hand in hand?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ben hem 1 keer tegen gekomen en toen liep Erica Terpstra der nog naast ook!![]()
Mwah bijna ze gingen wel schouder aan schouder armen om elkaar heen op de feuteuquote:
Owja, ik heb dus vier keer deze week met een pilsje op het terras gezeten. Dat is dan wel weer mooiquote:Op maandag 24 juli 2006 23:20 schreef _The_General_ het volgende:
Iedere keer als ik op het terras zit met een pilsje komt hij hier op het plein filmen
Haha Tom Cruise spoort niet helemaal hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:09 schreef TinusMen het volgende:
Oant Moan! (Zelfs Tom Cruise zegt het!)
En die is gewoon ok en Piet dus ook!
Ik vind het vreemder dat de TS blijft zitten nadat je de man 1 keer hebt gezienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:26 schreef Natalie het volgende:
Vind het sowieso een vreemde gast.
Neem hem totaal niet serieus als ie 't weer komt vertellen.
eigelijk kan je beter een dvd huren en die opzetten. geen reclames, paulus pietsma en meer van dat gezeikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind Talpa iets beter dan SBS![]()
SBS Shownieuws is het verschrikkelijkste programma allertijden. De presentatie is slecht. Ze hebben grotendeels alleen over Nederlanders die niemand kent (ja, 4 mensen in een gehucht in Brabant misschien) en daarnaast is de ondertiteling (in de zin van: de naam op beeld laten verschijnen bij de persoon die je ziet) zo slecht dat ik zin heb om mijn AB naar de buis te smijten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind Talpa iets beter dan SBS![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |