Tegen die tijd hoop ik al dood te zijn, een mooi lijk achterlatend.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:35 schreef kleinvogelijn het volgende:
Wacht maar tot je zelf oud bent en achter je rollator schuifelt, dan denk je nog wel eens terug aan deze oudjes op de fiets....
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:35 schreef kleinvogelijn het volgende:
Wacht maar tot je zelf oud bent en achter je rollator schuifelt, dan denk je nog wel eens terug aan deze oudjes op de fiets....
oooo, klopt, die klote wielrenners. mijn zusje woont vlakbij maastricht en elke keer dat ik daar ben op een zondag kun je er niet fatsoenlijk rondrijden in je auto omdat van die achterlijke homo's met hun strakke broekje en strakke truitje op hun kinderfietje geloven dat ze meedoen aan de tour de france en dus het alleen recht op de weg hebben. Tevens lijken ze te geloven dat een fiets sneller dan een auto is, en dat laatste is NIET ZO.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef Tomfan het volgende:
Ik heb nooit zo'n last van bejaarden, in Zuid Limburg komen die toch niet de berg op.
Wat wel irri is is van die jochies op de scooters die lak van alle verkeersregels hebben. En het aller aller aller irri'st is van die fietsenrenners die midden op de weg rijden en denken dat de weg van hun is ....
ja hier ook en dan roepen ze oprotten we willen er langsquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Aan bejaarden irriteer ik me niet zo, het zijn idd meer die wielrenners ed. (zonder bel, dus je weet niet als ze in willen halen dus ze rijden je half van je fiets).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |