Ja duh, het was niet PeRi die zo verlept klonk op de Skype hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 21:34 schreef Zhenar het volgende:
Peri Skaai woont inAlmere
?!?!!?
![]()
![]()
rr111!1!!1!1!!
quote:
Ik heb het verbert. Fint juh hett zoo goet?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus slaat
[..]
als een gebakken prei op een gnoe!
Ik kwam net binnenvallen.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja duh, het was niet PeRi die zo verlept klonk op de Skype hoor
quote:
quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je toch ook een woordkunstenaar!
Da's al beter!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb het verbert. Fint juh hett zoo goet?
Dan moet je een topless foto posten!quote:
Oh jaquote:
JA!!!! Wat motten die smurfen hier?quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:39 schreef Bupatih het volgende:
Da's al beter!Ik wíst wel dat je het kon!
quote:
Dat staat niet in de FAQ andersquote:Op maandag 24 juli 2006 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja!
Ik was die regel bijna vergeten!
Waarvoor heb je die kloon eigenlijk?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:41 schreef Shark_Bait het volgende:
[..]
JA!!!! Wat motten die smurfen hier?![]()
![]()
En ik woon er niet eens, en heb er nooit gewoondquote:Op maandag 24 juli 2006 21:39 schreef Zhenar het volgende:
Maar het Amsterdams aandoende accent maakt alles goed![]()
Het is een ongeschreven regelquote:Op maandag 24 juli 2006 21:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Dat staat niet in de FAQ anders
Die ik nog niet gelezen heb
Shitquote:
quote:
Nog meer blauwquote:
Ja, maar Almere is immers de vuilcontainer van Amsterdam, dus daar zitten ook wel accentafvalresten bijquote:Op maandag 24 juli 2006 21:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
En ik woon er niet eens, en heb er nooit gewoond
Dat zal 't zijnquote:Op maandag 24 juli 2006 21:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar Almere is immers de vuilcontainer van Amsterdam, dus daar zitten ook wel accentafvalresten bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |