helaas moet ik zeggen dat je hierin gelijk hebt, en zeker niet de buitenwijken ingaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:31 schreef vosss het volgende:
De enige aanrader die ik kan geven is om NIET naar Luik te gaan. Wát een nietszeggende grijze kutstad is dat zeg
Domaine de la Chartreuse is toch verlaten?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:39 schreef jochem8 het volgende:
OMG![]()
Is weer goed geregeld dan. Ik vond het al vreemd dat ik niet veel kon vinden op internet. Maar ach, we zitten in een leuk klooster genaamd Domaine de la Chartreuse (http://www.coenen.be/luik/). We maken er wat van!
Gent is zeker mooi ..quote:Op maandag 24 juli 2006 21:07 schreef Leintje het volgende:
ik sta altijd in de file in luik, je kunt beter naar brussel of gent ... gent is mooi!
TS gaat naar Luik, niet naar Brugge. Propaganda...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:58 schreef Haikuh het volgende:
[..]
Gent is zeker mooi ..
Maarja als de TS toch al naar gent tijd, kan ie net zo goed doorrijden naar Brugge. das een hele moooie stad.
Parijs is ook mooi, moet je bij Luik richting Charlois, dan richting Lille en dan de A1 richting parijs volgen.....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:58 schreef Haikuh het volgende:
[..]
Gent is zeker mooi ..
Maarja als de TS toch al naar gent tijd, kan ie net zo goed doorrijden naar Brugge. das een hele moooie stad.
Nee, heb ook naar Liège gezochtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:17 schreef Clourhide het volgende:
Laat me raden, je hebt op google naar informatie gezocht in het Nederlands en niks gevonden?![]()
In Luik spreken ze Frans hé makker. Volg dan ook de bordjes met "Liège". En er zijn best wel wat bezienswaardigheden, die stad heeft naast een rijk industrieel verleden ook een rijk historisch verleden dat tot in de Middeleeuwen teruggaat (Prinsbisdom van Luik).
Inderdaad!quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:57 schreef Bonjasky82 het volgende:
dit forum is nederlandstalig, clown
Dan ken je Luik dus niet. Als je de stad wat beter kent weet je waar je de mooie hoekjes kunt vinden. Ik kom er vaak genoeg, woon er gelukkig vlakbij.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:30 schreef -skippybal- het volgende:
Eén van de lelijkste steden in West-Europa. Als je daar op vakantie/reis wil gaan...
Me tooquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik ken Luik vooral als een ontzettend smerige, deprimerende stad, maar aan de OP te zien, heb ik iets gemist.
Als je Luik voorbijraast via de A2 vanuit Maastricht, dan krijg je dat beeld inderdaad, daar zouden ze wel iets aan kunen doen, maar het is zelf een hele mooie en gezellige stad.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het is dat je er langs komt komt weg naar Luxemburg/Frankrijk, maar wat een grijze en grauwe bende is het daar zeg.
Dit topic is behoorlijk oud alweer maar Luik is erg leuk geweest. We hebben er ons 3 dagen goed vermaakt, dus een aanrader voor degenen die er een lang weekend heen willen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:30 schreef -skippybal- het volgende:
Eén van de lelijkste steden in West-Europa. Als je daar op vakantie/reis wil gaan...
Ardennen zijn wel tof
Ben er nu 2 keer geweest met 2 keer nieuwe en aparte ervaringen, maar Simenon heb ik nog niet gevonden. Waar zit hij op het bankje?quote:Hotspots: Standbeeld van Simenon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |