quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:40 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Vraag maar aan Borreke, hij speelt net 2 weken en heeft er al 220+ uur opzitten.Hij denkt niet eens maar aan WoW, alleen maar aan Yeti's.
![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:40 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Vraag maar aan Borreke, hij speelt net 2 weken en heeft er al 220+ uur opzitten.Hij denkt niet eens maar aan WoW, alleen maar aan Yeti's.
![]()
Doe maar, want anders krijg je die +20% langere enchants niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:44 schreef Borreke het volgende:
[..]
![]()
(l) back dat je nu online bent ff snel een vraag
Ik heb powerdrain vervangen door Guardian (50 % to block attacks, geen +1 en regen) zodat ik mn tweede prof naar W kan maken is dit slim?
Als je de eerste Guildwars, dus Prophecies wilt spelen, koop dan de 2006 editie.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:55 schreef Robocock het volgende:
Aha
Ik zie 7865 versies, GW Factions is het nieuwst? Of GW 2006?
En ja, ik ben ietwat lui![]()
Je hebt helemaal gelijk, op wiki stond een goede manier om het te onthouden: niet meer dan 2 keer in 4 sec Zealot triggeren. Ik twijfel of ik een Fiery Flame Spitter of een Totem axe moet kiezen:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:59 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Doe maar, want anders krijg je die +20% langere enchants niet.
Waar heb je trouwens je atribute points ingedaan, want volgens mij had ik alleen maar punten in Monk atributes.![]()
9 in axe mastery is dan wel veel, kun je niet gewoon beter een wand kopen met +20% enchant mod?
En ik zie dat je Zeolots fire ook hebt, dan moet je wel goede timing hebben om agro op je te houden.
Shield of Judgement is eigenlijk beter, maar omdat je geen prophecies hebt moet het zo maar.
Ik begrijp dat het meer een uitbreiding is, en dat de pc-reqs dus hetzelfde blijven.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:05 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als je de eerste Guildwars, dus Prophecies wilt spelen, koop dan de 2006 editie.
Factions is het 2e "hoofdstuk".
Eind november kunnen we alweer het 3e deel verwachten. Guildwars: Nightfall.![]()
Ik ga binnenkort Prophecies kopen omdat ik veel tekort kom naar mijn meningquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:10 schreef Robocock het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het meer een uitbreiding is, en dat de pc-reqs dus hetzelfde blijven.
Ik wil het deel spelen door de meeste mensen gespeeld wordt, dus ik neem aan Factions. Tenminste als je daar als beginner ook nog redelijk tussen kan komen.
Heb wel weer zin in een gameverslaving![]()
Jij hebt Factions dus sinds kort?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:13 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort Prophecies kopen omdat ik veel tekort kom naar mijn mening
Ik raad je aan om beide delen te kopen
Ervaring sowieso, ik mag dan wel Master Explorer Cartogropher of Yeti & Friend of Yeti zijn maarehhquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:15 schreef Robocock het volgende:
[..]
Jij hebt Factions dus sinds kort?
En je komt te kort aan wat? Ervaring? Items?
En Prophecies begint veel rustiger, Factions is meer gericht op de spelers die Prophecies gespeelt hebben.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:16 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ervaring sowieso, ik mag dan wel Master Explorer Cartogropher of Yeti & Friend of Yeti zijn maarehh
Nee ik mis skills, wapens, en leuke nieuwe quests en gebieden
Denk dat je daar even door heen moet, als je eenmaal lvl 20 bent (met factions gaat dat als een tiet)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:22 schreef Robocock het volgende:
Ik ben bijna overtuigd![]()
Nog 1 vraag, zijn er nog wel aardig wat mensen die met Prophecies beginnen? Of doe ik dan in mn eentje alle missies![]()
Ik zal morgen wel even kijken, ik ga zo pitten. Maar wat ik bedoelde was, dat je beter een wand, dan een axe kan nemen met 20% enchant mod. En dan eentje waar je bijvoorbeeld 9 in healing/protect/smite prayers nodig hebt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:17 schreef Borreke het volgende:
Oja back, mn att points zijn nu zo: (Joost mag eht weten) zal vast fout zijn:
Healing 15
Smiting 5
Protection 12
Devine 6
Wacht ga niet pitten, kom ff online dat is veel makkelijker praten -_-quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:24 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel even kijken, ik ga zo pitten. Maar wat ik bedoelde was, dat je beter een wand, dan een axe kan nemen met 20% enchant mod. En dan eentje waar je bijvoorbeeld 9 in healing/protect/smite prayers nodig hebt.
Dan hoef je helemaal geen punten te vergooien aan andere secondary profession atributes.
http://gw.gamewikis.org/wiki/Mo/any_55hp_Solo_Monk Lees dat maar even door.
Ach als het bij een bepaalde outpost een beetje karig is met andere spelers, dan neem je gewoon wat henchmen mee. Je kunt relatief veel missies gewoon doen met alleen henchmen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:22 schreef Robocock het volgende:
Ik ben bijna overtuigd![]()
Nog 1 vraag, zijn er nog wel aardig wat mensen die met Prophecies beginnen? Of doe ik dan in mn eentje alle missies![]()
Same, prophquote:
Dan moet je pre defined builds gebruiken, dan krijg je iig 8 skillsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef Elegy het volgende:
Moet je wel eerst mergen, anders kan je niet met Tyrians naar Cantha.
Trouwens, net even die nieuwe professions geprobeerd maar wel kansloos dat je de skills niet gewoon krijgt. Bij mij zijn ze nog allemaal gelocked
Go Borreke, Go Borreke !quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:10 schreef Borreke het volgende:
[..]
Same, proph
Een vraag
Kan ik met mijn Faction char skills gaan exploiten uit Prophecies? Dus dat ik met iemand meeren naar een missie waar ik bepaalde skills kan cappen? OF kan ik geen quests uit Proph doen met een al bestande Factions char?
-edit-
woo, ik ben helemaaaaaal blij
morgen vroeg ga ik prohp kopen en met mn monk die skills cappen en dan farmen, oleee oleee oleee
Lees de OP zou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:55 schreef Robocock het volgende:
Aha
Ik zie 7865 versies, GW Factions is het nieuwst? Of GW 2006?
En ja, ik ben ietwat lui![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |