ja maar ik wil meer background...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:40 schreef Slarioux het volgende:
Jezus, UTFS ofzo.
En het antwoord is "Ja.".
Ja, onder andere de users Otaku-San, Hagelslag en GBoy27 zijn dood. De eerste twee ken ik alleen van horen zeggen, GBoy heb ik vaak zien posten. Hij heeft een keer een live zelfmoordpoging op fok willen doen, is uiteindelijk niet doorgegaan maar later heeft hij alsnog zelfmoord gepleegd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:43 schreef SamStar het volgende:
[..]
ja maar ik wil meer background...
en search jah krijg je 100000 topics over dood.. maar wil wat meer info...
Mmm, ik dacht het niet. Ja, er zijn users overleden, en ja, die stonden sommige mensen dicht naar het hart.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:43 schreef SamStar het volgende:
[..]
ja maar ik wil meer background...
en search jah krijg je 100000 topics over dood.. maar wil wat meer info...
Sorry, ik heb het net voor hem uitgespeldquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mmm, ik dacht het niet. Ja, er zijn users overleden, en ja, die stonden sommige mensen dicht naar het hart.
En wat dacht je? Dat we hier voor ons plezier alle overleden FOK!kers gaan zitten oprakelen voor een of andere kutnewbie? En denk eens over het publiek na hier op FOK!. Allemaal mensen tussen de 15 en 45. En die gaan echt niet dood aan ouderdom of kanker hoor. Er zit genoeg tragiek achter en ik betwijfel sterk of er hier mensen zijn die dat voor jou eens ff gaan uitspellen.
Hoe moet TS nou weten dat er net zo'n topic een paar dagen terug geopend is?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:53 schreef Lamon het volgende:
Jezus, dat andere topic was van een paar dagen terug!
Je kan toch wel een beetje zoeken, zeg...
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:53 schreef Lamon het volgende:
Jezus, dat andere topic was van een paar dagen terug!
Je kan toch wel een beetje zoeken, zeg...
door te zoeken zoals al gezegt is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hoe moet TS nou weten dat er net zo'n topic een paar dagen terug geopend is?
Vroeger hadden we ook een search waarmee te werken viel...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:57 schreef WaStEd het volgende:
vroeger was het makkelijker... minder topics om door te hoeven zoeken... zullen we maar denken dan
nee hoor, vroeger werden er net zoveel dubbele topics geopendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:57 schreef WaStEd het volgende:
vroeger was het makkelijker... minder topics om door te hoeven zoeken... zullen we maar denken dan
Ik was nog mild...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vroeger hadden we ook een search waarmee te werken viel...
hadden we vroeger oplettendere mods dan ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:59 schreef Herald het volgende:
[..]
nee hoor, vroeger werden er net zoveel dubbele topics geopend
Nee maar wel herfstquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:57 schreef MUUS het volgende:
Al die topics over doden de laatste tijd.
Is het al bijna kerst ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |