Duh, nadat het onderwerp Sara is aangesneden is alle seks wel uit de lucht....quote:
Maar ja, de verhalen alleen al...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend blij dat ik die foto's nooit onder ogen heb gehad![]()
Mijn ziel is verdord na het zien van de foto'squote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben zo ontzettend blij dat ik die foto's nooit onder ogen heb gehad![]()
quote:papa zegt:
o,denk erom wel warm eten,hoor!!!!!!!!!!! en goed drinken!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je moet het nu zelf doen dus zorg goed voor jezelf
Astrid zegt:
ja dat doe ik wle dat hoef je niet iedere keer te zeggen
Papa zegt:
nee,zal ik niet meer doen,sorry
Papa zegt:
maar ja ik weet hoe je bent als je achter de pc zit ,dan wil je t wel eens vergeten,of niet maar ik bedoel het niet verkeersd h r
Dat wordt vanzelf minder, als het goed is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]*zucht* ouders
wel lief dat ze zo bezorgd zijn
Ik bewonder je optimismequote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat wordt vanzelf minder, als het goed is.
mijn ouders kennende wel jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat wordt vanzelf minder, als het goed is.
Zolang je er maar een paar voor mij overlaat wel, jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]Litpho
Je zou me nog bewonderen als ik altijd negatieve uitlatingen deed.
Bekend probleemquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]*zucht* ouders
Er is teveel negativiteit voor mij alleen, dus dat wil ik best met jou delen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang je er maar een paar voor mij overlaat wel, ja.
Gewoon zeggen dat je half kapot gaat daarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]*zucht* ouders
Ik vraag me af wat ik nu erger vind, dat je mij er mee op wil zadelen, of dat je het uberhaupt bewaard hebt en me dus nog KAN mailenquote:
Mjawel mn vader begint ook steeds kom in de sneekweek maar mooi thuis of eerder etcquote:
Dat is wel sweetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mjawel mn vader begint ook steeds kom in de sneekweek maar mooi thuis of eerder etcze missen me echt
![]()
Ahhhquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mjawel mn vader begint ook steeds kom in de sneekweek maar mooi thuis of eerder etcze missen me echt
![]()
De derde optie is uiteraard dat ik blufquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik nu erger vind, dat je mij er mee op wil zadelen, of dat je het uberhaupt bewaard hebt en me dus nog KAN mailen
Ja das ook nog een optie, maar ergens genoeg ben ik bang dat jij ziek genoeg bent voor optie 2quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
De derde optie is uiteraard dat ik bluf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |