abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:02:37 #1
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_40164161
Ja ja, het zonnetje schijnt weer dus al die bejaarden stappen weer op de stalen ros om weer fijn fietstochten te maken (incl. kaarthouder + kaart, anders kunnen ze de weg naar hun pre-graf, lees bejaardentehuis, niet meer terugvinden). Het is sowieso natuurlijk vreemd dat al die ouwe lui in deze brandende hitte op de fiets stappen want de kans lijkt me groter dat ze tijdens het fietsen overlijden dan als ze thuis zouden blijven in hun gekoelde kamertjes, maar misschien is al dat fietsen wel een soort euthanasie voor die oudjes.

Maar goed, mijn klacht: Waarom moeten ze toch altijd met z'n 2'en het hele fietspad bezetten als ik eraan kom gefietst om m'n bus of trein te halen. En altijd in zo'n tempo dat een slak ze nog zouden inhalen.

Bejaarden op de weg
Brandende hitte
It's about being boss, not being the boss...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:06:48 #2
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_40164298
ik had van de week bijna een aanrijding met een bejaarde op een scooter die keek ff zonder achterom te kijken en geen handuitsteken of knipperlicht zomaar rechtsaf kon hem nog maar net ontwijken

dus bejaarden op de weg moeten opsouten
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_40164897
nee, groepjes k*t pubers zie je nooit fietsen he....
> Be Yourself; everyone else is taken <
pi_40164976
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_40165357
Wacht maar tot je zelf oud bent en achter je rollator schuifelt, dan denk je nog wel eens terug aan deze oudjes op de fiets....
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:40:34 #6
13022 Tomfan
wish i was happy
pi_40165542
Ik heb nooit zo'n last van bejaarden, in Zuid Limburg komen die toch niet de berg op.

Wat wel irri is is van die jochies op de scooters die lak van alle verkeersregels hebben. En het aller aller aller irri'st is van die fietsenrenners die midden op de weg rijden en denken dat de weg van hun is ....
Life is a bitch, then you marry one, then you die!
  Spellchecker dinsdag 25 juli 2006 @ 13:58:34 #7
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_40166106
Heb al 2x bijna een bejaarde op mijn motorkap gehad in de bebouwde kom, in beide gevallen staken ze op het allerlaatste moment plotseling de hoofdweg over

Mooi dat er remmen op een auto zitten, die hebben flink moeten werken toen
Tevens -purist.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:03:09 #8
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_40166244
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:35 schreef kleinvogelijn het volgende:
Wacht maar tot je zelf oud bent en achter je rollator schuifelt, dan denk je nog wel eens terug aan deze oudjes op de fiets....
Tegen die tijd hoop ik al dood te zijn, een mooi lijk achterlatend.
It's about being boss, not being the boss...
pi_40204742
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:35 schreef kleinvogelijn het volgende:
Zelfs met zo'n opgevoerde invalide-wagentje red je het niet
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:12:26 #10
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_40205608
na fietsen bejaarden nu ook opletten voor boodschappende bejaarden staat zo'n bejaard wijf voor me bij de kassa, heeft ze wat spullen gekocht stopt ze die eerst sloom in de winkelwagen voor ze gaat afrekenen en dan met allemaal kleingeld kortom 10 minuten later was ze klaar
pi_40205767
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:40 schreef Tomfan het volgende:
Ik heb nooit zo'n last van bejaarden, in Zuid Limburg komen die toch niet de berg op.

Wat wel irri is is van die jochies op de scooters die lak van alle verkeersregels hebben. En het aller aller aller irri'st is van die fietsenrenners die midden op de weg rijden en denken dat de weg van hun is ....
oooo, klopt, die klote wielrenners. mijn zusje woont vlakbij maastricht en elke keer dat ik daar ben op een zondag kun je er niet fatsoenlijk rondrijden in je auto omdat van die achterlijke homo's met hun strakke broekje en strakke truitje op hun kinderfietje geloven dat ze meedoen aan de tour de france en dus het alleen recht op de weg hebben. Tevens lijken ze te geloven dat een fiets sneller dan een auto is, en dat laatste is NIET ZO.

stomme stumpers!
pi_40208449
Aan bejaarden irriteer ik me niet zo, het zijn idd meer die wielrenners ed. (zonder bel, dus je weet niet als ze in willen halen dus ze rijden je half van je fiets).
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:05:43 #13
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_40209336
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:35 schreef DanseMacabre het volgende:
Aan bejaarden irriteer ik me niet zo, het zijn idd meer die wielrenners ed. (zonder bel, dus je weet niet als ze in willen halen dus ze rijden je half van je fiets).
ja hier ook en dan roepen ze oprotten we willen er langs dan kunnen ze mij de tering krijgen ik ga niet opzij en ik ga niet sneller
pi_40209596
Snap het ook niet als ze midden op de dag wanneer het 34 graden is boodschappen gaan doen. Is dit een hint dat ze dood willen of wat? Ga dan gewoon smorgens om 09.00 boodschappen doen. Lekker fris en rustig in de supermarkt !
pi_40210762
In mijn rij-examen theorieboek stond destijds zoiets als:

"Bejaarden kijken vaak heel lang naar een verkeerssituatie, en nemen daarna alsnog een verkeerde beslissing".

Vind ik nog steeds een mooi stukje proza.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')