Tja, als het zo simpel ging... Hij pakte de drivers niet.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:58 schreef maartena het volgende:
[..]
1) Zoek uit welke drivers je nodig hebt en brand ze op een CD.
2) Boot van de Windows XP CD
3) Druk op F6 wanneer er word gevraagd of je andere drivers wilt gebruiken.
4) Stop de Driver CD erin.
5) Hij vraagt vanzelf weer om de Windows XP CD
6) Voila
Mja, want het is ook wel eenquote:Ah, zo'n PC van je werk.... waar systeembeheerders zoals IK liever niet van hebben dat je er allerlei troep op gaat installeren?
Doe dat dan ook niet.
Nou ja, je wist in ieder geval niet hoe je opnieuw Windows moest installeren als er een 64 bits versie was geinstalleerd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:57 schreef MissBliss het volgende:
Zie PI en die pc deed het prima tot de trial-versie afgelopen was, waar dus geen retail-versie van te krijgen is... Ik zie niet in wat dat te maken heeft met 'omgaan met pc's'...
Ja, al die fantastische oplossingen hebben niks uitgemaakt dus.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je verwacht veel te veel van meen ik had je al oplossingen aangedragen. O.a. wat Maartena voor de 2e keer al in z'n post gezegd had. Maar goed we zien morgen wel weer zolang je dat bler-toontje maar niet weer toont.
NoFi, snap dat jullie je werk doen. Maar je bent het met me eens dat die laptop van hun een rotzooitje is met hun 8 verschillende usernames om in te kunnen loggen op 1 bedrijfslaptop?quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:58 schreef maartena het volgende:
[..]
1) Zoek uit welke drivers je nodig hebt en brand ze op een CD.
2) Boot van de Windows XP CD
3) Druk op F6 wanneer er word gevraagd of je andere drivers wilt gebruiken.
4) Stop de Driver CD erin.
5) Hij vraagt vanzelf weer om de Windows XP CD
6) Voila
[..]
Ah, zo'n PC van je werk.... waar systeembeheerders zoals IK liever niet van hebben dat je er allerlei troep op gaat installeren?
Doe dat dan ook niet.
Nee, je verwacht toch dat een andere versie er gewoon overheen kan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Nou ja, je wist in ieder geval niet hoe je opnieuw Windows moest installeren als er een 64 bits versie was geinstalleerd.
Ik ga eens kijken.quote:En verder: http://tweakers.net/pricewatch/116917
Als er een trial-versie beschikbaar is, verwacht je toch dat er daarna een retailversie te verkrijgen is... Of een key ofzo... Of is dat te naief?? Die retail-versie is er dus niet, tenzij je een geheel nieuwe pc koopt.quote:Geen retail, maar aan een OEM versie heb je ook genoeg. Waarom je trouwens een trial versie installeerd op een hoofdpc, zonder een plan voor wat je NA die trial versie gaat doen is me ook een raadsel...
Wil niet zeggen dat alle aangedragen oplossingen ook goed uitgevoerd zijn of dat we jou thuissituatie precies zien. Dat je geen diskette-station hebt, had ik niet verwacht. Blijkbaar had je een minder oude pc dan ik in de eerste instantie dacht en dat maakt het voor jou geval niet makkelijker..quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, al die fantastische oplossingen hebben niks uitgemaakt dus.
Compleet met Amerikaans paspoort!quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hey, tof een Amerikaan..
Los Angeles is een van de ergste steden ter wereld wanneer het aankomt op verkeersdrukte. Verwacht van 06:00 s'ochtends tot na 10:00 drukte, en om 15:00 begint de avondspits alweer die toch zeker tot 20:00 duurt. Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan waar je vandaan vertrekt, en op welk tijdstip je in de buurt van Los Angeles bent.quote:Is LA een beetje fatsoenlijk te bereiken in oktober vanaf de westkust, was van plan om een roadtrip te maken door Californië. Of moet ik een dikke file verwachten om LA binnen te komen en van ongeveer hoeveel uur voordat ik van de snelweg in de stad ben?
En dit is trouwens een KLB-topic, dus ik mag best klagenquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, al die fantastische oplossingen hebben niks uitgemaakt dus.
Hey, moet het topic nog wat leven in blazen..quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Compleet met Amerikaans paspoort!
[..]
Los Angeles is een van de ergste steden ter wereld wanneer het aankomt op verkeersdrukte. Verwacht van 06:00 s'ochtends tot na 10:00 drukte, en om 15:00 begint de avondspits alweer die toch zeker tot 20:00 duurt. Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan waar je vandaan vertrekt, en op welk tijdstip je in de buurt van Los Angeles bent.
Afstanden:
Downtown San Diego naar Downtown Los Angeles: 2.5 uur indien geen file.
Maar nu raken we off-topic natuurlijk
Die laptop zal best een rotzooitje zijn... hij is ook alleen bedoeld voor bedrijfsdoeleinden en niet voor 'back-up'... Maar toh is het raar dat je zelf een freeware prog als the Gimp niet kan installeren,... of een schijfdefragmentatie kan doen... Maar dat moet allemaal via de ICT0-afdeling via Engeland en Indiaquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
NoFi, snap dat jullie je werk doen. Maar je bent het met me eens dat die laptop van hun een rotzooitje is met hun 8 verschillende usernames om in te kunnen loggen op 1 bedrijfslaptop?
2 zou ik er verwachten 1 van de admin en de andere van de gebruiker.
Nee, een diskette-station zou makkelijk zijn... Maar er komen ook posts voorbij die gewoon lomp zijn...quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat alle aangedragen oplossingen ook goed uitgevoerd zijn of dat we jou thuissituatie precies zien. Dat je geen diskette-station hebt, had ik niet verwacht. Blijkbaar had je een minder oude pc dan ik in de eerste instantie dacht en dat maakt het voor jou geval niet makkelijker..
Je moest eens weten wat je niet mag met Windows mag met beperkte rechten. O.a. je eigen toetsenbordindeling niet aanpassen of zelfs de datum opvragen door op het klokje te klikken. Ik heb het meegemaaktquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die laptop zal best een rotzooitje zijn... hij is ook alleen bedoeld voor bedrijfsdoeleinden en niet voor 'back-up'... Maar toh is het raar dat je zelf een freeware prog als the Gimp niet kan installeren,... of een schijfdefragmentatie kan doen... Maar dat moet allemaal via de ICT0-afdeling via Engeland en India
[..]
Nee, een diskette-station zou makkelijk zijn... Maar er komen ook posts voorbij die gewoon lomp zijn...
'Ja, dat is helemaal niet moeilijk'
Nou voor ons wel dus
En IK snap de thuissituatie niet eens helemaal
Ja, dat van die datum heb ik op school ookquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat je niet mag met Windows mag met beperkte rechten. O.a. je eigen toetsenbordindeling niet aanpassen of zelfs de datum opvragen door op het klokje te klikken. Ik heb het meegemaakt
En ik had wel gedacht dat je zo snugger was om door die lompe posts heen te kijken en nog onze aangedragen oplossingen uit te halen...
En nu, zitten jullie nu om de beurt in te loggen en te posten op dezelfde PC?, omdat die andere pc telkens opnieuw opstartquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat van die datum heb ik op school ook
En ik ben blij met jullie oplossingenZie wel het verschil tussen bullshit en niet-bullshit! Maar ook de goedbedoelde oplossingen hebben niks opgelost dus tot nu toe
[En niet omdat ik een n00b ben... de hele middag heeft een redelijke expert eraan gezeten, maar pc doet het nog niet dusnaja, ik hoop dus maar op die windows cd met drivers
]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En nu, zitten jullie nu om de beurt in te loggen en te posten op dezelfde PC?, omdat die andere pc telkens opnieuw opstart
En dat mag je dan wel weer installerenquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er bestaat nog zoiets als verschillende browsers
Mjaquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En dat mag je dan wel weer installerenRare lui die systeembeheerders uit Engeland/India
Haha, eenquote:Op woensdag 26 juli 2006 03:44 schreef Haruhi het volgende:
Haha, een vrouw.
Wat nouquote:Op woensdag 26 juli 2006 04:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja
IK heb de regels niet gemaakt![]()
[..]
Haha, eenman
owww je zal versteld staanquote:Op woensdag 26 juli 2006 04:11 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Wat nou.
Jij bent een vrouw. Die kunnen niks met computers dus wat zeur je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |