hmm the plot thickens.....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:21 schreef MUUS het volgende:
Ik wil graag even zeggen dat ik het niet ben.
Dank u voor de aandacht.
Wat een verrassingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:21 schreef MUUS het volgende:
Ik wil graag even zeggen dat ik het niet ben.
Dank u voor de aandacht.
Nope.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:33 schreef tonks het volgende:
Gaat dit topic heel toevallig over MUUS?
quote:
quote:onleuk
mop waar zeg ik dan dat muus niet leuk is?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eeej muus is leuk
gaat over natash (kloon van wie dan ook)
Whehehehe.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:02 schreef natash het volgende:
Kijk, dan ontsmed je de wont goed als je erop gaat zuige.
ongelovelijk idd, zlef als je probeer je echt hard, zo dom kan niemand doen... natash dan hehquote:
lees haar MyAT maar... ik gaf een een linkje erbijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Voorbeeldjes van de wandaden van deze kutkloon?
Maar het ligt er wel erg dik bovenop, ja.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef natash het volgende:
Kijk, ik sgijt nog liefer in een boterhamme sakje in de bossjes
haha ja idd als je dat zo leest denk je echt, te hard geprobeerdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar het ligt er wel erg dik bovenop, ja..
Ik hoop het jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar het ligt er wel erg dik bovenop, ja..
kleine moeite hoor, lees de laatse paar die waar ze in heeft gepostquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:41 schreef Morwen het volgende:
Wat heeft ze gedaan, tis veels te heet om op haar PG te klikken![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:45 schreef SeaOfLove het volgende:
zou het mijn ex zijn
heul nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef Willemijntje het volgende:
Haha.. ze is wel grappig..
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kleine moeite hoor, lees de laatse paar die waar ze in heeft gepost
niet zo best hequote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:06 schreef natash het volgende:
kijk, ik weet niet wat een figomongool is zie je.
Nope wij gaan haar de vaardigheden van de nederlandse taal leren...af en toe een tik/spelfoutje mag, maar niet meer dan dat. Doe je mee???quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:13 schreef Neuralnet het volgende:
Erg leuk om een topic te openen over iemand die zich niet kan verdedigen.
Wijs haar er dan even opquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:13 schreef Neuralnet het volgende:
Waarom dat dan? Ze had eerder genoeg praatjes in haar taaltje!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:13 schreef Neuralnet het volgende:
moraalridderquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:13 schreef Neuralnet het volgende:
Welnee joh, het is een kloon.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:15 schreef Neuralnet het volgende:
Het is nog maar een kind. Volwassenen kijken toch over praatjes heen?
http://www.icare.nl/quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:34 schreef DanseMacabre het volgende:
/care
Kinderen hebben geen klonen nodig, want die doen zich toch al anders voor dan dat ze daadwerkelijk zijn.quote:
Eigenlijk is het te triest voor woorden maar je kan situatie's heel mooi verwoorden!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kinderen hebben geen klonen nodig, want die doen zich toch al anders voor dan dat ze daadwerkelijk zijn.
Op FOK! drinken ze veel alcohol, neuken ze iedereen elke dag in de bips, gaan ze uit en komen ze pas drie dagen later terug en zijn ze helemaal the shizzle in hun buurt.
IRL moet na Sesamstraat de tv uit, moeten ze mee naar Bingo avonden met mams, hebben ze nog niet eens aan een breezer geroken en kent alleen de groentenboer ze bij naam.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |