Misschien kiest ze bewust voor de 1.gif.quote:
Erik doet gewoon of 'ie Alizée niet lekker vindt, omdat dan zijn hele homo-imago in het water zou vallen.quote:
Dat is niet waar, er zijn ook vrouwen die ik wel mooi vind.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Erik doet gewoon of 'ie Alizée niet lekker vindt, omdat dan zijn hele homo-imago in het water zou vallen.![]()
Yo.quote:
Wie?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is niet waar, er zijn ook vrouwen die ik wel mooi vind.
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:M'n moeder Juffrouw Els van groep drie rena
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kate Beckinsale (vooral in Underworld en Van Helsing)quote:
Die zijn ook mooi.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kate Beckinsale (vooral in Underworld en Van Helsing)
Monica Belucci
etc.
ShowChat is gesloten.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als Fok! een geslote(n) inrichting was zou ik mijn foto misschien ook wel in het fobo doen.![]()
Alle FOK!kers komen uit een gesloten inrichting...same difference.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als Fok! een geslote(n) inrichting was zou ik mijn foto misschien ook wel in het fobo doen.![]()
Helloquote:
Nieuw.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu die leeg is moeten er zeker ook wel nieuwe in ofzo
Post je foto.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, dankom ik wel terug als ie weer open is.
![]()
Oh, dus dáár deed je het om?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu die leeg is moeten er zeker ook wel nieuwe in ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |