En zoals ik al zei is Albertus ook goedquote:Op maandag 24 juli 2006 23:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bingo! Op 2 juni 1600 was dat.
Ik moet toegeven dat ik 't ook even heb moeten opzoeken, 25 jaar nadat we dit op school in de kop gestampt kregen was ik 't ook even kwijt.
k_man +1
Ik zei niksquote:Op maandag 24 juli 2006 23:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Slip of the keyboard noemen we dat, wyccie![]()
Ik heb het uit de 'van nul tot nu' erg gave strip. Veel van geleerd.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dit nooit geleerd op school. Of misschien ben ik het wel helemaal vergeten....
Ik heb waarschijnlijk de nutteloze dingen onthouden.
Kweenie. Ik weet wel dat ze tegenwoordig op school niet veel meer leren. Was in mijn tijd wel anders. Leren tot je erbij neerviel. Rijtjes stampen, tafels opdreunen...quote:Op maandag 24 juli 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dit nooit geleerd op school. Of misschien ben ik het wel helemaal vergeten....
Ik heb waarschijnlijk de nutteloze dingen onthouden.
[..]
Ik zei niks![]()
Leuk he, ik heb de boeken hier liggenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb het uit de 'van nul tot nu' erg gave strip. Veel van geleerd.![]()
Even terzijde, maar wie is ook al weer de schrijver?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:59 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Leuk he, ik heb de boeken hier liggen
De afbeelding op de achterkant, waar de beide schrijvers en tekenaars tussen de beelden staan is ook erg leuk gedaan
Ja, stampen kon ik wel. Met geschiedenis en aardrijksunde op de basisschool kregen we A4tjes met teksten te leren. Maar zoals altijd vergeet ik dat weer na een proefwerk.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kweenie. Ik weet wel dat ze tegenwoordig op school niet veel meer leren. Was in mijn tijd wel anders. Leren tot je erbij neerviel. Rijtjes stampen, tafels opdreunen...
Thom Roepquote:Op maandag 24 juli 2006 23:59 schreef bofneger het volgende:
[..]
Even terzijde, maar wie is ook al weer de schrijver?
Nee, maar je zat eerder wel in de buurt. De naam moet wel wat beter.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:04 schreef wyccie het volgende:
Corbusier dan?
You go girl!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:03 schreef Soempie het volgende:
Zo: kan het echt niet laten hoor, sorrie.
Ik had gelijk heb het even nagezocht.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Albertus_van_Oostenrijk
Ja zeg, ik heb die strips niet voor niks een keer of 20 gelezenquote:
Is denk ik goedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:09 schreef wyccie het volgende:
Hannover?
Ik had me er altijd over verbaasd dat Mies een man was, maar Ludwig klinkt al beter bij een man
Mies van der Rohe is de achternaam.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:09 schreef wyccie het volgende:
Hannover?
Ik had me er altijd over verbaasd dat Mies een man was, maar Ludwig klinkt al beter bij een man
En ik ook niet. Je komt toch steeds bij de pagina uit die over Albrecht handelt...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:03 schreef Soempie het volgende:
Zo: kan het echt niet laten hoor, sorrie.
Ik had gelijk heb het even nagezocht.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Albertus_van_Oostenrijk
't ging ook niet om dat ene puntje hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En ik ook niet. Je komt toch steeds bij de pagina uit die over Albrecht handelt...
Komaan, je staat op de zesde plaats algemeen; gun k_man ook wat...
Dat is geen excuus. Albertus is gewoon de 'Nederlandse' naam voor dezelfde man. Zo zal het ook wel in de Van nul tot nu gestaan hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Komaan, je staat op de zesde plaats algemeen; gun k_man ook wat...
ff doortikken danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat een reltopic is dit deel geworden...
Hoog tijd voor een vers deel.
Dan was Albert vast ook goedgerekendquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Albertus is gewoon de 'Nederlandse' naam voor dezelfde man. Zo zal het ook wel in de Van nul tot nu gestaan hebben.
Is die serie echt zo geweldig als iedereen beweert? Het wordt tijd dat ik mijn geschiedeniskennis wat ophaal.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat een reltopic is dit deel geworden...
Hoog tijd voor een vers deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |