Het is idd gewoon Willem II Stadionquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:56 schreef Gooitzen het volgende:
DSB stadion
Woudesteijn
Mandemakers
Arke
(Willem II stadion?)
Dat zouden meer clubs moeten doen. Zou een hoop onduidelijkheid wegwerken...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:57 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Het is idd gewoon Willem II Stadion
Gooitzen +1
De namen van Engelse stadions, die zijn nog eens mooi (Alleen zwichten ze daar nu ook voor sponsors)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Alles is beter dan een sponsornaam.
Dat zal dan waarschijnlijk over Nederland gaan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:59 schreef Gooitzen het volgende:
Hiep hoi. Ik kon me al geen naam bedenken, dus gokte hier maar op.
Wanneer is het huidige model paspoort ingevoert?
Jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:00 schreef Zwansbol het volgende:
[..]
Dat zal dan waarschijnlijk over Nederland gaan?
Vanaf komende maand komen ook je biometrische gegevens erinquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Was er deze maand geen nieuwe versie uitgekomen?
Dat bedoel ik dus. Met weer nieuwe pasfoto-eisen. Ik heb gelukkig nog net een oude.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:01 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Vanaf komende maand komen ook je biometrische gegevens erin
Nogal speels, net als het NL-rijbewijs. Allemaal gekleurde dingetjes.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:02 schreef Zwansbol het volgende:
Hoe ziet die in Nederland er trouwens uit?
Niet ouwehoeren over m'n pasfoto hè..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:04 schreef Gooitzen het volgende:
Ik bedoel de huidige, met dat stuk plastic als eerste pagina, en zonder die mooie tekeningetjes van holbewoners en dergelijk.
In het huidige paspoort staan gelukkig de holbewoners niet in, enkel vierkantjes met de paginanummers.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:04 schreef Gooitzen het volgende:
Ik bedoel de huidige, met dat stuk plastic als eerste pagina, en zonder die mooie tekeningetjes van holbewoners en dergelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |