Ik onthoud echt de meest bizarre dingen. Voordeel is wel dat ik erg goed ben in Triviantquote:Op maandag 24 juli 2006 22:59 schreef k_man het volgende:
Jemig joh, ken je dat letterlijk uit je hoofd?![]()
Tja, mijn Oud-Nederlandsch is niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 24 juli 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Volgorde en enkele letters niet helemaal goed, maar daar ben ik niet zo streng in.
De juiste is Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic enda thu wat unbidan we nu
bravo was er al dus eigenlijk is ie voor mij toch????quote:
Hm... daar heb je een punt... Mag ik vosje ook een punt geven?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:06 schreef vosje505 het volgende:
bravo was er al dus eigenlijk is ie voor mij toch????
Google?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:07 schreef Jayhawk het volgende:
HYDEN, Western Australia
als dat ook moest kloppen ben ik geloof ik de enige met het juiste antwoordquote:Op maandag 24 juli 2006 23:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geen probleem. Volgorde eerste regel klopte ook niet. Vragensteller beslist.
ben bang van nietquote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef ChrisJX het volgende:
Ik wil graag twee punten geven (omdat ik een toegekend punt ook weer niet wil afpakken) maar ik weet niet of dat mag
Nee, geen halve punten alsjeblieft. Ik moet die zooi ook nog bij kunnen houden hoor...quote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef Palau het volgende:
allebei halfje dan. Je benadeelt sowieso iemand.
Ik pleit trouwens voor minpunten bij overduidelijk gegoogle
vosje heeft gelijk. Het punt moet dus eigenlijk naar hem. En ergens in de OP staat dat we geen medelijdenpunten meer mogen gevenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:07 schreef ChrisJX het volgende:
Hm... daar heb je een punt... Mag ik vosje ook een punt geven?
Daar kijk ik niet naar. Ik zie enkel dikgedrukt een naam en een aantal punten, anders ben ik morgen nog bezig.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:10 schreef vosje505 het volgende:
[..]
ben bang van niet
op die manier ben ik zelf al een keer een punt verloren, he daf (no offence taken)
De meesten vallen snel genoeg door de mand. Punt wordt dan weer ingetrokken.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:09 schreef Palau het volgende:
Ik pleit trouwens voor minpunten bij overduidelijk gegoogle
Het gaat me er momenteel even over hoe je 't had ingevoerd. Met hoofdletters en in het Engels.quote:
deze was dus niet via googlequote:Op maandag 24 juli 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
De meesten vallen snel genoeg door de mand. Punt wordt dan weer ingetrokken.
Ik probeer newbies er altijd op attent te maken dat ze de OP moeten lezen.
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wyccie.. jij zit iets te veel in mijn nadeel te ouwehoeren.
Verder vind ik alles ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |