hoi nanne, als jij een flink geldbedrag wint he....quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef NanneS het volgende:
wacht maar die komt nog wel een aantal keren terugTot ik mag voorlezen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
jij bent een echte vriendquote:
Kom kom, niet zo bescheiden!quote:Op donderdag 9 november 2006 13:42 schreef NanneS het volgende:
Whehwhehwhew Laffer ik heb nog niet gewonnen dus elke klus is meegenomen![]()
maar kan je niets garanderen want heb dit weekend weer opnames en ben van plan nu toch echt die ton te pakken................ Deze opnamen ronde met me eigen t-shirt!
Succes Nanne, laat je niet gek maken. Heb je een lekker bedrag, nemen die handel!quote:Op donderdag 9 november 2006 13:42 schreef NanneS het volgende:
Whehwhehwhew Laffer ik heb nog niet gewonnen dus elke klus is meegenomen![]()
maar kan je niets garanderen want heb dit weekend weer opnames en ben van plan nu toch echt die ton te pakken................ Deze opnamen ronde met me eigen t-shirt!
Nog meer mensen die hun naam missen in dat rijtje?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:28 schreef NanneS het volgende:
Hola
Ik sta er vanaf 4 oktoberen nee ik ben er nog niet flauw van! tis leuk! zeker nu ik wat verder ben. Werd deze week gebeld door de stentor das hier de regionale krant die wilde een intervieuw met me. Echt lol. (gister gehouden kom er volgende week in zal hem dan wel inscannen en op hyves zetten)
Ik wilde als ik een groot bedrag zou winnen alles weg zetten om later een eigen zaak te beginnen. Maar kijk er nu iets anders tegen aan. Groot gedeelte weg voor een eigen zaak. De rest gewoon luxe dingen voor in huis. Lekker op wintersport, lekker op zomervakantie. en wat voor me broers en zus![]()
![]()
![]()
*mep sunChaser* voor jou geen biertje!
Is hij dat ook ja?quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:54 schreef ScottTracy het volgende:
Nanne wilde toch die hallen overnemen in Zwolle? Zoiets heb ik hem ooit horen zeggen in DOND.
Woehoeeee....als het nu nog uit had gemaakt, had ik de hele week nog voor je geduimd haha..quote:Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef NanneS het volgende:
8 december ! zal mijn uitzending worden! We will see DEAL OR NO DEAL!
quote:Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef NanneS het volgende:
spannend, ik hoop echt dat je een leuk bedrag hebt gewonnenquote:Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef NanneS het volgende:
Leuk interviewquote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef NanneS het volgende:
http://www.destentor.nl/zwolle/article824988.ece
Dat hangt van de kandidaat af, volgens mij. Hoe hij zich door het spel heen heeft geworsteld. Is het een gokker of niet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Vind het maar afzetters. Soms zijn de bedragen die ze aangeboden krijgen heel hoog en soms heel laag zoals gister. Stel je hebt 1 euro en 100.000. De ene keer geven ze 50.000 en de andere keer maar iets van 25.000. Dit is een voorbeeld, maar het gebeurd dus echt. Teveel manipulatie en zo wordt het snel oneerlijk. Blijft wel een leuk programma, maar ik erger me daar best aan. Beau doet het erg goed, je weet nooit wat je kan verwachten.
Nanne.Plaatsgenootje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |