Ik was van plan om vanavond thuis te blijven en te mixen, maar een vriend kon mij overhalen om ff te chillen buiten. Hij kwam richting mij en wij gingen richting voetbalplein. Daar eenmaal aangekomen ging ik ff voetballen en hij ff bellen. Op een gegeven moment komen er 3 man aanlopen. Ik herken ze. Ja met deze personen had ik nog problemen, de motherfuckers. Ik loop terug om mijn vriend in te lichten over de situatie. Op dat moment komt er nog 1tje aanrijden op de scooter van de andere kant.
Wij waren dus ingesloten. Wij zouden vertrekken en naar het Zuiderpark gaan om wat vrienden op te pikken. De scooterrijdert vroeg mij of we wilden voetballen. Dit wou ik echter niet en dat zei ik. De vragen die daarop kwamen waren: Waar ga je? ga je daar voetballen? Ik had deze vragen beantwoord en wilde weggaan. De vriend reed mee met zijn fiets op looptempo.
Op een gegeven moment komt 1 uit die groep van inmiddels 5 man, naar die vriend van mij toerennen. Hij wilt weten wat er de vorige keer was gebeurd. De marokkaan om wie het ging kwam ook even aanlopen. Die vriend van mij had die marok een schouderbeuk gegeven paar weken geleden, en daar was hij niet van gediend. Dit was het moment voor hun om wraak te nemen. Ik zei tegen de creool die aan was komen rennen dat hij met ze poten van de fiets af moest blijven en dat wij weg gingen.
Hier ging de creeol niet mee akkoord en trok een mes. Gelukkig waren wij niet onder de indruk en zeiden dat we weg gingen. Ook nu vond de creool dit geen goed plan en hij zei dat wij nergens heengingen. Ook moest ik mijn "guero" aan hem afstaan. Ik was toen al zo
![]()
en zei dat hij geen peuken kreeg. Hij zei tegen mij: Jij rookte net nog, waarop ik antwoordde: Dat klopt, maar je krijgt niet.
Onze creool hield het stuur steviger vast en zei tegen die marok van: Hey geef em een paar. De marok durfde echter nix te doen
![]()
en toen maakte het creooltje wilde zwaaibewegingen met het mes en trachtte die maat van mij te steken. Dit mislukte waarop die vriend van mij zei: En nu kanker je op, ik heb een afspraak en wij gaan er vandoor. Waarop hij het creooltje wegduwde en wij wegreden. De crimineel kwam nog achter ons aanrennen maar stopte maar uiteindelijk.
Je maakt wat mee als je ff een blow gaat roken buiten
Still Pimpin' .. Ahaaight