Dat vond ik toen lekkere wijvenquote:
Dat zou dan voor 'Hou Van Mij' van Het Goede Doel geweest kunnen zijn... 'lekker spatten in het bad, ik ben het wachten zat' enzo...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Was dat niet Henk Westbroek?
Die stemmen :quote:
Weekendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:33 schreef SeLang het volgende:
Wie herinnert zich nog Jerney Kaagman in haar blauwe pakje?
Dat was ubergeil
Ja, maar Jerney was best gewoon een boefje, hoor, vroeger. Die kon je er goed bij hebben, als je op toernee ging: reken maar!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:34 schreef tong80 het volgende:
Jerney zei achteraf ook dat ze het geil vond zich om te kleden waar de andere muzikanten bij waren. Dat ze daar op kickte
Dat blauwe pak ja !quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:41 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ja, maar Jerney was best gewoon een boefje, hoor, vroeger. Die kon je er goed bij hebben, als je op toernee ging: reken maar!
[afbeelding]
De redactie van OOR waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:44 schreef tong80 het volgende:
Later rukte half puberent Nederland zich af op haar.
Centerfold is jaren 80. Rowan was übergeil. Maar de andere pleegde zelfmoord en de nog een keer andere kon werkeleijk zingen en dook met Heer Olivier het bed in.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:44 schreef dwerg het volgende:
Ik had toch wel verwacht dat je Centerfold zou noemen, SeLang. Of waren die toen al te oud voor je?
ben nu aan het twijffelen...volgens mij was het idd Henk Westbroek.....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Was dat niet Henk Westbroek?
Absoluutquote:
Laura Figgey voor de niet wetendenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Centerfold is jaren 80. Rowan was übergeil. Maar de andere pleegde zelfmoord en de nog een keer andere kon werkeleijk zingen en dook met Heer Olivier het bed in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |