mischien kan je er zelf ook wat tijd in steken om iets te vindenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waar zie jij nou ranger armor met black+blue dye?
Misschien moet jij er niet van uit gaan dat ik er geen tijd in heb gestoken.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:24 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
mischien kan je er zelf ook wat tijd in steken om iets te vinden![]()
Screenshot vinden met presies die kleuren is onmogelijk werk. Hier heb je een dye char, staat ook Black+Blue bij.
http://gw.gamewikis.org/images/f/fc/3Dyemixchartfinal.png
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:19 schreef Borreke het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2446506384159018766
lijkt me leukquote:Op maandag 31 juli 2006 02:35 schreef torn_Machina het volgende:
Tuurlijk werkt het.Kunnen we mooi een keer FoW in als 55hp Monk/Echo SS nuker team.
![]()
lol welquote:Op maandag 31 juli 2006 08:26 schreef torn_Machina het volgende:
Omg, je wilt toch niet zeggen dat je om 5 uur nog speelde?
Ik zit nu alweer aan het werken en heb er helemaal geen zin meer in.![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:23 schreef trancethrust het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-9113116149793428257&q=guildwars
Vet filmpje
Wat dacht je van Bonettis? Die gebruik ik in mijn farmbuilds dus juist vaak om de kans op interupts drastisch te verkleinen. Ik gebruik voor het farmen in UW overigens een 55hp mesmer build. Daar gebruik ik Sympathetic Visage oid die ervoor zorgt dat de aatxes al hun energie en adrenaline verliezen, dan heb je dus helemaal geen last van interupts. Fast casting helpt een stukje mee als ik SV even niet kan gebruikenquote:Op maandag 31 juli 2006 15:13 schreef Borreke het volgende:
Hm die Bladed Aatxe zijn goed te doen, alleen net als dat ik SoJ wil launchen doen ze Salvash slash dat hem dus interup, iemand ideetje?
Ook heb ik een Zealot erin gezet omdat ik bonetiss niet nodig heb
weet iemand welke skill ik hier moet invullen?
tnx
Ik ga later wel met Borreke de UW in met mijn SS/SV necro, daar werkt het ook wel mee.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat dacht je van Bonettis? Die gebruik ik in mijn farmbuilds dus juist vaak om de kans op interupts drastisch te verkleinen. Ik gebruik voor het farmen in UW overigens een 55hp mesmer build. Daar gebruik ik Sympathetic Visage oid die ervoor zorgt dat de aatxes al hun energie en adrenaline verliezen, dan heb je dus helemaal geen last van interupts. Fast casting helpt een stukje mee als ik SV even niet kan gebruiken.
Wat zijn Canthan Elite Missions??quote:Upcoming Weekend with an Elite Theme 31 July 2006
This coming weekend offers special bonuses for players who enjoy missions, roleplaying, and unique items. Factions players will be granted access to all Canthan elite missions the entire weekend via an NPC in Kaineng Center. In addition, there will be double rare loot drops within Canthan Elite Missions during the weekend! This exciting weekend will begin on Friday, August 4, at 12:01 a.m. PDT (07:01 GMT) and will end Sunday, August 6, at 11:59 p.m. (that's Monday, August 7 at 06:59 GMT). We hope to see you there!
Elite missions zijn missies waar alleen de alliance die de steden Cavalon en Houze Zu Heltzer in bezit hebben, toegang tot kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:49 schreef mips het volgende:
Alweer een event?
[..]
Wat zijn Canthan Elite Missions??
ik vond juiste de Para een beetje overpowerd (in RA/TA dan)quote:Op maandag 31 juli 2006 14:26 schreef EricG het volgende:
Balthazar avatarZiet er echt supervet uit. Ik vond de Paragon trouwens ook best lekker spelen hoor, alleen in PvP waren ze minder dan de Dervish.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |