gtst inderdaad, dat mocht ik in de beginharen graag volgenquote:
Dat pleit voor je.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:16 schreef Irakeez het volgende:
jantje smit volgens mij een.. en daar houd het op bij mij
dit lijkt me niet correctquote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jan Smit
Jan Keizer
George Baker
Piet Veerman
Annie Schilder
Mij niet. George Baker komt uit Hoornquote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dit lijkt me correct
Stanley_Climbfall +1
Tot je ze hoort "zingen". Dan denk je er heel anders over...quote:
Oh nee, daar gaan we weer.. als dat zo is, dan is het fout.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:17 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Mij niet. George Baker komt uit Hoorn
Verrek je hebt gelijk, ik weet niet beter dan dat ie uit volendam komtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:17 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Mij niet. George Baker komt uit Hoorn
The selection komt volgens mij uit de Zaanstreek, en Volendam valt daar niet onder.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er staat toch niet 5 artiesten geboren in Volendam?
Ik heb even op Wiki gekeken en daar staat dat de GBS werd opgericht onder een andere naam in de Zaanstreek.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
nee maar ik bedoel volendammers en die zijn doorgaans in volendam geboren. sorry ik wist ook niet beter dan dat ie een volendammer in hart en nieren was.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |