Ik heb plezier zat hoor met mijn vriendin. Daar hoeven jullie je echt geen zorgen over te maken.quote:
dan trek t niveau eens opquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We hebben wel eens betere gesprekken gehad.
Late puberty kicking inquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Ik heb zelden anders meegemaakt...![]()
Gewoon nee=nee, net zo lang tot ze zo wanhopig zijn dat ze maar gaan zeggen wat ze bedoelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:45 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Hoe zat het nou, nee = ja in vrouwentaal![]()
dat is niet moeilijk doen... ik verkies het gewoon om met sommige onderwerpen mn mond te houden..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
en nu angstvallig naar de koffie grijpen
wat is er toch met mensen dat ze zo moeilijk doen over sommige onderwerpen
Duh. Tieten zijn zwaar overbodig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meestal beperkt het zich tot tieten, en iedereen weet dat die niets met sex te maken hebben.
en waarom? schaamte?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dat is niet moeilijk doen... ik verkies het gewoon om met sommige onderwerpen mn mond te houden..
Weet je dan wanneer je klaar bent?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet na de eerste keer nee. Wel als ik echt klaar ben![]()
Met nadruk op 'eens'.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We hebben wel eens betere gesprekken gehad.
Trust me, nobody wants to knowquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb plezier zat hoor met mijn vriendin. Daar hoeven jullie je echt geen zorgen over te maken.
Geef je ook nog andere hints dat je klaar bent? Alhoewel in slaap vallen tijdens de sex natuurlijk een uitstekende hint isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet na de eerste keer nee. Wel als ik echt klaar ben![]()
en dan nog zijn er mensen die eroverheen willen blijven gaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geef je ook nog andere hints dat je klaar bent? Alhoewel in slaap vallen tijdens de sex natuurlijk een uitstekende hint is +.
Geen interesse om ze met dit stelletje ongeregeld te bespreken wellicht?quote:
Rustig maarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef Dickies het volgende:
Tieten zijn tof.
Maar met je mond is altijd zo lekkerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dat is niet moeilijk doen... ik verkies het gewoon om met sommige onderwerpen mn mond te houden..
Heb jij ooit wat zinnigs gedaan met je vriendins tieten tijdens de seks?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef Dickies het volgende:
Tieten zijn tof.
Nou ja, sommige vrouwen zijn dan ook zo levendig in bed dat het lastig is om zeker te zijn van het verschilquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan nog zijn er mensen die eroverheen willen blijven gaan
Zinnig, zinnig... wat is zinnigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij ooit wat zinnigs gedaan met je vriendins tieten tijdens de seks?
Exact. Aangezien ik Q. niet wil shockeren als hij Anna een volgende keer ziet. Die denkt dan meteen aan de ranzige details. Zo is Q. wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen interesse om ze met dit stelletje ongeregeld te bespreken wellicht?
Het is bij mij vrij duidelijk wanneer ik klaar ben, daar zijn geen hints voor nodigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geef je ook nog andere hints dat je klaar bent? Alhoewel in slaap vallen tijdens de sex natuurlijk een uitstekende hint is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |