Ook jij mag dood....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:12 schreef Gluckskafer het volgende:
Boh gek, toensjus was ik me hendig sjiek aan 't slippen jong vuillak...dus ik zo van he tjeh in principe t0tally n00b wtf bbq jeweets. Marmeren deuren en chromen seats pwnen de n00bs.
eentje heeft verdacht veel weg van de gelaatstrekken van Van Basten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 05:19 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
heeft iemand hier die parodie nog op? die was geniaal
Jumpstylejostie'squote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:36 schreef Haruhi het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8905614074717854268&q=hardstyle+jump.
hoezo vooroordelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:05 schreef SamStar het volgende:
Ja hoor uiteraard!
Het is 1 uur 's nachts! en wat gebeurdt er
de kamer die al een paar weken leeg staat in ons studentenhuisje wordt bewoond (ja je leest het goed om 1 uur 's nachts!)
Ik zat lekker achter mn compuber te fokken en hoor wat gerommel op de gang, en zie een medelander aan het slot rammelen! dus ik denk HEE! DIT IS NIET GOED
ik dacht bijna dat we beroofd werden
maar goed het blijkt dus een haast niet nederlands sprekende medelander te zijn, met de naam Ali (hoe kan het ook anders....)
zolang hij zich koest houd en geen bommen gaat maken vind ik alles best!
Waar je dus niet van uit gaat?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:05 schreef SamStar het volgende:
zolang hij zich koest houd en geen bommen gaat maken vind ik alles best!
Ken ik niet, enkel daarvoor een tvp.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 05:19 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
heeft iemand hier die parodie nog op? die was geniaal
ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Zit je elke dag achter de geraniums te rukken op wat je buren doen, of heb je zelf ook nog een leven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |