Da Queen With Balls! The Queen AND King Of Pop!quote:Op maandag 24 juli 2006 22:09 schreef MadGuy het volgende:Madonna!
[afbeelding]
Ok. Serieus nu. Normale discussie. Normale argumenten.Daar ben ik voor.
Dat kunnen we beter doen. We worden het toch niet eens en Madonna heeft hier op Fok wat meer aanhangers, ben ik bang.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:10 schreef MadGuy het volgende:
Inderdaad. Het wordt een beetje een hopeloze reeks ben ik bang. Waarom niet accepteren dat beide gewoon een geweldige staat van dienst hebben opgebouwd?
Wel passe inderdaad. Maar hij is een van de grondleggers van het genre pop. En die eer komt hem dus wel degelijk toe. Net als Madonna. Of ze nu nog relevant zijn boeit eigenlijk niet. Want zonder MJ en Madonna geen Justin's, Christina's en Britney's.quote:Ehhh... Hoe zit het binnen de pop dan? Daar is hij toch ook allang passé..?
Hij krijgt alle lof die hem toe komt, maar volgens mij is dat enkel voor 3 geweldige platen geweest (Off The Wall, Thriller en Bad). Daarna heb ik weinig positiefs meer over MJ gehoord (van kenners, niet van zijn fans!)...
Dat was dus van '79 tot '87; maar liefst 8 jaar terechte roem en populariteit!
Beforequote:Op maandag 24 juli 2006 22:18 schreef TommyGun het volgende:
[..]
* TommyGun eist foto's van Sammy om te vergelijken
* TommyGun vroeg om foto's van Sammy zelf, eerst die posten voordat je iemand anders op z'n uiterlijk beoordeeldquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:22 schreef TommyGun het volgende:
[..]
* TommyGun vroeg om foto's van Sammy zelf, eerst die posten voordat je iemand anders op z'n uiterlijk beoordeeld
Het is idd jammer dat ie zoveel aan zich heeft laten doen, maar who caresquote:Op maandag 24 juli 2006 22:24 schreef Sammy3000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
zegt genoeg!
DIt heeft niets met "op uiterlijk beoordelen" te maken. Dit was een mens en werd een spook.
Ik val ook in de categorie "mens"...![]()
Daaromquote:Op maandag 24 juli 2006 22:27 schreef Rnnz het volgende:
Het is idd jammer.. maar het ging toch over de muziek hiero?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |