Moet ze die mannen maar niet zo opgeilen hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat een bizar filmpje zeg....zomaar naar een vrouw's billen en borsten grijpen en een vreemde vrouw proberen te zoenen![]()
Juistquote:Op maandag 24 juli 2006 18:56 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Moet ze die mannen maar niet zo opgeilen hoor![]()
Ach, ze heeft zich geen seconde onveilig gevoeld.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat een bizar filmpje zeg....zomaar naar een vrouw's billen en borsten grijpen en een vreemde vrouw proberen te zoenen![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:59 schreef APK het volgende:
En voor zo'n topic ga je in de auto zitten om illegaal via de verbinding van een buurman te internetten?![]()
Die snap ik dus even niet ?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:59 schreef APK het volgende:
En voor zo'n topic ga je in de auto zitten om illegaal via de verbinding van een buurman te internetten?![]()
Sure....quote:Op maandag 24 juli 2006 19:18 schreef MouseOver het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, wat betreft die beveiligingsbeambte: ze moedigt hem ook wel een beetje aan,
Hey, ze gaat lachen als hij aan haar zit en hem terugaaien.. hoe stom kun je zijn in zo'n situatie?quote:
*kuch* ingehuurd *kuch*quote:Op maandag 24 juli 2006 19:18 schreef MouseOver het volgende:
Die kerels buiten zijn gewoon stomme boeren. Maar eerlijk is eerlijk, wat betreft die beveiligingsbeambte: ze moedigt hem ook wel een beetje aan, en toen ze duidelijk "now it's ok" zei was die kerel per direct weg.
En dat geeft die gozer gelijk maar het recht om nog verder te gaan friemelen..... kom op zeg!quote:Op maandag 24 juli 2006 19:44 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hey, ze gaat lachen als hij aan haar zit en hem terugaaien.. hoe stom kun je zijn in zo'n situatie?
Das niet zo moeilijk te verklaren hoor...... nieuws gaat voor alles..... hoe erg het leed ook is, de camera moet altijd blijven rollen. Ik dacht dat dit algemeen bekend was....quote:Op maandag 24 juli 2006 19:52 schreef MaximumRush het volgende:
En waarom doet de cameraman niks?
Is het serieus gespeeld ?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:12 schreef Aurelianus het volgende:
Op geenstijl is niet lang daarna een update gekomen waaruit bleek dat er sprake is van opzet in dat filmpje.
Ik had em getikt in notepadquote:Op maandag 24 juli 2006 18:59 schreef APK het volgende:
Waarom zit je sowiezo in de autoquote:Op maandag 24 juli 2006 20:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik had em getikt in notepad![]()
deze reply wederom vanuit de auto
Omdat hij z'n kamer waarschijnlijk niet binnen het bereik van dat onbeveiligde draadloze netwerk kan parkerenquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:11 schreef natash het volgende:
Kijk, als ik naar onze snakbar ga. Dat zijn egiptenare die proberen altijd aan je tiete te zitte zeker als er iets op je tshirt staat
aangesproken? Eerder half aangerand.quote:toch werd ik aangesproken, er moest iets over mijn billen.
quote:Op maandag 24 juli 2006 18:59 schreef APK het volgende:
Ja want moslims zijn nooit vervelend of achterlijk. Dat kan niet, DISCRIMINATIE!quote:
Dat wil ik dus zeggen met dit topicquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:58 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja want moslims zijn nooit vervelend of achterlijk. Dat kan niet, DISCRIMINATIE!![]()
dat filmpje is in scene gezet, sukkelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat wil ik dus zeggen met dit topicIk haat censuur
Ik geloof er geen flikker van. Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:28 schreef PimpNLimp het volgende:
[..]
dat filmpje is in scene gezet, sukkel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |