Auw!quote:
Dat is ook zelden de bedoeling van mij. Maar in dit geval was ik wel duidelijk toch?quote:
Voorlopig maar even geen geknuffel meer danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is ook zelden de bedoeling van mij. Maar in dit geval was ik wel duidelijk toch?
Heet+geirriteerd+een knuffelende Bong= slaan![]()
Echt niet.quote:
Nou, daar kreeg je het vrouwvolk enthousiast mee aan het posten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Echt niet.
Lekker in een dichte donkere tent die vol in de zon staat op een plastic luchtbed ranzige klamme zweetsex hebben tot je letterlijk de tent uit drijft.![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:53 schreef Gert het volgende:
Nou, daar kreeg je het vrouwvolk enthousiast mee aan het posten.
Vanavond, 22.45, NED3quote:Jacob zit in een nieuwe serie van Big Brother. Er zijn twee deelnemers over, het publiek moet nu beslissen wie de winnaar wordt. Jacob heeft aangekondigd dat hij zelfmoord pleegt als hij niet gekozen wordt. Gijs is hoofdredacteur van het programma en heeft een gesprek met Jacob over dit dreigement.
Dat is een scene uit het improvisatieprogramma De Vloer Op waarvan de Humanistische Omroep vanavond een aflevering uitzendt. Acteurs zijn Gijs Scholten van Aschat en Jacob Derwig.
Bron: http://medialog.blogspot.(...)g-brother-taboe.html
Goh, zou je ook niet zeggen, gezien dat gezeik van jou van afgelopen weekquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zit nu aan mijn eerste biertje van deze week!
Proost!
Die zijn ook erg lekker op zn tijd jaquote:
Lekker blijven tot sluitingstijd zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga naar de "HyperCube" dus tot later vanavond!
Om nog maar te zwijgen over dat BB6, dr gebeurt toch geen holquote:
Heb je al online seats geboekt?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:11 schreef Jappie het volgende:
Ik denk dat ik er ook maar een tijdje niet meer in ga posten![]()
quote:
Je mond Gert..........doe um snel weer dicht.......dat schuim op je wangen van opwinding is geen gezicht.quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je mond Gert..........doe um snel weer dicht.......dat schuim op je wangen van opwinding is geen gezicht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |