Das niet zo moeilijk te verklaren hoor...... nieuws gaat voor alles..... hoe erg het leed ook is, de camera moet altijd blijven rollen. Ik dacht dat dit algemeen bekend was....quote:Op maandag 24 juli 2006 19:52 schreef MaximumRush het volgende:
En waarom doet de cameraman niks?
Is het serieus gespeeld ?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:12 schreef Aurelianus het volgende:
Op geenstijl is niet lang daarna een update gekomen waaruit bleek dat er sprake is van opzet in dat filmpje.
Ik had em getikt in notepadquote:Op maandag 24 juli 2006 18:59 schreef APK het volgende:
En voor zo'n topic ga je in de auto zitten om illegaal via de verbinding van een buurman te internetten?![]()
Waarom zit je sowiezo in de autoquote:Op maandag 24 juli 2006 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik had em getikt in notepad![]()
deze reply wederom vanuit de auto
Omdat hij z'n kamer waarschijnlijk niet binnen het bereik van dat onbeveiligde draadloze netwerk kan parkerenquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:11 schreef natash het volgende:
Kijk, als ik naar onze snakbar ga. Dat zijn egiptenare die proberen altijd aan je tiete te zitte zeker als er iets op je tshirt staat
aangesproken? Eerder half aangerand.quote:toch werd ik aangesproken, er moest iets over mijn billen.
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:59 schreef APK het volgende:
En voor zo'n topic ga je in de auto zitten om illegaal via de verbinding van een buurman te internetten?![]()
Ja want moslims zijn nooit vervelend of achterlijk. Dat kan niet, DISCRIMINATIE!quote:
Dat wil ik dus zeggen met dit topicquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja want moslims zijn nooit vervelend of achterlijk. Dat kan niet, DISCRIMINATIE!![]()
dat filmpje is in scene gezet, sukkelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat wil ik dus zeggen met dit topicIk haat censuur
Ik geloof er geen flikker van. Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:28 schreef PimpNLimp het volgende:
[..]
dat filmpje is in scene gezet, sukkel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |