steeds groter en het pad steeds kleiner. En toen kwam er een hek dus dat hek moest plat want wij konden niet terug omhoog met de qaudjes.
Ja, aan de voet van die berg was een soort vallei... daar kun je goed offroad rijden over kleine weggetjes.
pi_40759656
OVer een aantal uurtjes vertrek ik
pi_40761760
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:22 schreef JeroenV het volgende:
En hoe duur was dat, coltje?
Sorry voor de late reactie. Het was 50 euro per persoon.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_40761814
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:35 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Met wie was jij?
Ik heb even op de site van GoGo gekeken, daar kost het 50 euro. Is dat het waard? Duiken lijkt me al heeeel lang vet, maar als je niet zo diep gaat is het niet echt duiken natuurlijk.

En de jeepsafari is ook zo duur, mensen daar ervaring mee?
Dit berichtje had ik nog niet gezien. Wij waren niet met een organisatie, gewoon zelf geregeld. Het is het waard, je zit ongeveer 30 tot 40 minuten onder water.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')