abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40328331
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waar zie jij nou ranger armor met black+blue dye?
mischien kan je er zelf ook wat tijd in steken om iets te vinden
Screenshot vinden met presies die kleuren is onmogelijk werk. Hier heb je een dye char, staat ook Black+Blue bij.
http://gw.gamewikis.org/images/f/fc/3Dyemixchartfinal.png
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zondag 30 juli 2006 @ 18:46:42 #202
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40328951
quote:
Op zondag 30 juli 2006 18:24 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

mischien kan je er zelf ook wat tijd in steken om iets te vinden
Screenshot vinden met presies die kleuren is onmogelijk werk. Hier heb je een dye char, staat ook Black+Blue bij.
http://gw.gamewikis.org/images/f/fc/3Dyemixchartfinal.png
Misschien moet jij er niet van uit gaan dat ik er geen tijd in heb gestoken. Die chart heb ik al gezien.

Ik vroeg het dus hier omdat hier iemand misschien de moeite zou kunnen nemen om die dyes te kopen en te gebruiken, en om er screen van te maken.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 30 juli 2006 @ 20:48:18 #203
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_40332343
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  zondag 30 juli 2006 @ 22:16:53 #204
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40335231
WAT ZIJN DAT NOU VOOR EEN KUTNOOBIEZ DIE GEWOON ELITE SKILLS HEBBEN IN ASCALON ARENA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_40340858
Zo, heb eindelijk SoJ gecapped, wat een tyfus werk, die graftak zat helemaal opt einde van Mineral Springs -_-. <3 henchies

Zo mn arme yetis gaan nu LIJDEN, ff mn buid testen
pi_40341591
Het werkt :>

Alleen de damage moet ik nog even uitvogelen

Ik dacht, laat ik mijn vriendjes even gaan verassen:

Ze deden 0 dmg, was echt grappig om ze te zien brullen en hakken en dat er gwn niks gebeurd
pi_40342013
Tuurlijk werkt het. Kunnen we mooi een keer FoW in als 55hp Monk/Echo SS nuker team.
pi_40342795
quote:
Op maandag 31 juli 2006 02:35 schreef torn_Machina het volgende:
Tuurlijk werkt het. Kunnen we mooi een keer FoW in als 55hp Monk/Echo SS nuker team.
lijkt me leuk

heb al fow en uw gedaan avnaaf , fow viel tege omdat ik wat setting verkeerd had, heb ook andere skills maar die gast kwam niet ook niet toen ik kneel deed

uw was lachem gelijk al vette shield

en tweede gropje in uw ging het mis, was vergete balthazars prot -O_
pi_40343289
Omg, je wilt toch niet zeggen dat je om 5 uur nog speelde?
Ik zit nu alweer aan het werken en heb er helemaal geen zin meer in.
  maandag 31 juli 2006 @ 09:17:02 #210
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40343791
ik ga maar denk ik een nieuwe armor set erbij kopen hiervoor :>
Heb nu toch geld zat hehe

Heb ook al alle runes unlocked van de nieuwe chars
pi_40347526
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:26 schreef torn_Machina het volgende:
Omg, je wilt toch niet zeggen dat je om 5 uur nog speelde?
Ik zit nu alweer aan het werken en heb er helemaal geen zin meer in.
lol wel

ik was vanalles aan het proberen
pi_40349439
Het is dat mijn broer geen zin heeft om GW te spelen. Anders kon je de UW onveilig met hem gaan maken.
pi_40350288
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_40352108
Wat gespeeld met de Dervish. Zeker een leuke proff, alleen wat "overpowered" op 't moment. Ik vond de Elite Avatars wel leuke skills en heb er ook wat unlocked.

Ff wat screens

Grenth:

http://www.spads.com/uimages/121.jpg

Balthazar:

http://www.spads.com/uimages/1211.jpg

http://www.spads.com/uimages/12111.jpg
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_40352278
Balthazar avatar Ziet er echt supervet uit. Ik vond de Paragon trouwens ook best lekker spelen hoor, alleen in PvP waren ze minder dan de Dervish.
pi_40352421
quote:
Geweldig
pi_40353574
Hm die Bladed Aatxe zijn goed te doen, alleen net als dat ik SoJ wil launchen doen ze Salvash slash dat hem dus interup, iemand ideetje?

Ook heb ik een Zealot erin gezet omdat ik bonetiss niet nodig heb

weet iemand welke skill ik hier moet invullen?

tnx
pi_40356058
quote:
Op maandag 31 juli 2006 15:13 schreef Borreke het volgende:
Hm die Bladed Aatxe zijn goed te doen, alleen net als dat ik SoJ wil launchen doen ze Salvash slash dat hem dus interup, iemand ideetje?

Ook heb ik een Zealot erin gezet omdat ik bonetiss niet nodig heb

weet iemand welke skill ik hier moet invullen?

tnx
Wat dacht je van Bonettis? Die gebruik ik in mijn farmbuilds dus juist vaak om de kans op interupts drastisch te verkleinen. Ik gebruik voor het farmen in UW overigens een 55hp mesmer build. Daar gebruik ik Sympathetic Visage oid die ervoor zorgt dat de aatxes al hun energie en adrenaline verliezen, dan heb je dus helemaal geen last van interupts. Fast casting helpt een stukje mee als ik SV even niet kan gebruiken .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_40356894
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat dacht je van Bonettis? Die gebruik ik in mijn farmbuilds dus juist vaak om de kans op interupts drastisch te verkleinen. Ik gebruik voor het farmen in UW overigens een 55hp mesmer build. Daar gebruik ik Sympathetic Visage oid die ervoor zorgt dat de aatxes al hun energie en adrenaline verliezen, dan heb je dus helemaal geen last van interupts. Fast casting helpt een stukje mee als ik SV even niet kan gebruiken .
Ik ga later wel met Borreke de UW in met mijn SS/SV necro, daar werkt het ook wel mee.
pi_40372764
Alweer een event?
quote:
Upcoming Weekend with an Elite Theme 31 July 2006

This coming weekend offers special bonuses for players who enjoy missions, roleplaying, and unique items. Factions players will be granted access to all Canthan elite missions the entire weekend via an NPC in Kaineng Center. In addition, there will be double rare loot drops within Canthan Elite Missions during the weekend! This exciting weekend will begin on Friday, August 4, at 12:01 a.m. PDT (07:01 GMT) and will end Sunday, August 6, at 11:59 p.m. (that's Monday, August 7 at 06:59 GMT). We hope to see you there!
Wat zijn Canthan Elite Missions??
a life? sounds great... where can I download that?
pi_40373559
Heb m'n 55 monk solo build echt goed nu:

Met een SS is altijd kicken omdat je SB hebt en lekker die nightmare kan interupte

Heb mn 2nd prof verandert naar Mesmer en mn build ziet er als volgt uit

Signet of disruption
Balhtazars spirit
Blessed aura
Mending
Protective spirit
Healing breeze
SoJ
Blessed signet

Signet of disruption is zo goed omdat het 0 energy kost, je een spell interrupt en 10 dmg doet, dnog met die wand en die nightmare is dood

Ging bij de eerste poging goed, maar er stonden 3 aatxe om me heen en ik kwam net wat energy te kort

Heb nu zo'n 52 energy, kijke of ik wat erbij kan sprokkelen
pi_40374390
En er is een nieuwe farmhoer geboren, genaamd borreke

Deze build werkt echt als een tiet en ik vind het echt super gaaf!!!!!

Alleen cancellen SoJ vaak met salvash slash zodat je overnieuw ken beginnen , is dit iets van timing wanneer je SoJ launched ofzo?

Dieze had ik mooi gelokt nadat ik met Signet of Disrption die helse nightmare heb laten zandhappen, die !

En dit was het resultaat (shield of the wing <3)

Denk dat ik het al begin te leren

UNDERWORLD
pi_40376255
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:49 schreef mips het volgende:
Alweer een event?
[..]

Wat zijn Canthan Elite Missions??
Elite missions zijn missies waar alleen de alliance die de steden Cavalon en Houze Zu Heltzer in bezit hebben, toegang tot kunnen krijgen.
Voor de Luxons heb je The Deep en voor de Kurzicks heb je Urgoz Warden.
Mensen die niet in die alliance zitten kunnen ook gewoon aan deze missies mee doen.
Zij moeten alleen een alliance member zien te vinden die hun naar The Deep of Urgoz Warden kan brengen.
Meestal zie je in de steden wel dat er in de chatbalk: Looking for Taxi to the Deep/Urgoz wordt gespammed. Hiermee maken ze duidelijk dat ze graag naar de elite missie willen.
Ik heb zelf nog nooit 1 van deze missies geprobeerd, maar dit weekend toch maar even proberen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 09:11:59 #224
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_40376748
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:26 schreef EricG het volgende:
Balthazar avatar Ziet er echt supervet uit. Ik vond de Paragon trouwens ook best lekker spelen hoor, alleen in PvP waren ze minder dan de Dervish.
ik vond juiste de Para een beetje overpowerd (in RA/TA dan)
Cast voor het starten van de game, die mending op iedereen en houd het actief de hele match door shouts en chants. Ik heb hiermee dit weekend 3 gladi points verdient, en in totaal iets van 50 flawless games (paar keer 9 op rij en dan de 10de vet verliezen).

MOnk was echt overbodig
pi_40386458
Verder niemand wat nuttigs te melden?. We gaan dit weekend toch wel even de elite missies checken? Ik kan mijn Ritualist wel meenemen, moet ik alleen mijn build iets aanpassen zodat ik shelter/union/displacement constant up kan houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')