MSDN is die 1.1 gig, dat zijn de helpbestanden waar ik het over had. Visual Studio (VB, C++ etc.) neemt ongeveer 250 Mb in beslag.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:16 schreef Tarabass het volgende:
En daar komt de msdn nog overheen als ik zou willen? Ik vind het allemaal een beetje overdreven.. En waarom moet 'ie er dan zolang over doen? Ik bedoel, 1 gig is een gig. En weet je hoeveel sleutels er in mijn register zijn aangemaakt!? Maarja, hoop dat je gelijk hebt..
VS neemt alleen al een gig in beslag. Ik heb de msdn cd's niet hier dus die kan ik niet installeren. De installatiemap op mijn schijf, uitgezonderd van de andere mappen, is een gig groot en de data op de dvd 1.15 gig. De install doet er dus dik 25 minuten over om een gig aan data en een hoop aan meuk en mappen her en der (fijn dat ik mocht kiezen waar) op mijn schijf te zetten. Gelukkig staat het erop en werkt het goed, maar wat moet dat weer op een eigenzinnige manier.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
MSDN is die 1.1 gig, dat zijn de helpbestanden waar ik het over had. Visual Studio (VB, C++ etc.) neemt ongeveer 250 Mb in beslag.
jeetje zelfs ik als vrouw heb dat zo gedaanquote:Op maandag 24 juli 2006 23:02 schreef Tarabass het volgende:
Ik denk; even visual basic installeren omdat ik het nodig heb voor mijn werk. Nou mooi niet. Eerst dit installeren, dan weer dat. Om gek van te worden! En nu is hij al een kwartier aan het installeren, na veel gezeik en geklooi, en is pas op twee derde. Waarom kan elk vooraanstaand programma zich binnen een paar tellen installeren en moet ms over 1.5Gig weer een half uur doen? Ik heb het gevoel dat mijn halve, oh zo soepel lopende, windows verneuqt wordt![]()
Mongool, ga jij nou maar een website voor je hond ofzo maken met FrontPage en lekker veel frames en knipperende tekst en plaatjes met vlammen er door heenquote:
Dan ben ik halverwege ook maar gaan doen inderdaad. Toch blijft het raar dat hij er zo lang over moet doen, want nogmaals een gig is een gig en leessnelheid 52x is 52x. En dan mn halve windows in de war gooienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:57 schreef Alicey het volgende:
Het grootste deel van die installatie gaat unattended. Gewoon intussen koffie zetten of iets dergelijks.
voor Visual Basic heb je Visual C++ bijvoorbeeld niet nodig hequote:Op maandag 24 juli 2006 23:16 schreef Tarabass het volgende:
En daar komt de msdn nog overheen als ik zou willen? Ik vind het allemaal een beetje overdreven.. En waarom moet 'ie er dan zolang over doen? Ik bedoel, 1 gig is een gig. En weet je hoeveel sleutels er in mijn register zijn aangemaakt!? Maarja, hoop dat je gelijk hebt..
Ik weet niet eens wat ik hier op moet zeggenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:53 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Mongool, ga jij nou maar een website voor je hond ofzo maken met FrontPage en lekker veel frames en knipperende tekst en plaatjes met vlammen er door heen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die redenering gaat natuurlijk niet helemaal op, want een installatie is meer dan alleen pure data transfer. Maar hopelijk was je bakje koffie lekker. Ik probeer er altijd extra van te genieten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:29 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dan ben ik halverwege ook maar gaan doen inderdaad. Toch blijft het raar dat hij er zo lang over moet doen, want nogmaals een gig is een gig en leessnelheid 52x is 52x. En dan mn halve windows in de war gooien
Op welk gebied/Met welk doel?quote:Nouja, het staat er op en ik hoop dat ik er veel plezier aan beleef. Trouwens iemand nog leuke informatieve websites met leuke tutorials of cursussen over vb en c++?? Ze zijn van harte welkom!
Op http://www.pscode.com staat wel veel. Er staan ook veel projecten op waar je veel van kunt lerenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:29 schreef Tarabass het volgende:
Nouja, het staat er op en ik hoop dat ik er veel plezier aan beleef. Trouwens iemand nog leuke informatieve websites met leuke tutorials of cursussen over vb en c++?? Ze zijn van harte welkom!
Met VB kun je ook wel geadvanceerde dingen maken hoor, als je de Windows API maar een beetje kent. Alleen is het wel jammer dat je applicatie nooit zo snel zal zijn als een applicatie geschreven in C++, de VB compiler faalt nogal als het op snelheid aankomt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:49 schreef tonks het volgende:
Met visual basic maakte ik toen ik 13 was altijd van die msn botjes die dan 200x hetzelfde zeiden of je naam in een liedje veranderde of 20x online kwamen.
basic is idd wel erg 1980quote:
Wat dat betreft is het wel jammer dat alles zo snel is tegenwoordig. Assembly kloppen had wel wat (65xx/85xx en x86). Alles bestaat tegenwoordig, maar nog lang niet alles is optimaal. Zou je genoeg aan kunnen doen als je er zin in hebt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:56 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Vroeger toen ik nog een msx had, had ik ideeën genoeg en had ik ook veel ideeën tot werkende programma's in Z-80 assembly gemaakt, maar tegenwoordig bestaat alles al.
Kleine kans dat die botjes nu nog werken. MS heeft dat protocol grof omgegooid. had er laatst ook nog eentje gemaakt (in freebasic), doet het nu al niet meer. Die overigens wel nog wat nuttigs deed (nieuwsberichten doorgeven e.d.)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:49 schreef tonks het volgende:
Met visual basic maakte ik toen ik 13 was altijd van die msn botjes die dan 200x hetzelfde zeiden of je naam in een liedje veranderde of 20x online kwamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |