Je bent nog net op tijd om je 3 weken te vervelen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
Krijg nou de tyfus, ze zijn gewoon zonder mij begonnen
heheh daar zit jequote:Op woensdag 26 juli 2006 02:05 schreef PC eend het volgende:
Krijg nou de tyfus, ze zijn gewoon zonder mij begonnen
Hmm es ff kijken of ik daar niet een stokje voor kan stekenquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent nog net op tijd om je 3 weken te vervelen.
Aan jou heb ik tenminste watquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
heheh daar zit je
Ik dacht,.. zal ik je tippen of kom je zelf ff lurken
Het komt toch in september....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bron?
Ik dacht in oktober las ik eerst? Dan zou het dus nog elkaar overlappen
Tijdens BB5 zaten we vaak in de SV als M-en-A, daarna heb ik dus ook een user account aangemaakt omdat het een stuk duidelijker is als je ook op andere plaatsen gaat posten.quote:
Alberto !!quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb de kaartje voor de kick off aangevraagd![]()
Antwoord zet ik hier wel neer.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:34 schreef A-en-M het volgende:
Tijdens BB5 zaten we vaak in de SV als M-en-A, daarna heb ik dus ook een user account aangemaakt omdat het een stuk duidelijker is als je ook op andere plaatsen gaat posten.
Dus als je een post van mij leest dan tik ik die ook en niet M-en-A![]()
quote:
Ik ben geen kloon iddquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht je het kloon van Alberto was, maar ik heb mij vergist.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |