Kan dat klinkt goed. Daarvoor moet je een blender hebben geloof ik?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:22 schreef Ole het volgende:
Smoothie van yoghurt en banaan bijvoorbeeld.
Zie ook het smoothie topic.
Wat zoek je nou eigenlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:46 schreef ymme het volgende:
Misschien dat meer mensen hier last van hebben.
Met dit weer warm eten, naja kan niet zeggen dat ik er om sta te juigen. Maar ja je moet toch goed eten. Warm of niet.
Nu ben ik op zoek, naar lekkere gezonden, tussendoortjes. Die weinig Kcal bevatten. En erg lekker zijn met dit weer.
![]()
Met een staafmixer kom je ook een eind. Of een keukenmachinequote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Kan dat klinkt goed. Daarvoor moet je een blender hebben geloof ik?
+ Frambozenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:20 schreef Sylvana het volgende:
wat ik veel eet is meloen, komkommer, aardbeien, druiven en ananas
nouja, veel soorten zomerfruit zijn toch wel erg lekker hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:08 schreef Zwaffel het volgende:
overigens bestaat "lekker" en gezond niet
dat gaat niet samen
...volgens mij zitten er gemalen krabschilden en schaarresten in....'t heeft iig vrij weinig te maken met krab zelf.quote:
Niemand beweerd ook dat het krab is, het is imitatiekrab.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...volgens mij zitten er gemalen krabschilden en schaarresten in....'t heeft iig vrij weinig te maken met krab zelf.
en toch zijn ze niet te vreten. Tis een stuk plastic.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:28 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Niemand beweerd ook dat het krab is, het is imitatiekrab.
Al die spookverhalen altijd.
Volgens mij is het gewoon witvis met krab-aromaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:28 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Niemand beweerd ook dat het krab is, het is imitatiekrab.
Al die spookverhalen altijd.
Ik heb hierboven al uitgelgd wat het precies is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:36 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon witvis met krab-aroma
O ja, dan moet je eerst het plastic er afhalenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:30 schreef HPoi het volgende:
[..]
en toch zijn ze niet te vreten. Tis een stuk plastic.![]()
neuh, ik weet wel wat lekker is hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:40 schreef Curiosity het volgende:
[..]
O ja, dan moet je eerst het plastic er afhalen![]()
Van mij wel maar begin er dan eens een topic overquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:13 schreef Curiosity het volgende:
Schijnbaar zijn er altijd mensen die overal wat op aan te merken hebben, ik heb het over een gezond tussendoortje met Surimi, en meteen komen er van die rare reactie's, als zijnde dat is afval en het is niet te eten.
Mag ik toch wel op reageren?.
Nee, vind ik niet nodig, laat de mensen die het afval of niet te eten vinden dat maar doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Van mij wel maar begin er dan eens een topic over![]()
Die zijn toch juist vet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:36 schreef HPoi het volgende:
* Stuk ontbijtkoek (niet teveel natuurlijk)
* Eierkoek
Een eierkoek heeft 1 gram vet per stuk, ontbijtkoek is vetvrij.quote:
Barst van de calorieën. Niet wat de TS wil dus. En dit:quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:36 schreef HPoi het volgende:
* Handje pinda's. (ongezouten)
barst van de suiker.quote:* Sultana
quote:
Het zal wel aan mij liggen...quote:
Niet zo heel erg gezond lijkt me.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:58 schreef thedude0 het volgende:
broodje unox
ontbijtkoek is suikerquote:
gevulde peppadewsquote:Op woensdag 6 september 2006 14:28 schreef Coolfool het volgende:
Bestaan er ook nog tussendoortjes in de catagorie "een beetje pittig'? Liefst koud want ik kan op m'n werk niets opwarmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |