Ow flikker opquote:Op woensdag 26 juli 2006 04:11 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Wat nou.
Jij bent een vrouw. Die kunnen niks met computers dus wat zeur je
Kom maar langs, ik ben nog wakker.quote:Op woensdag 26 juli 2006 04:20 schreef Haruhi het volgende:
Ik had het binnen een uurtje gepiept, maar ik ben ook wel héél tof.
Alleen als ik je daarna mag neukenquote:Op woensdag 26 juli 2006 04:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik ben nog wakker.
Nee, sorry.quote:
Moet ik genuanceerd posten of snap je zelf ook waarom ik bepaalde stukken bold citeer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:11 schreef MissBliss het volgende:
Die laptop zal best een rotzooitje zijn... hij is ook alleen bedoeld voor bedrijfsdoeleinden en niet voor 'back-up'... Maar toh is het raar dat je zelf een freeware prog als the Gimp niet kan installeren,...{
iddquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:05 schreef Kiteless het volgende:
Goh, ben je nou nog steeds aan het klooien ?
Vind je niet dat stuntelige gebruikers eerder dood moeten?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:04 schreef MissBliss het volgende:
De situatie:
1 pc, die een verlopen testversie heeft van Windows XP Proffesional 64 editie, en waar geen andere editie van Win XP op te installeren is omdat de schijven ineens verdwenen zijn
1 SLOME laptop... waar we al 3!!! uur proberen The Gimp op te installeren... Waarom The Gimp?? Omdat je voor Photoshop administrator-rechten nodig hebt... Waarom lukt het niet?? Geen ideeHij mist een file, of het installeren gaat goed en hij staat niet in menu start... of hij sterft af tijdens het bewerken van een foto.... Hij doet het in ieder geval niet
DUS?? Alle computers mogen doodOf juist weer leven zodat het eens een keer gaat werken
Ik MOET die foto bewerken
En mijn wijn is bijna op
jahquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
En? Worden er na vandaag nog steeds computers dood gewenst?
Ik help je, ik gooi na deze post mijn laptop uit het raam.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:55 schreef Re het volgende:
[..]
jah, ze moeten ALLLLLEMAAAAAAAAAAALLLLLL DOOOOOOOOOD!!!!!!!!
Ah, kan ik daar uit opmaken dat het dus niet gelukt is?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:55 schreef Re het volgende:
[..]
morgen krijg ik de DVD en evt ook een floppystation. De laptop is nog steeds kut, Ad-Aware overheen laten lopen (ja die installeerde die welquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, kan ik daar uit opmaken dat het dus niet gelukt is?
Nee, mijn beste kant is links.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
[afbeelding]
Retorische vragen zijn niet je beste kant zeker.
Wacht even, ik hoopte dat vandaag de soap is afgelopenquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:01 schreef Re het volgende:
[..]
morgen krijg ik de DVD en evt ook een floppystation. De laptop is nog steeds kut, Ad-Aware overheen laten lopen (ja die installeerde die wel) wat hem 15 keer sneeler heeft laten maken, nu nog zorgen dat mijn voor 98% gefragmenteerde schijf eens wordt opgeschoont door een van de 8 admins
![]()
Behalve die van mij, want daar hebben we vandaagquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:55 schreef Re het volgende:
[..]
Dat was al vermeld hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wacht even, ik hoopte dat vandaag de soap is afgelopenen nu ga je me vertellen dat je morgen pas de DVD krijgt? Ben je dit topic nu kunstmatig in leven aan het houden of hoe zit dat?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |