ik weet nie of ik dit goed moet rekenenquote:
Nee, een agent is een wout.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:29 schreef Haruhi het volgende:
GIAls ie dat goed rekent mag hij van mij geen vragen meer stellen, dat is net zoiets als dat je een politieagent een juut noemt
G.I. - a nickname for a United States Army soldierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:29 schreef Irakeez het volgende:
[..]
ik weet nie of ik dit goed moet rekenenmaar doe het wel! het is namelijk GI.
1+ Stanley_Climbfall
smerisquote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, een agent is een wout.![]()
Punten mogen naar Stanley, die is ermee gekomen.
is geen nickname.. ze noemen hun GI (gouvernment issue) omdat ze spullen van de gouvernment gebruiken. En het is geen nickname sorry.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:31 schreef Haruhi het volgende:
[..]
G.I. - a nickname for a United States Army soldier.
De echte aanduiding is gewoon Pvt.
Stel anders vragen waar je zelf het antwoord wel op weet, of stel de vraag beter.
Waarom zou ik hem moeten helpen? Hij is toch niet gehandicapt ofzo?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haruhi.. niet omdat ik het goed heb, ik riep inderdaad maar wat.. maar je attitude is koud. Kom op.. Help de man of zwijg.
Het is wél een nickname. Kom maar met een feiten dan, je praat poep vriend.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:32 schreef Irakeez het volgende:
[..]
is geen nickname.. ze noemen hun GI (gouvernment issue) omdat ze spullen van de gouvernment gebruiken. En het is geen nickname sorry.
Anime, gok ik...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haruhi, in welke categorie moet de volgende vraag zijn?
Over kankerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haruhi, in welke categorie moet de volgende vraag zijn?
Gaap, ik heb gelijk.quote:by World War II the term "government issue" was abbreviated into GI, eventually becoming a nickname for U.S. soldiers themselves. GI has come into popular usage since the feature of the popular "G.I. Joe" and G.I. Jane dolls.
misschien heb je wel gelijk.. mijn excuses daarvoor dan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:33 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Het is wél een nickname. Kom maar met een feiten dan, je praat poep vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |