Iemand?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:42 schreef wyccie het volgende:
Iets tussendoor, met het risico op een vraag missen. Als ik de pagina ververs, kom ik weer bovenaan de pagina uit. En soms onderaan, bij de post waar ik gebeleven was. Weet iemand hoe ik dit aan of uit kan zetten?
Even naar MyAT gaan en dan op de naam van de laatst reagerende klikken. Kom je bij de onderste posting uit. Als je dan gaat F5-en, kom je steeds daar uit, totdat je een reactie post, dan is jouw posting weer datgene waarop wordt gefocust. Kom je toch ineens bovenaan een pagina uit, dan is de pagina vol en moet je dus naar de nieuwe pagina.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:42 schreef wyccie het volgende:
Iets tussendoor, met het risico op een vraag missen. Als ik de pagina ververs, kom ik weer bovenaan de pagina uit. En soms onderaan, bij de post waar ik gebeleven was. Weet iemand hoe ik dit aan of uit kan zetten?
Sorrie, ik heb het probleem ook.quote:
Hmm, okee. Bedankt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Even naar MyAT gaan en dan op de naam van de laatst reagerende klikken. Kom je bij de onderste posting uit. Als je dan gaat F5-en, kom je steeds daar uit, totdat je een reactie post, dan is jouw posting weer datgene waarop wordt gefocust. Kom je toch ineens bovenaan een pagina uit, dan is de pagina vol en moet je dus naar de nieuwe pagina.
Tenminste, zo werkt het bij mij met Netscape 8.1
Dat heb ik ook, volgens mij gaat het volstrekt willekeurig. Zet eens een ventilator op de PC kast, mijn pc valt stukken minder vaak uit. Misschien helpt het ook bij het F5-en?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:42 schreef wyccie het volgende:
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit Bravo Association Football Clubquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef bofneger het volgende:
Wat was het antwoord dan?
Altijd lastig..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit Bravo Association Football Club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |