Relus ter Beek, St Michielsgestelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Holy Moly....
Nah goed dan.
Een gemakkelijke:
Wie is Commissaris van de Koningin in Noord Brabant? Woonplaats ook graag.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja ik was het echt.. je moeder is vast een schat.. jij lijkt me ook een lieverd.. en mijn moeder is helemaal een engel.. zelf ben ik ook best sympathiek.. zo, we zijn er weer..
Nah... Die boer is 't niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Relus ter Beek, St Michielsgestel
Nee, dan krijg je een hele punt. Want Hanja is (helaas voor alle Brabanders) juist. En jij maakt 't af door er Eindhoven aan te plakken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:40 schreef Irakeez het volgende:
ik denk eindhoven :p als het goed is krijg ik geen halve punt? :p
Nee, ik ben een tafelpoot.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:41 schreef Irakeez het volgende:
altijd die brabantse vragen.. net als een keer over wanneer eindhoven is opgericht ofzodaff jij bent gek
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je een hele punt. Want Hanja is (helaas voor alle Brabanders) juist. En jij maakt 't af door er Eindhoven aan te plakken.
Irakeez +1
pssst, niet verdervertellen, maar eigenlijk ben ik lesbisch....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ben je een poot ja?
dankjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Yes.. ik heb mijn goede vriend Irakeez aan een punt geholpen..God is goed.
Zo schattig hè..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:42 schreef Irakeez het volgende:
[..]
omg.. ik pwn
vraag komt eraan.. zal een geschiedenis vraag worden denk ik
Je valt op vrouwen bedoel je? Goede zaak.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
pssst, niet verdervertellen, maar eigenlijk ben ik lesbisch....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |