Uhh.. haha.. is gewoon het soort humor dat ik heb en sommige van m'n vrienden.. never mind.. (zoals ik toen ook zei) stay focused!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was jij het ook die het had over een parkeerplek voor homo's hier?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vroeger gewoond, telt dat ook?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:33 schreef Palau het volgende:
Het is wel duidelijk wie er in Gelderland wonen.
Auw..quote:Op maandag 24 juli 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Veenendaal? Of is dat al Utrecht?
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Auw..
Ja, mocht ik een keer een punt scoren, zal ik ook ff hier in de buurt wat gaan zoekenquote:
Is de eerste plaats die in de bedoelde gemeente ligt..quote:Op maandag 24 juli 2006 23:35 schreef Jayhawk het volgende:
klarenbeek?
We verwachten je vraag in deel 56.. ik verheug me er nu al op..quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Palau het volgende:
[..]
Ja, mocht ik een keer een punt scoren, zal ik ook ff hier in de buurt wat gaan zoekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is goed.. het is goed.. het is goed!!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Voorst
Buiten het feit dat ik 3 weken 's middags werk en dus niet kan kijken, verwacht ik niet zo gauw een punt te scorenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
We verwachten je vraag in deel 56.. ik verheug me er nu al op..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wilt u alstublieft.. geez..quote:Op maandag 24 juli 2006 23:37 schreef Jayhawk het volgende:
geef eens een hint!
kusjequote:Op maandag 24 juli 2006 23:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wilt u alstublieft.. geez..
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Plaatsnamen blijven roepen, mensen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop