Van wie is die?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:09 schreef welkominspace het volgende:
of niet
van meneer de reetridder(zo noem ik hem maar ff want hij moet anoniem blijven) ken je die niet?quote:
nee googlelen naar citaten is stom want dan moet je eers 100.000 citaten lezen voor je een goede/mooie/leuke hebtquote:Op maandag 24 juli 2006 21:13 schreef CrazyTaxi het volgende:
"Democratische politiek is de kunst om het volk wijs te maken dat het regeert."
- Louis Latzarus
Verder kan je beter gewoon googlen, even zoeken op citaten en de eerste brengt je tot een schat van citaten. Succes TS.![]()
Nee, aangezien zijn naam gefingeerd is.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
van meneer de reetridder(zo noem ik hem maar ff want hij moet anoniem blijven) ken je die niet?
dat is volgens mij van herman finkers hoor(geloof ik)quote:Op maandag 24 juli 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, aangezien zijn naam gefingeerd is.
Als ik zou gaan paalzitten, heb je alle gekheid op een stokje.
- Bu P. Atih
Die heb ik toch écht zelf verzonnen.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:19 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat is volgens mij van herman finkers hoor(geloof ik)
alsjeblieft ik heb het i.i.d ergens gehoord van een komiek gevalletjequote:Op maandag 24 juli 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die heb ik toch écht zelf verzonnen.
Maar bedankt voor het indirecte compliment!
Bupatih dus.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
alsjeblieft ik heb het i.i.d ergens gehoord van een komiek gevalletje
haha die vind ik mooiquote:Op maandag 24 juli 2006 21:31 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.thinkexist.com/
“Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.”
Einstein natuurlijk
Ik kon hem even niet vinden maar deze is ook zo mooi:quote:
aaaaah sweeeetquote:Op maandag 24 juli 2006 21:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik kon hem even niet vinden maar deze is ook zo mooi:
“Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget.”![]()
ik heb hem van de week nog gehoordquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:20 schreef Risht het volgende:
"de wet is er om overtreeden te worden" weet niet meer van wie..
Say hello to my little friend.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:43 schreef Nawien het volgende:
You need people like me, so you can point your fucking finger and say: THATS ! The bad guy !
-Scarface
I've nevah fucked anybody over in my life, who didn't have it comin' to 'im, you got that? All I have in this world is my balls, and my word, and I don't break 'em for no one, you understand?"quote:
Die bestaat al langer dan dat jij oud bent.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die heb ik toch écht zelf verzonnen.
Maar bedankt voor het indirecte compliment!
I need tippy for my bungholequote:Op maandag 24 juli 2006 21:20 schreef freak1 het volgende:
"this sucks more than anything that has ever sucked before" - beavis
"you're pretty smart butt-head" - beavis
"hehe we're wasted" -beavis
das ook die dude van 'kankerkachel'..? was dat serieus een uitzending? waar ging het over? en is betreffende uitzending nog ergens terug te zien?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:11 schreef anisubs het volgende:
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06313/lamlul.jpg]afbeelding][/url]
Citaatje staat d'r al op.
Wat aardig van SBS6 dat ze dit al voor ons hebben gedaan.
Bron? Link? Bewijs? Url?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:16 schreef Burbo het volgende:
[..]
Die bestaat al langer dan dat jij oud bent.![]()
http://video.google.nl/videosearch?q=PRobleemwijkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:41 schreef EsDe het volgende:
[..]
das ook die dude van 'kankerkachel'..? was dat serieus een uitzending? waar ging het over? en is betreffende uitzending nog ergens terug te zien?![]()
hahaha top, bedankt, lig nu na 1 minuut kijken al strak!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef anisubs het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videosearch?q=PRobleemwijken![]()
Hoe gaat het nu eigelijk met Kees?
quote:MR. PINK
"Like a Virgin" is all about a
girl who digs a guy with a big
dick. The whole song is a
metaphor for big dicks.
MR. BLUE
No it's not. It's about a girl
who is very vulnerable and she's
been fucked over a few times.
Then she meets some guy who's
really sensitive--
MR. PINK
--Whoa...whoa...time out Greenbay.
Tell that bullshit to the
tourists.
JOE
(looking through his
address book)
Toby...who the fuck is Toby?
Toby...Toby...think...think...
think...
MR. PINK
It's not about a nice girl who
meets a sensitive boy. Now
granted that's what "True Blue" is
about, no argument about that.
......
http://www.godamongdirectors.com/scripts/reservoir.shtml
diepgaandquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef Moffel het volgende:
Ik geef jou een gunst, en tot jij mij een gunst heb gegeven beschouw ik mijn gunst als vriendschap
Uit: De Peetvader(NL vertaling van The Godfather:))
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |