Je moet ook niet editten dan na die tijd. Lees de OP even..quote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef Jayhawk het volgende:
k,wist even de spelling niet meer dus copy paste, dus google dus geen punt
je hebt gelijkquote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je moet ook niet editten dan na die tijd. Lees de OP even..![]()
Ok, maar net met die eerste regel Oudnederlands had je het punt ook aan mij kunnen geven en nu sta je bovenop de barricade om mijn twijfelpuntje weg te nemen.. doet me verdriet.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling hoor. Maar we moeten het wel een beetje volgens de spelregels spelen, anders wordt het een chaos.
Druk?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:17 schreef vosje505 het volgende:
waar ben je bang voor als je barofobie hebt?
Als je de spelling niet meer weet, probeer het dan zo goed mogelijk op te schrijven. Het was duidelijk wel gegoogled. Dat ontkende je eerst.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:14 schreef Jayhawk het volgende:
k,wist even de spelling niet meer dus copy paste, dus google dus geen punt
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:18 schreef Homdeck het volgende:
lucht?
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, maar net met die eerste regel Oudnederlands had je het punt ook aan mij kunnen geven en nu sta je bovenop de barricade om mijn twijfelpuntje weg te nemen.. doet me verdriet.
Tuurlijk joh.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:19 schreef Jayhawk het volgende:
en die heb ik dus niet gegoogled
allang gedaan? wat doe ik verkeerd?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jayhawk, neem even een uurtje om de OP door te lezen dan.. dit werkt niet zo.
Haha, dat kan ook nog..quote:Op maandag 24 juli 2006 23:24 schreef bofneger het volgende:
Uiteindelijk Amsterdam
Ik zat al te denken aan iets met Kraal... Maar kwam niet verder dan datquote:Op maandag 24 juli 2006 23:24 schreef bofneger het volgende:
Kralendijk
Het niet editten van je antwoord heeft nog een speciale reden; als je eerst een fout antwoord hebt getypt en daarna snel edit en na jou heeft iemand het wel goed, dan krijg jij ten onrechte het punt. dat willen we voorkomen.quote:
Deze is goed.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oranjestad, Kralendijk, Willemstad
Ik ga me niet verlagen tot jouw niveauquote:Op maandag 24 juli 2006 23:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je hebt bij het aanmaken van je account per ongeluk een J in plaats van een G ingevoerd.
is het een obsessie voor je?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je hebt bij het aanmaken van je account per ongeluk een J in plaats van een G ingevoerd.
Ik weet het, wellicht was ik zonder editten nog voor Stanley gekomenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Zo lang is de OP niet, Stanley
Oh, en bofneger, dat editten geldt dus ook voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |