Fok! meeting anyone? Ik wil op zich welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
18 augustus 18:30u is het begin van de kick-off, als je erheen wlt kun je kaarten vragen bij Talpa
Op wat voor dag valt het ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fok! meeting anyone? Ik wil op zich wel
Mannen genoeg daar hoor... Wij beschermen je wel tegen de Rob's van deze wereldquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Op vrijdag maar ik krijg mijn mannetje toch niet mee![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of die kudde zwaaiers op v-o-l blijft of toch hierheen komt.
Ik zet m'n geld in op het laatste.
Wij zijn dan ook een uitzondering samen met melkequote:
Waar heb je Melkie gelaten eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook een uitzondering samen met melke
En WB natuurlijk![]()
Geen idee, zag haar nog wel posten rond 18:45 in dit topicquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:30 schreef melke het volgende:
Dat gezeik over vol hier. Komt me best de strot uit. Ik zit ook nog op andere forums, daar hoor je ook niemand over zeiken. Dus kappen met dat gezeur over andere forums!
Ik vind SGOP kutquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:30 schreef melke het volgende:
Dat gezeik over vol hier. Komt me best de strot uit. Ik zit ook nog op andere forums, daar hoor je ook niemand over zeiken. Dus kappen met dat gezeur over andere forums!
en natuurlijk of de sgop-rellers er dan bij komenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of die kudde zwaaiers op v-o-l blijft of toch hierheen komt.
Ik zet m'n geld in op het laatste.
eerlijk gejatquote:
Want anders?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:30 schreef melke het volgende:
Dus kappen met dat gezeur over andere forums!
quote:
Ach, dat zul je toch altijd houden, het zijn net voetbalclubs en hun supporters.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:01 schreef teamlead het volgende:
maar ff serieus: ze heeft een punt.. vol, mw, sgop, fok... ze hebben allemaal hun eigen stijl en dat gehak onderling voegt natuurlijk niet al te veel toe
Kun je die quote van Peter even verwijderen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |