Ja, die enequote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hey mop, welke foto wil je nou bewerken![]()
Welke, hij moet natuurlijk wel "bewerkingswaardig" zijn...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, die ene
Ik moet hem natuurlijk eerst bewerken voor ik hem post
Wie is admin dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:04 schreef MissBliss het volgende:
Omdat je voor Photoshop administrator-rechten nodig hebt... Waarom lukt het niet?? Geen idee![]()
Ik WOU het dus om 00.00 al doen, maar sinds die tijd is het niet gelukt... Vandaar dit topicquote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Welke, hij moet natuurlijk wel "bewerkingswaardig" zijn...
En waarom wil je dat om fucking 4:11 nog doen?
Een systeembeheerder ofzo?quote:
En kap es met sjago zijn, daar krijg je rimpels van en je maakt jezelf een Ordinaire Aandachtsgeile Fok! User en die hebben we al genoeg..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik WOU het dus om 00.00 al doen, maar sinds die tijd is het niet gelukt... Vandaar dit topic
Ik ben jong en heb geen rimpelsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En kap es met sjago zijn, daar krijg je rimpels van en je maakt jezelf een Ordinaire Aandachtsgeile Fok! User en die hebben we al genoeg..
Ik ben Toeps nietquote:
Ja, maar ik vind je op deze manier nog steeds een aandachtsgeile tyfushoer. Ik kan er niks van maken. Je zal verder wel leuk en aardig zijn verder maar op deze ochtend ben je gewoon niet te pruimen, nee warm word ik er niet van..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben jong en heb geen rimpelsEn als ik chago ben, ben ik chago, en op dit moment wordt het alleen maar erger
Het is dat deze GRAFlaptop de enige werkende pc hier is, anders had ie allang het raam uit geweest
[..]
Ik ben Toeps niet
Waarom ben ik aandachtsgeil als ik klaag over alle pc's die het hier niet doen?? Daar is dit forum voor toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind je op deze manier nog steeds een aandachtsgeile tyfushoer. Ik kan er niks van maken. Je zal verder wel leuk en aardig zijn verder maar op deze ochtend ben je gewoon niet te pruimen, nee warm word ik er niet van..
En als je echt topwijf was geweest dan tyf je laptop het raam uit en koop je een Apple
Eigen schuld gewoon. Je bent een dubbelklik/digisukkel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:04 schreef MissBliss het volgende:
De situatie:
1 pc, die een verlopen testversie heeft van Windows XP Proffesional 64 editie, en waar geen andere editie van Win XP op te installeren is
Omdat ik normaal beter van je gewend ben...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom ben ik aandachtsgeil als ik klaag over alle pc's die het hier niet doen?? Daar is dit forum voor toch?
En als jij een Apple voor me betaald, wil ik er wel mee werken
??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:33 schreef Megumi het volgende:
[..]
Eigen schuld gewoon. Je bent een dubbelklik/digisukkel.![]()
Je kent me?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Omdat ik normaal beter van je gewend ben...![]()
Nou... Zonder computers waren al deze problemen er nooit geweestquote:En als alle computers dood moeten, had jij geen internet gehad en had je mij bestookt met dit topic. En waarschijnlijk had je voor The Gimp alsnog administratierechten moeten hebben. Dus dat gaat niet werken.
Stiekem editten hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Omdat ik normaal beter van je gewend ben...![]()
En dit komt er uit als klein zeurend en huilend kind, terwijl je jezelf nog als sexy volwassen vrouw probeert te profileren...
En als alle computers dood moeten, had jij geen internet gehad en had je mij niet bestookt met dit topic. Dus ben blij dat ik je nog aandacht geef. En waarschijnlijk had je voor The Gimp alsnog administratierechten moeten hebben. Dus dat gaat niet werken.
En een apple kun je zelf ook kopen zijn tegenwoordig niet veel meer duurder dan een normale laptop.
Komt de term: "Je moet af en toe je bek houden en gewoon mooi zijn" je bekend voor?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
??
Weet je hoe KUT Apple is?? Ooit 1 week een IBook gehad, maar dat werkte voor geen meter
Mja, ze hebben alleen geen blauwe schermen enzo
[..]
Je kent me?
[..]
Nou... Zonder computers waren al deze problemen er nooit geweest
En had ik jou er nooit me 'lastiggevallen'
En voor de Gimp heb je geen adminrechten nodig, hij doet het gewoon niet
Probleem toch opgelost? Als er iets makkelijker is dan je spullen uit het raam te smijten dan is het wel om andermans spullen eruit te knallen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Stiekem editten he
Nee, die kan ik niet zelf kopen, die laptop is ook heus niet van mij ofzo
Ik ben volwassen... Sexy laat ik aan andere mensen over.. Ik ben alleen heftig gefrustreerd omdat ik alleen een simpel foto'tje wil bewerken en al die grafpc's het laten afweten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
En dit komt er uit als klein zeurend en huilend kind, terwijl je jezelf nog als sexy volwassen vrouw probeert te profileren...
Leer quoten.quote:
Ja en dan??? Is er helemaal geen pc meer overquote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Probleem toch opgelost? Als er iets makkelijker is dan je spullen uit het raam te smijten dan is het wel om andermans spullen eruit te knallen!
Jij moet minder witregels toepassenquote:
+ jij had je grote liefde waarschijnlijk niet ontmoetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:36 schreef MissBliss het volgende:
Nou... Zonder computers waren al deze problemen er nooit geweest
En had ik jou er nooit me 'lastiggevallen'
En voor de Gimp heb je geen adminrechten nodig, hij doet het gewoon niet
Hoezo?? Wordt de post anders TE overzichtelijk??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jij moet minder witregels toepassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |