die parties zijn elke woensdag van 20 tot 24 uurquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:34 schreef Paikea het volgende:
De White Party op Starbeach 12-07 was ook erg leuk!
Live DJ Chuckie, lekkere muziek, lekkere sfeer!
Echt een aanrader voor als er nog zo'n party komt!
Wij vonden 20 euro ook wel veel geld, maarja, die 20 euro op een hele vakantie..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
die parties zijn elke woensdag van 20 tot 24 uur
ik ben er niet naar toe geweest, vond die 20 euro te veel geld
en woensdag de 19e zou DJ Jean draaien, maar die kwam niet![]()
je hebt zelfs nog tijd je te vervelen voor je de stad in gaatquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:23 schreef -En4Cer- het volgende:
Nou wij hebben de vliegtijden:
Heen: 16:45 uur (aankomst, 21.15)
Terug: 22.15 (aankomst iets van 01.00)
Terug dus wel een mooie tijd, heen had iets vroeger gemogen!
Chuck draaide top, wij konden genieten vanaf ons balkon, wat grenst aan Star Beach. Dag erop was Chuckie nog in Amnesia, staan nog met hem op de foto! DJ Billy, die gisteravond op Star Beach draait (resident van Amnesia) is echt geweldig!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:34 schreef Paikea het volgende:
De White Party op Starbeach 12-07 was ook erg leuk!
Live DJ Chuckie, lekkere muziek, lekkere sfeer!
Echt een aanrader voor als er nog zo'n party komt!
WIj gaan misschien ook naar de reunie. Wij worden in ieder geval wel uitgenodigd maar ik weet niet zeker of we gaan. Het is voor ons ongeveer een uur rijden naar Nieuw Vennep.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:20 schreef Dopekoe het volgende:
T hof van Holland is veruit de beste tent die je daar kunt vinden
Niet duur, geweldige sfeer, echt geweldig....
Eind van het jaar naar de reunie en dan volgend jaar zeker weer
Vlucht HV198? Die mix cd van Billy doet het bij mij ook niet, erg jammer.. Maar Billy zou berichtje achterlaten op onze site, dus kunnen wel ff in contact komen, lijkt me tof!quote:Op maandag 31 juli 2006 12:26 schreef Knucklezz het volgende:
gister trg gekomen was egt vet!! alleen vraagje.. heb mix cd van dj billy, alleen doet ie et niet ? :s
nee vlucht mp252quote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Vlucht HV198? Die mix cd van Billy doet het bij mij ook niet, erg jammer.. Maar Billy zou berichtje achterlaten op onze site, dus kunnen wel ff in contact komen, lijkt me tof!
Hof van Holland, als je daar elke avond heen gaat kun je net zo goed in NL blijven..
doe je handen omhoog voor Guus Meeuwis of?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:58 schreef Ace1 het volgende:
Zwarte blouse witte broek op de achtergrondIk sta er nogal suf op.
[afbeelding]
Jezus...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:00 schreef Ferdii het volgende:
deze kennen veel mss ook wel
is marleen, ze kwam uit brabant en werkte bij de havanadeed daar het terras bedienen.
[afbeelding]
die gast ben i ktrouwes
De rock-bar dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:43 schreef _Vulcanus_ het volgende:
De Samba Bar is pas een grappige tent. Heel klein kroegje aan de boulevard, waar je ook alleen maar aan de bar kunt zitten. Bijzonder vriendelijk personeel, maken er ook echt een leuke show van. Er wordt bijna geen house gedraaid, en de gemiddelde bezoeker is 25 jaar of ouder. Niets is te gek in deze kroeg.
Is het nu niet warm met zo'n hemd aan? Ga de 10e en volgens het weerbericht is het 's avonds daar 21 graden ofzo, laat staan in zo'n volle tent. Of hebben ze er airco?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:58 schreef Ace1 het volgende:
Zwarte blouse witte broek op de achtergrondIk sta er nogal suf op.
[afbeelding]
Jezus...
[afbeelding]
Lekkere vrouwen die op sommige foto's in de disco staan zegquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:48 schreef Luuksor het volgende:
Kijk eens op KipDeSite en kijk of je mensen herkent! Er komen nog 3 series foto's bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |