Ja, sommige mensen zijn te laat met het bedenken van een leuke maaltijd. Die moeten alles op het laatst gaan improviceren. Ik denk er nu al aan. Dat zouden er meer moeten doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:09 schreef Skv het volgende:
Kerst?
Ja en dat is nu juist fout. Dit zijn bijvoorbeeld prima dagen om te inventariseren welk ijs-desert je gaat nemen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:27 schreef Xanthe het volgende:
Ik verwacht 1 van de dagen bij mijn ouders door te brengen en mijn moeder kookt echt onwijs lekker waardoor ik me in een prive restaurant waan.
De andere dag zullen we vast thuis door brengen en zal het wel niet zo'n luxe worden , maar wat we dan gaan eten heb ik absoluut nog niet over na gedacht dat doe ik meestal een aantal dagen of een weekje van te voren pas
Vooral de 1ste. Tweede Kerstdag zijn er altijd nog de kliekjes.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:31 schreef peaceman het volgende:
1e of 2e kerstdag?
Ik ben student. Zal wel bij mijn ouders mee gaan etenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen zijn te laat met het bedenken van een leuke maaltijd. Die moeten alles op het laatst gaan improviceren. Ik denk er nu al aan. Dat zouden er meer moeten doen.
Dat doe ik ook al vrij lang van te voren. Kerst is altijd weer erg gezellig. 3 dagen lekker eten, biertjes drinken, gezellig met familie en vrienden afspreken. En dan een klein weekje uitrusten tot oud & nieuw.quote:
Tweede Kerstdag ga ik dit jaar simpel iets voor mezelf 'koken'. Mijn ouders gaan bij vrienden langs en ik spreek met mijn vrienden af (waarschijnlijk even in de kroeg kijken). Maar veel vrienden eten eerst met hun ouders, dus vaak eet ik dan even alleen om daarna, rond 20:00 bij mensen langs te gaan.quote:2e kerstdag lekker hangen op de bank of in bed denk ik... aan eten denk ik dan nog niet.
Ik heb het ook over het desert hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:44 schreef Megumi het volgende:
GVD het is 30 graden en dan gaan jukkie het over kerstvreten hebben.Centraal wat voor ijs topic is beter.
Helemaal mee eens, op tijd beginnen met de Mis en Place, is niks mis mee, en die soep die nu staat te trekken is met de Kerstdagen lekker op smaak.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het ook over het desert hoor.
Maar goed steek je kop maar in het zand. Ik spreek je wel als je Reebok wil eten en het is nergens meer te krijgen.
Daar hoef ik toch niet lang over na te denken? Ben & Jerry's natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en dat is nu juist fout. Dit zijn bijvoorbeeld prima dagen om te inventariseren welk ijs-desert je gaat nemen.
Is altijd 219 dagen na Carnaval. Zal het eens na zoeken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Wanneer is het Kerst dit jaar?
Zullen we het dit jaar op de 23 en de 24e van december vieren? Valt het al mooi in het weekendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Wanneer is het Kerst dit jaar?
In de winter ook leuk met een vuurkorfje erbijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:18 schreef cohen het volgende:
als het dit weer blijft gaan we met kerst BBQ'en.
Die desert van jou doet mij naar iets koels en vochtigs verlangen dus dat word een lekkere Ola ijstaart.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het ook over het desert hoor.
Maar goed steek je kop maar in het zand. Ik spreek je wel als je Reebok wil eten en het is nergens meer te krijgen.
Dat zei Jozef ook tegen Maria toen die het al in een vroeg stadium van de zwangerschap over de naam van de baby wilde hebben.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zei Jozef ook tegen Maria toen die het al in een vroeg stadium van de zwangerschap over de naam van de baby wilde hebben.
[..]
Dat zei Jozef ook tegen Maria toen die het al in een vroeg stadium van de zwangerschap over de naam van de baby wilde hebben.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef scrub_nurse het volgende:
nog ff en de winkels liggen weer vol...
pepernoten
speculaas
chocoladeletters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kerstballen
kalkoen
cranberrys
ed
[..]
Kun je ook in de zomer doen tijdens een BBQquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:18 schreef Ozziecar het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik mijn zusje maar eens ga verblijden met een bezoekje.
Die vreet hier het hele jaar de koelkast leeg, tijd om daar eens wat terug te gaan halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |