Scooterquote:Op dinsdag 14 april 2009 05:34 schreef kluivie het volgende:
En de nieuwe voor april staat weer online op me website
Ja thanksquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
ziet er goed uit!
Ik ga vandaag weer 'sselectie voor de politie is op stapel, dus moet keihard trainen om een goede tijd neer te zetten, vind ik
Bedankt voor de tip van die schoenen!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaaa, helemaal verslaafd sinds een goede anderhalve maand. Doe RPM en ga minimaal 2x per week, liefst 3x.
Deze week ook Shimano schoenen aangeschaft, dat scheelt een hoop!
Ik ga tegenwoordig minstens 3x en liefst 4x. Lukt alleen niet altijd in de planning, naast een fulltime baan. 'quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:10 schreef hoetlevenis het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip van die schoenen!
Ik ben 3 weken terug begonnen met RPM en ook ik ben inmiddels verslaafd. Ik ga wel 3x pw, heb er de tijd voor.
Kost wat, maar dan heb je ook wat! Zitten er bij jou leuke mensen in de groep(en)?
Die nieuwe van Corry Koningsquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:41 schreef xxiessiexx het volgende:
Even een megaschop
M'n vader viert volgende week z'n verjaardag en hij geeft zichzelf een spinning bike kado. Nu wilde ik voor z'n verjaardag een goeie cd geven waar hij als beginner goed op kan spinnen. Iemand tips?
Voor een beginner is dat een goede CD ja, ik ben momenteel aan het spinnen op de nieuwe CD van Jannes, maar die is wel voor gevorderden.quote:
Ja dat had ik ook met mountainbiken....quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het niet fijn. Heb SPD klikkers en wil voor spinnen écht niet meer anders. Dat geklooi altijd met die bandjes die door veelvuldig gebruik vaak halverwege de les alweer een stuk minder vast zitten. Je kunt niet goed aan de pedalen trekken...
Heb het lang gedaan hoor, met gewone schoenen in de bandjes, maar sinds ik klikkers heb zou ik écht niet meer terug willen...
Geloof me na een aantal lessen wil je snel over op SPD'squote:Op dinsdag 6 september 2011 22:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook met mountainbiken....
Aan de andere kant, om te beginnen en om eerst aan te zien of ik het wel leuk vind, kan ik het dus best wel proberen met de gewone schoenen en als het bevalt, SPD's aanschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |